Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaate/hius/meikki tyylisi ennen ja nykyään?

Vierailija
19.12.2016 |

Minkälaisia ovat olleet suosikki juttusi? Mitä hyvää ja huonoa niissä oli?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjäilin amis aikana hiuksia laidasta laitaan eri väreillä. Mm. Pinkkii,mustaa, punaista... hiusten mallikin ja pituus vaihteli paljon. Oli pitkää ja ihan lyhyttäkin. Jotkin oli kauheita floppeja näin jälkiviisaana. Vaatetus oli enimmäkseen tiukkaa ja piukkaa ja moniväristä... vähän wt tyyliäkin.. (kauhistus sentään) ap

Vierailija
2/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis ajan meikki oli yleensä voimakas linjaista. Kulmat nypin pois ja uudet tilalle kulmakynällä.. kulmamallit oli usein kauheita..(hävettää) xD ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniaika: valkoiseksi meikattu naama, välillä vahvasti meikatut kulmat, rumat hiustenpidennykset, tukan väri vaihteli kusenkeltaisesta mustaan

Nyt: luonnollinen tukka, hillitty meikki (luojan kiitos olen tullut järkiini)

Vierailija
6/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksen trikoohousuja on mulla monet, ne on mun numero yksi vaatetuksessa nykyään. Samoin peplumit on kivoja. Vetoketjupaidat paidat kanssa jees! Meikki ja tukka on luonnollisempaan suuntaan kääntynyt. Onneksi. Ap

Vierailija
7/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käytti hiuspantoja? Ap

Vierailija
8/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/16 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/16 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/16 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista on tullut kokeiltua. Pääasiassa meikki on ollut liian vahva, sellainen kunnon bilemeikki joka päivä arkeen. Hiusväri, joka ei sopinut minulle. Pukeutuminen paljastavaa.

Nykyään hiukset ovat oman väriset eli värjäämättömät, sellaiset suklaanruskeat. Meikki on hyvin kevyt, iho ei vaadi mitään kun on nykyään paremmassa kunnossa. Silmissä vain ripsiväriä. Pukeudun klassisesti, mutta naisellisesti. En paljastele enää.

Vierailija
13/16 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa: Värikkäitä vaatteita, välillä olin pukeutunut kokonaan vihreään tai pinkkiin, rikkinäiset lenkkarit, jotain peitevoidetta silmien alla, räikeät luomivärit, ohut kerros ripsiväriä, vaaleanpunainen huulipuna...

Nyt: Nypin kulmakarvoja ja käytän kulmakynää, huulissa käytän vain rasvaa, ripsiväriä käytän viikonloppuna, housut ovat aina siniset tai mustat, en käytä rikkinäisiä vaatteita, vaatteiden värimaailma on hillitty.

Vierailija
14/16 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena leikkautin aina hiukset lyhyeksi ja värjäytin, mitä kukin kampaaja piti milloinkin muodikkaana. En uskaltanut pukeutua naisellisesti.

Nykyään vaikka olen jo keski-ikäinen, nautin paljon enemmän naisellisuudestani. Pukeudun naisellisesti. Hiukseni ovat oman väriset, pitkähköt ja laineikkaat. Mitä sitä luontoa vastaan tappelemaan, luonnonkihara on kihara ja näillä mennään.

Vierailija
15/16 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hiukan hillitympää muutoin melkein samanlaista, joskus laitettiin koruja useita kuten monta hopeaketjua ja sormusta.  "Älä ikinä valita rahapulaa jos tommosiin rahojasi laitat".

Vierailija
16/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi