Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän on tultu. Eläimien tappamisesta itketään ja kitistään, mutta ihmisiä pitää saada tappaa?

Vierailija
19.12.2016 |

Metsästys on inhaa ja julmaa yhyy, älkää harventako kantoja, antakaa niiden elää luonnollinen elämä ja kuolla kulkutauteihin, auton alle ja ravinnon puutteeseen.

Mutta autas varjele, jos ihminen on vaarassa kärsiä piirun vertaa, niin pitää alkaa kitistä tappopiikkiä. Kyllä ihmisellä on oikeus tuskattoman kuolemaan, blaah blaah blaah... Eipä siinä, senhän ottaa tunnolleen se henkilö joka sen myrkyn antaa, ja sehän on vain joku kasvoton lääkäri, joka toimii täysin ammattimaisesti ja jolla ei ole ollenkaan tunteita eikä imhimillisyyttä. Sysätään vaan vastuu ja taakka näille lääkäreille, niin meidän ei tarvitse kokea/todistaa nyyh niin inhottavaa kärsimystä.

Breaking news! Kärsimys kuuluu ihmiselämään, samoin eläinten elämään. Me voimme lievittää molempia, mutta vain eläimen elämä on niin arvoton, että sen voi ottaa tuosta vaan. Kivenmurikalla auton töytäisemältä, kitumaan jääneeltä eläimeltä. Piikillä lemmikiltä.

Ihmisen lopettaminen on tappo, käänteli sitä miten vain mieluisakseen. Joku joutuu sen ottamaan tunnolleen. Helppoa se on kirkasotsaisen idealistin huudella ja nimeä rustata vetoomuksiin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa melkoinen ulisija :o

Vierailija
2/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haista paska mun koiran elämä on arvokkaampi ku sun saatanan es jonne! mee kuolee!

Oletpa vihamielinen.

Vierailija
4/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas kun on monenlaisia ristiriitaisiakin mielipiteitä ja ne eivät välttämättä kaikki ole saman ihmisen.

Mun mielestä metsästää saa ja kantoja pitää harventaa, kärsivä ja kuoleva lemmikki lopetetaan ja ihmisille voitaisiin antaa mahdollisuus eutanasiaan.

Vierailija
5/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä mölähdyksiä tappamisen laillistamisen puolesta kitisijöiltä. Tappo on tappo vaikka miten kitisette, ja joku joutuu sen asian kanssa elämään. Mutta mitäpä se haittaa jotain pullamössöduunia tekevää idioottia, jonka ei tarvitse vaivata pätään sillä, että ihmiselämän lopettaminen kuuluisi joskus velvollisuuksiinsa.

-ap

Vierailija
6/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin vaikka itse avustaa eutanasioissa. On se mielestäni armeliaampaa kuin kitumiskuolema.

Vierailija
7/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopas kun on monenlaisia ristiriitaisiakin mielipiteitä ja ne eivät välttämättä kaikki ole saman ihmisen.

Mun mielestä metsästää saa ja kantoja pitää harventaa, kärsivä ja kuoleva lemmikki lopetetaan ja ihmisille voitaisiin antaa mahdollisuus eutanasiaan.

"ihmisille voitaisiin antaa mahdollisuus eutanasiaan". Luuletko pässi että se onnistuu noin niin kuin passiivissa?! Joku siinä joutuu tappajaksi!

ap

Vierailija
8/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeriä mölähdyksiä tappamisen laillistamisen puolesta kitisijöiltä. Tappo on tappo vaikka miten kitisette, ja joku joutuu sen asian kanssa elämään. Mutta mitäpä se haittaa jotain pullamössöduunia tekevää idioottia, jonka ei tarvitse vaivata pätään sillä, että ihmiselämän lopettaminen kuuluisi joskus velvollisuuksiinsa.

-ap

Kukahan se täällä kitisee. :D

Vierailija
9/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kenenkään elämä ei ole niin arvokas kuin nykyään kuvitellaan. Luonto on tuhlaavainen. Eläimiä kuolee, ihmisiä kuolee. Sitä vain ihmettelen, että turkiksista viitsitään kitistä, ja vielä samat ihmiset jotka itse somistavat ja asustavat elävillä eläimillä.

Vierailija
10/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ihmisille voitaisiin antaa mahdollisuus eutanasiaan". Luuletko pässi että se onnistuu noin niin kuin passiivissa?! Joku siinä joutuu tappajaksi!

ap

Turha huolia, jotkut sinua tasapainoisemmat yksilöt osaavat ottaa asian rationaalisemmin.

Vierailija
11/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin vaikka itse avustaa eutanasioissa. On se mielestäni armeliaampaa kuin kitumiskuolema.

Niinhän sä siellä lässytät, autas kun annettaisiin sulle piikki käteen ja kouriintuntuvan elävä ja hengittävä ihminen eteen ja käskettäisiin pistämään niin veteläthän sulla menisi housuun.

ap

Vierailija
12/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seurasin äitini kuolemista syöpään, mielipiteeni eutanasiasta vahvistui.. Ne, jotka ovat sitä vastaan ovat selvästi jossain tynnyrissä eläneitä idiootteja. Miten helv.. se on teiltä pois, jos joku haluaa tuskattoman kuoleman?? Toivon totisesti, että jos koskaan sairastun vakavasti ja kuolema on tulossa liian aikaisin, eutanasia olisi jo sallittu...

Vierailija
13/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä siellä lässytät, autas kun annettaisiin sulle piikki käteen ja kouriintuntuvan elävä ja hengittävä ihminen eteen ja käskettäisiin pistämään niin veteläthän sulla menisi housuun.

ap

Sun kanssa se on hienoa käydä asiallista ja perusteltua keskustelua.

Vierailija
14/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Turha huolia, jotkut sinua tasapainoisemmat yksilöt osaavat ottaa asian rationaalisemmin.

Siinä harhassahan te eutanasiavouhkaajat elätte, että sen asian voi ottaa rationaalisesti. Ja helppohan sitä asiaa on pienessä päässään rationalisoida, kun ei ole  tarvinnut asian kanssa omakohtaisesti olla tekemisissä. 

ap

Vierailija
15/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sun kanssa se on hienoa käydä asiallista ja perusteltua keskustelua.

Esitäpäs yksikin kommentti tässä ketjussa joka olisi asiallisesti perusteltu. 

Vierailija
16/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ymmärrän ap:ta siinä mielessä et ei voi olettaa et yhtäkkiä kaikki lääkärit ois valmiita tappaa. Itekin hoitajana oon periaatteessa eutanasian puolella mut en ite sitä kykenis antaa joten en voi olettaa et joku tekis sen mun puolesta.

Vierailija
17/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisevan liikkeen eutanasiassa useimmiten tekee potilas itse eli esim. juo myrkyt tai muuta vastaavaa. Lääkärit vain suunnittelevat ja avustavat toteutuksessa. Ja ketään lääkäriä ei tietenkään edes pakoteta olemaan mukana missään tällaisissa asioissa. AP tainnut ymmärtää hieman väärin koko jutun.

Vierailija
18/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne "tappajat" teon tehdessään ymmärrä sen olevan hyvä asia. Ei siinä mitään traumoja synny.

Vierailija
19/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästys on inhaa ja julmaa yhyy, älkää harventako kantoja, antakaa niiden elää luonnollinen elämä ja kuolla kulkutauteihin, auton alle ja ravinnon puutteeseen.

Mutta autas varjele, jos ihminen on vaarassa kärsiä piirun vertaa, niin pitää alkaa kitistä tappopiikkiä. Kyllä ihmisellä on oikeus tuskattoman kuolemaan, blaah blaah blaah... Eipä siinä, senhän ottaa tunnolleen se henkilö joka sen myrkyn antaa, ja sehän on vain joku kasvoton lääkäri, joka toimii täysin ammattimaisesti ja jolla ei ole ollenkaan tunteita eikä imhimillisyyttä. Sysätään vaan vastuu ja taakka näille lääkäreille, niin meidän ei tarvitse kokea/todistaa nyyh niin inhottavaa kärsimystä.

Breaking news! Kärsimys kuuluu ihmiselämään, samoin eläinten elämään. Me voimme lievittää molempia, mutta vain eläimen elämä on niin arvoton, että sen voi ottaa tuosta vaan. Kivenmurikalla auton töytäisemältä, kitumaan jääneeltä eläimeltä. Piikillä lemmikiltä.

Ihmisen lopettaminen on tappo, käänteli sitä miten vain mieluisakseen. Joku joutuu sen ottamaan tunnolleen. Helppoa se on kirkasotsaisen idealistin huudella ja nimeä rustata vetoomuksiin.

Olet erittäin lapsellinen.

Eläin ei pyydä että joku tulee ampumaan sen. Joten se ei todellakaan tarvitse sinun luotejasi.

Mutta ihminen joka on todella sairas ITSE päättää haluta kuolla jotta ei tarvitse kitua.

Vierailija
20/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että joillekin vois tulla traumoja tappamisesta. Ymmärrän että eutanasia pitäis saada sitä tarvitsevalle mutta on siinä vähän probleemaa toteutuksessa. Samasta syystä en syö eläimiä kun en niitä haluais tappaa niin en "pistä muita tappamaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan