Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin että nainen alistaisi mua, mutta en uskalla

Vierailija
19.12.2016 |

Olen jo jonkin aikaa fantisoinut siitä kuinka nainen alistais mua lievästi, istuisi naamalle ja pistäis mut haistelemaan ja nuolemaan sen persettä, sitomista, perseelle piiskausta raipalla sekä tuhmien puhumista samalla, ei siis haukkumista, mutta "ootko mun oma perseennuolija? Haistele sitä persettä!" "Nyt oot poika ollu tuhma, sua pitää rankaista" tyyliin. Ongelma on että mua pelottaa että nainen jotenkin alkais sitten tossuttamaan ja alistamaan mua makkarin ulkopuolellakin. Sitä en halua ja haluan ite olla se "mies" muutoin suhteessa ketä arvostetaan ja rakastetaan ja keheen luotetaan. Haluaisin siis että tuo jäisi vaan makkarin puolelle ja että jälkeenpäin saisi olla ihan tasa-arvoinen pari joka antaa suukkoja ja hellii jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin juuri tuolla tavalla alistaa miestä, verbaalsesti ja vähän fyysisesti, mut missään nimessä en kestäis jos se rooli jäis miehelle päälle makkarin ulkopuolella. Arkielämässä arvostan miehessä jämäkkyyttä ja miehisiä otteita, ja juuri tämä kontrasti kiehtoo itseäni eniten.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin juuri tuolla tavalla alistaa miestä, verbaalsesti ja vähän fyysisesti, mut missään nimessä en kestäis jos se rooli jäis miehelle päälle makkarin ulkopuolella. Arkielämässä arvostan miehessä jämäkkyyttä ja miehisiä otteita, ja juuri tämä kontrasti kiehtoo itseäni eniten.

N42

Tuollaisiakin siis on! Itselleni on kohdalle sattunut vain naisia, jotka tahtovat dominoida makkarin ulkopuolella (perus pirttihirmuja), mutta makkarissa taas toivovat minun ottavan ohjat. Minä kun tahtoisin juurikin toisin päin. Kenties ongelma on juuri se, että hakeudun sellaisten naisten seuraan, jotka ulospäin vaikuttavat dominoivilta. Sitten pettymys suuri kun makkarissa ollaankin subeja. Mutta, kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
4/4 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Se mikä itseäni hommassa kiehtoo on se että vaikka olen sidottuna, olen kerrankin vapaa, vapaa vastuusta. Kulta ottaa ohjat käsiinsä ja minä olen vailla vastuuta KERRANKIN elämässäni. Ja sitten tietysti tärkeää että nainen TOTTELEE TURVASANAA eikä mene yhtään pidemmälle kun sanon sen.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi