Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeänä jo monta päivää

Vierailija
19.12.2016 |

Turhauttaa. Viime keskiviikosta asti olo on ollut kökkö, kuumetta ei kuitenkaan ole, ainoastaan pientä lämpöä päiväkaupalla. Tekemistä olisi vaikka kuinka ja liikkumaan pitäisi päästä ennen kuin pää hajoaa ( käyn normaalisti salilla neljä kertaa viikossa ja jumpassa pari kertaa, plus koiran kanssa lenkkeilyt ), mutta tää uskomaton väsymys estää kaiken.

Yleensä en juurikaan sairastele, ja mietin, onko tää nyt flunssaa? Nenä ei vuoda, ei yskitä, ainoastaan tää väsymys ja heikko olo vaivaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitkeitä tauteja liikenteessä. Äitini oli syksyllä kolme viikkoa flunssassa. Ei hänelläkään ollut koko aikaa kuumetta, mutta juuri sellainen epämääräinen puolikuntoinen olo.

Ei auta kuin levätä.

Vierailija
2/5 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla sinun versiosi flunssasta. Olen itse vähän samanlainen: siinä missä toisille tulee karmea flunssa, olen pari päivää vähän väsynyt ja siinä missä koko firma on kunnon vatsataudissa, niin minulla koskee mahaan pari tuntia. Suosittelen samaa mitä itse teen tuossa tilanteessa: tissuttele Finrexiniä kunnes olo helpottaa ja yritä nukkua tarpeeksi. Luultavasti olet loppuviikosta jo kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Perjantaina alkoi kurkkukivulla ja jatkunut vaan. Kuumetta ei oikein ole ollut ja luulin jo olevan menossa ohi, mutta tänään taas olo kurkussa ja rööreissä ollut tunkkaisempi ja hikoiluttaa.

Vierailija
4/5 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ja paranemisia muillekin sairastaville!

Lepohan se olisi lääke, mutta tuntuu jotenkin oudolta vaan maata, kun ei ole " kunnolla kipeä ", ainoastaan tämmöinen puolikuntoinen.

No, kai se joulu sieltä tulee tekemättäkin. 😀

Vierailija
5/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut nyt tuosta sunnuntaista asti kipeänä eikä oikein tunnu millään helpottavan päätä särkee ja vasen nenä on tukossa ja yskittää ekana päivänä nousi semmonen 37,8 asteen kuume

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän