Beverly Hillsin Täydelliset Naiset, kausi 7
Oletteko seuranneet tätä uutta kautta jenkkitahtiin? Mitä mieltä?
Hyvä ettei Yolanda enää ole mukana, samoin se uusi Kathryn viime kaudelta.
Tuntuu hassulta että kasarilaulaja Boy Georgesta yritetään tavallaan tehdä "housewifea", kun asustelee uuden rouvan Doritin ja miehensä Beverly Hillsin talossa silloin kun ei keikkaile.
Kommentit (96)
Siis PK toljotti (hyvä ettei kuola valunut) sinne Erikan hameen alle. Eli ymmärrän, että vaimo ottaa kierroksia, mutta kyllä se huonokäytöksinen siinä episodissa oli PK eikä Erika, joten olisi ostanut vaikka silmälaput miehelleen.
Lisa V mielisteli Doritia juhlissa, kun tajusi että saa hänestä ilman suurempaa vaivannäköä lojaalin hännystelijän itselleen. Dorit on kuin aivoton lammas, jota voi viedä narussa mihin tahansa.
En tajua, miksi Lisa V on kiero kuin korkkiruuvi, vaikka voisi ihan vaan keskittyä nauttimaan elämästään, kodistaan ja bisneksistään.
PK oli punainen kuin rapu kohtaamisessa Erikan kanssa. Limaäijä.
Jos minä kertoisin vaaterekkiä selatessa uudelle ystävälleni, että eipä taida olla 'Nina' täysin raitis. Jatkaisin, että hänen siskonsa 'Kate' on mahdollistaja, ja että Nina on kuolemanvaarassa läträämisensä kanssa.
'Ystävä' kertoisi asian vihamiehelleni (siis hänelle, joka vihaa minua, mutta minä en niinkään). Vihamiehen ystävä olisi Kate, siis alkoholi-Ninan sisko.
Eli, kyllä Lisa Rinna sanoi oikein Rose-viini partyissä, Eden on historiaa. Ihan turhaa Eden alkoi pauhata Rinnalle kuin Noita-akka sivupeilistä katottuna. Itse tieten tahtoen pettää luottamuksen. Sitten on kymmenen jaksoa vaiti. Kunnes posahtaa.
Eden Sassoon meni siis kertomaan mainitun esimerkkinä keksityn tulenaran asian Vanderpumpille, joka oli Lisa Rinnan tunne Kim Richardsin tilanteesta. Kim ei ollut raitis, ja kyllä Dr Philin jakso kertoi, että Kimin täytyi raitistua heti. Yhä, jos retkahtaa, voi juoda tainnoksiin.
Mietin sitä vanhaa Reunion-jaksoa. Kyle itki, miksi olet siskoni niin ilkeä. Kim uhkailihe, että kertoo jotain Kylen lapsista. Kyle alkoi sen jälkeen sulkea suunsa sanoen HÄN on siskoni, en puhu hänestä pahaa, tms. Pelkäsi siis Kimin paljastuksia? Siksi Kyle on mahdollistaja. Lisa Rinna osui oikeaan.
Tuo Erika on kyllä järkyttävän näköinen, voisi olla ihan nätti ilman tuota valtavaa määrää maalia. Vilautti kyllä ihan tahallaan ja nyt syyttää miestä.
Kimin syy palauttaa Pupu takaisin Lisa Rinnalle on todella Pupun energiassa. Kim sanoi 'siinä on huonoa energiaa', mutta se energia ei ole pahaa. Pupu muistuttaa Kimiä raitistumisen tiestä. Siitä, että on todella käynyt syvällä. Palauttamalla Pupuloisen Kim jätti itselleen paluuportin ryypätä - joskus. Ja siitä voi seurata se, mitä Lisa R totesi; Kim on lähellä kuolemaa.
Voi kuulostaa älyvapaalta, mutta meillä kaikilla voi olla leluja, kyniä, astioita, mitä tahansa, jotka pitävät meidät kiinni jossakin hyvässä.
Mitä mieltä olette, miltä teistä tuntuu, sortuuko Kim Richards vielä alkoholiin?
Jotenkin tuo Trump-date antoi ymmärtää, että Kim pitää itseään muiden yläpuolella olevana. Siis että hänellä on syy ajatella niin omasta mielestään, deitannut istuvan presidentin kanssa. Siksi sallii itselleen liiallisen alkoholin käytön - kuka reality-sarjassa oleva on käyttänyt alkoholia niin, että on aika pohjalla? Ja kun kyseessä on Beverly Hills, itsestään huolta pitävien ihmisten, näyttäytyvien, kauniiden naisten asuinpaikka, vaatii todella pokkaa käyttää liikaa alkoholia. Ymmärrän, että se on riippuvuus ja sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Dorit on niin laskelmoiva. Muka vitsillä kertoi ympäriinsä Lisan laittavan smoothieen rauhoittavia. Halusi aiheuttaa hämmennystä ja juorupuheita. Puhetyyli ja se silmien pullistelu.. Ei kuulu lemppareihini. Ja ihmettelee kun Erika ei puhu tarpeeksi. Tosiaan mielummin vähän puhetta kuin jatkuvaa jauhantaa.
Doritin silmien pullistelu alkaa jo muistuttamaan NYC-Ramonan "crazy-eyeseja". Mutta Ramona on edelleen silmien siristyspullistelun mestari.
8-kaudella näyttää mainosten perusteella siltä että Lisa V muuttuu enemmän ja enemmän v-naiseksi. Alligaattorihan sieltä näkyy. Onkohan vanhenemista vai mistä kysymys mutta inhottavasti nytkin jo juonii ja manupuloi.
Nyt näyttää hienostuneesti vittuilevan Doritille. Joka kyllä on mun mielestä ihan kamala itse ja vaan sotkee ja käyttäytyy itse ugan törkeesti -ja ukkonsa peesaa.
This week on our favorite show, Rich Women Doing Things, the rich women did things.
Mun mielest asiat on näin. Varmaan koska, sillä en oo seurnnu tarkas mut kuiteski. Lisa rinna, lisa v, dorit ja nää..ensinmäkin tulisi yrittää edes tulla toimeen. No, ketä syytetään päälle puhumisesta, katä milloinki siitä et muka vetivät vessassa niitä juttui vaik eivät vetäny. On siinäkin kanalauma joka ei saa asioitansa, ja riitojansa selvitettyy. Siis toisesta eroon toinen tulee. Ei mitää järkee, ei täydelliset naiset ole kieroj, haukku toisiinsa ja puhu päälle. Oikeesti!
Vierailija kirjoitti:
Dorit- bitch. Erika- suora ja asiallinen. Lisa Rinna- tykkään. Vanderpump- kiero. Kyle- tyhmä: Puolustaa siskonsa narkkaamista. Kylen sisko- narkkari, ja hiton ärsyttävä. Eileen- suht ok.
Täysin samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Siis PK toljotti (hyvä ettei kuola valunut) sinne Erikan hameen alle. Eli ymmärrän, että vaimo ottaa kierroksia, mutta kyllä se huonokäytöksinen siinä episodissa oli PK eikä Erika, joten olisi ostanut vaikka silmälaput miehelleen.
Jep. PK oli niin oksettava vanha, irstaileva setämies toljottaessaan suoraan Erikan hameen alle.
Mielestäni Lisa Rinna osui naulan kantaan kysyessään luottaako Dorit mieheensä. Jos oikeasti luottaisi, niin ei varmaan olisi nostanut asiasta niin suurta meteliä.
PK on tyypillinen englantilainen punakka mies. Ken on jämähtänyt tyyliltään nuoruuteensa, pitkät hiukset ym. Häntä ei erehdyksessäkään luule amerikkalaiseksi. Samoin Gigi ja Bella Hadidin isä liehulettineen. Eilen oli taas juttua lehdessä siitä, kun nuori nainen syyttää häntä treffiraiskaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
8-kaudella näyttää mainosten perusteella siltä että Lisa V muuttuu enemmän ja enemmän v-naiseksi. Alligaattorihan sieltä näkyy. Onkohan vanhenemista vai mistä kysymys mutta inhottavasti nytkin jo juonii ja manupuloi.
Nyt näyttää hienostuneesti vittuilevan Doritille. Joka kyllä on mun mielestä ihan kamala itse ja vaan sotkee ja käyttäytyy itse ugan törkeesti -ja ukkonsa peesaa.
...eikä Andy kysy mitään Vanderpumpilta, ei mitään kiusallista Reunion-jaksossa. Miksi? Mikä ihmeen kruunu! Korkkiruuvia hän kaataa, ei kruunua.
Muutenkin ne Andyn kysymykset ovat jonninjoutavia. Hän muka lukee 'Lauren kysyy
Miksi plaa plaa'. Kuitenkin hän itse valitsee ne kysymykset. Olisi paljon intiimimpi tilanne, jos hän itse kysyisi omasta päästään.
Tämän seiskajakson kaikki kysymykset olivat Ericalle ja Lisa Rinnalle.
Siitäpä tuleekin mieleen, että j o s he uhkaisivat jäädä pois - ehkäpä heiltä niitä kiperiä kysymyksiä ei kysytäkään ensi reunion-jaksossa kuten Vanderpumpilta nyt...
Eihän RHOBH olisi mikään ilman Ericaa ja Lisa Rinnaa. Tyystin vailla jännitettä.
* korkkiruuvia hän kantaa.
* ehkäpä heiltä niitä kiperiä kysymyksiä ei kysytäkään ensi reunion-jaksossa kuten Vanderpumpilta ei nyt kysytty
Raha on ilmeisesti korruptoinut Doritin (tai huumeet). Hänhän oli oikeastaan ihan kivan oloinen ja näköinen tuossa bikinipätkässä ja ihan ok designia oli saanut aikaan. Hänellä oli tuolloin vielä eloa silmissä ja naama alkuperäisessä kuosissa.
Lisa V on tosiaan ollut ennenkin kusipää koulukiusaaja, mutta erittäin onnistuneesti sitä taas. Periaatteessa pitäisin hänestä, mutta en voi kunnioittaa tuollaista ihmistä. Hän oikein hekumoi sillä, miten hän vetelee naruista ja muut sätkivät. Fiksu ihminen ohjaisi muita hyvään eikä lietsoisi lisää kaaosta tai nolaisi toisia.