Beverly Hillsin Täydelliset Naiset, kausi 7
Oletteko seuranneet tätä uutta kautta jenkkitahtiin? Mitä mieltä?
Hyvä ettei Yolanda enää ole mukana, samoin se uusi Kathryn viime kaudelta.
Tuntuu hassulta että kasarilaulaja Boy Georgesta yritetään tavallaan tehdä "housewifea", kun asustelee uuden rouvan Doritin ja miehensä Beverly Hillsin talossa silloin kun ei keikkaile.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Siis jumaliste tuota Erikaa, miten tyhmä voi ihminen olla?
Ensin mainostaa tosi kuuluvalla äänellä ettei hänellä ole alushousuja, toisten naisten ja heidän miestensä seurassa ravintolassa!
Sitten kun asiasta vitsaillaan ja Dorit ostaa hänelle pikkuhousut lahjaksi, niin nauraa mukana, ja antaa ymmärtää että asia on käsitelty.
Hetken päästä sekoaa taas tuon takia mm. Kiinan matkalla, ja alkaa vaatia että Doritin mies, jolle Erika itse mainosti olevansa ilman alushousuja, soittaa ja pyytää anteeksi hänen mieheltään eli siltä vanhalta papalta, siksi koska Doritin mies on katsonut haaroväliään (kun istuivat vastapäätä). Eikä se Doritin mies olisi vilkaissutkaan ellei tämä olisi itse mainostanut paljasta toosaansa.
Itsehän Erika pomppii toosa paljaana niiden homomiestyöläistensä keskellä jopa!
Taitaa Erika pelätä että miten konservatiivinen pappasmiehensä reagoi siihen kun kulkee itse ilman alusvaatteita vilauttelemassa toisten aviomiehille, ja että miten avioliittojärjestelynsä käy.
Mietin että eikö hänellä ole oikeita ystäviä, eli pelkästään sitä maksettua seuraa eli ne homomiehet (koreografi, meikkaaja, kampaaja, stylisti).
On vaikea täällä kotomaassa ymmärtää, että kun on lämmintä, alushousuja on tukala käyttää. Luulen siihen tottuu, ja nopeasti unohtaa paljauden tunteen, että ei todella enää tarvitsekaan. Kyse ei ole vilauttelusta. Itse ajattelen, että ei ole sen ongelma, keneltä näkyy, vaan sen, kuka tuijottaa. Tuijottaminen on moukkamaista.
Erican mies ei ole pappa, hän on mielestäni älykäs, kiva vilkkusilmäinen lakimies, joka on seksikkäämpi kuin Kylen, Lisa Vanderpumpin ja Doritin aviomiehet yhteensä. Doritin mies on ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Rinnan Lisa sekoittelee rauhoittavia lääkkeitä smoothieihinsa ja vielä kerskuu asialla. Siis järkyttävä tuo sen minigrip-pussi joka täynnä pillerikapseleita ja jota kantaa mukanaan! Varmaan yli sata pilleriä. Mistä se edes enää erottaa että mikä lääkeaine on mikä? Mistä tietää että mitkä on turvallisia samaan aikaan otettaessa? Nuo lääkkeetkö selittäisi tuon epävakaan käytöksen kun riitaantuu kaikkien kanssa vuorotellen?
Ne olivat vitamiinipillereitä, seassa jokunen Xanax. Lisa ei ole epävakaa,vaan rohkea ja rento. Itselläni on ollut saman verran sinkistä seleeniin, ja kyllä erottaa mikä on mikä. Lisa Rinna ei koskaan vaikuta siltä, että vetäisi jotakin naamaansa.
Muista aina, että jos näet toisen pilleripussissa vain negatiivisen maineen kapseleita, se kertoo sinusta itsestäsi.
Ihana keskusteluketju! Kaikilla omat suosikit ja inhokit. Haluan myös väitellä naisista. Kun telkkarille ei voi ohjelman aikana huutaa, tai voi, mutta se ei auta mitään.
Minun suosikki on Kyle, rento, viihdyttävä, bisnesnainen, perhe tärkeä, aviomies tärkeä, matkustaa, pitää hauskaa. Hänen arkeaan seuraisin omassa reality-ohjelmassa.
Lisa Vanderpump on myös hyvä hahmo, viisas, myöskin bisnesnainen, joita arvostan. Eivät vain elä miehen rahoilla, tekevät rahaa itse. Eläinrakas, siitä plussaa. Puolustaa kaveriaan riidoissa, kyllä minä olisin Lisan joukkueessa, jos valita pitäisi.
Lisa Rinnaa vihaan. Valehtelee päin naamaa, vaikka kamerat ovat totuuden jo kuvanneet, sitten väittää toista. On muka-kaveria kaikkien kanssa ja heti lyö vyön alle kun joku sanoo puolikkaankin negatiivisen sanan hänen persoonastaan. Huulet kammottavat. Ikävä ihminen, joka ei osaa olla hiljaa.
Erikasta tykkään ja en tykkää. Jääkuningatar, jonka elämä vaikuttaa todella onnettomalta. Rahaa on, siinä kaikki. Mies ei ole missään mukana, ei Kreikan keikalla, ei ystävien juhlissa, ei missään. Maksaa kyllä kaiken. Aluksi tykkäsin kun ei puhunut koskaan pahaa kenestäkään, Kiinan matkan jälkeen meni maku kun haukkui Doritin lyttyyn teosta, jonka itse teki. Eli vilauttelu.
Doritista tykkään. Hän on väärinymmärretty. Tosin en usko, että Erikan hameen alta mitään näkyi. Ja jos näkyi, jokainen mies olisi tuijottanut näkymää. Niin minäkin, vaikka olen nainen. Dorit suuttui syystä. Olisin minäkin mustasukkainen jos joku nainen vilauttelisi miehelleni alastonta kehoaan.
Eileen on tylsä. Tylsä, tylsä. Vaihtakaa joku hänen tilalleen.
Eden Sassoon on myös tylsä. Alkoholi pilannut aivot, käy vähän hitaalla.
Olipahan taas jakso maanantaina. Erika on pinnan alla todella rikkinäinen ihminen.
Lisa Rinna vaikuttaa niiiiiin kaksinaamaiselta! Kaivamalla kaivaa ongelmia ja soppakauhalla hämmentelee draamakeittoansa. Valehtelee ja juonittelee mutta silti on olevinaan niin ihanaa ystävää. Tekopyhä. Tosin tuo sarjaan juuri sen viihteen miksi sarjaa seurataan. Saman teki Brandi!
Eileen. Tylsä.
Erika...ööh? On niin kovaa ja rautaista ja tuo pikkarihommahan meni ihan yli. Lisan säestämänä tietysti.
Lisa ja Kyle ovat ihania.
Erican pisteet putosi nyt ton Hong Kongin jälkeen.
Se jääkuningattarena esiintyminen on ehkä luonut väärän vaikutelman myöskin tasapainoisesta ihmisestä, mutta tuon jakson käytös sai mulle miltei kylmiä väreitä.
Ehkä tuo Erican tähän asti hauskana näyttäytynyt hillitön pynttäytyminen ja tarve glam teamille joka hetki on jotain vertauskuvallista taistelua omia sisäisiä pimeitä kohtia vastaan?
Inhotti Eileenin kääntäminen pahikseksi, "älä ikinä enää puhu lapsestani". Eileen on ollut yksinomaan ystävällinen Ericalle, hommannut roolin sarjastaan lahjaksi ja yhtäkkiä hän muka haluaa jotain pahaa Erican lapselle? Täysin älyvapaan ajatuskulun kautta?
Eileenin käyttämämä vertauskuva lapsen tappamisesta oli ehkä asteen kömpelön puolella, mutta ei tosiaankaan ansainnut tuollaista raivoreaktiota! Eikä Eileen puhunut siitä poliisista, se nyt on selvää, ihan naurettavaa ylireagointia Ericalta!
Ja vaikutti kaiken lisäksi teeskennellyltä, ei voi mitään.
Ainoa ketä voi syyttää pikkuhousugatesta on Lisa V. Täysin käsikirjoitettu oli se kohtaus. Vai kyselläänkö kovinkin usein kutsuilla että lainaa pikkuhousujas ja sit kiljua ou ou ou ja vöyhöttää sitä koko illan. Lisa V teki juuri noin.
Samoin kävi silloin kun käski Brandin ottaa jonkun juorulehden matkalle mukaan ja siitähän se riemu repes ja Brandi oli sijauskärsijä ( kerran ). Sen jälkeenhän se ilkeili itsensä pihalle sarjasta kun uhkaili että kohtaus oli käsikirjoitettu ja Lisa ja Ken oli takana.
Dorit Kemsley oikealta nimeltään Lemel, on bikinisunnittelija. Miten vaikeaa voi olla panna eri värejä bikineihin, kun periaatteessa kaikki mahdollinen on jo tehty mitä bikneille voi edes tehdä.
Jokatapauksessa, löysin Dorit Lemelin haastattelun ,jossa hän puhuu vuonna 2013 normaalilla amerikan englannin aksentilla, ekä hoe jotain naurettavaa "Darling" sanaa joka lauseen jälkeen, niin kuin britit. Naurettavaa. Googleta Dorit Lemel.
Vierailija kirjoitti:
Pidän myös Eileenistä ja Ericasta sekä Lisa Rinnasta.
Doritin käytös. Ei suotta YouTuben kommentoijat kutsu häntä troublemakeriksi.
LVP on liian ilkeä.
Kyle on liikaa LPV:n lieassa.
En muutenkaan pidä vaimoista, joiden miehet ovat sarjassa haukkumassa muita naisia, lisäksi Ken ja PK eivät ole kovin älykkäitä muutenkaan.
Eileenin ja Lisa Rinnan miehet ovat mukavia, tavallisia miehiä. Lisan mies on kätevä, ei mikään koirankantaja. Eileen hoksaa asiat, hänen slogan ei ole tuulesta temmattu.
Kim Richardsilla on paljon vihaa, mutta esim Lisa R ei vihaa Kimiä, hän ei vihaa myöskään Vanderpumpia. LVP taas kantaa kaunaa Lisa Rinnaa kohtaan kuormakaupalla. LVP ei pyydä eikä anna anteeksi, ei ainakaan pyydä. Ajattelisin, että hän menettäisi kaiken energiansa, jos pitäisi pyytää anteeksi? Suojana koko ajan koira?
Mistä se LVP:n (ja puudelimiehensä) kauna Rinnaa kohtaan juontaa juurensa?
Erikan mies Tom vertasi LVP:a osuvasti alligaattoriin: vaanii liikkumatta piilossaan ja iskee sopivalla hetkellä tmv.
Kuka viitsii katsoa tuollaista sontaa? Katsoin yhden jakson ja jeesus kun oli tylsä ohjelma. Nuo Lisa Rinnan täytetyt huulet ovat KARMEAT!
Doritin kuva on sanakirjassa kohdassa "fake"
Ja se Rinnan kokaiinilipsahdus ei ollut sattumaa.....ei savua ilman tulta. Koksupäillähän pullistuu silmät tollein Doritisti päässä.
Rinna taas on niin epätoivoinen maineesta että tollona tekee kaiken idioottikässärin mitä käsketään. Mutta se on mun mielestä välillä ihan huippuhauska.
Kylen elämä on kulissia vuodesta toiseen. Ei ressukka enää pysy perässä mitä kohtaa pitää feikata ja peitellä. Hysteria kasvaa päiväpäivältä ja kohta se poksahtaa.
Eileen on joo, toisaalta tylsä mutta etenkin jotenkin arka. On tapahtunut ihan liikaa parin viime vuoden sisään. On todella kaunis ja Vinnie on mun suosikki aviomies 😃
Lisa V ei osaa enää mennä oman laatimansa kässärin mukaan ja ne feikatut itkut koirakohtauksissa 😂😂😂 noloa että noin vanha ihminen jaksaa kiusata naisia draamankaaren vuoksi. Miksi?
Erica. Hö, mikä sille tuli viime jaksossa? Aivan överireaktiot niin Diilerille kuin Eileenille. Eikö vaan enää kestä arvostelua gold diggeristä koska sitä supsuttelua saa kuulla varmasti joka päivä. Miten ne on jotenkin söpö pari sen käppänäisen kanssa 😊 on muutes herra melkoinen vilkkusilmä edelleen.
Erica pitää tota posseeta mukana kun tietää etteivät supsuttele niinkuin kateelliset naiset ja varmadti heille maksetaankin hyvin.
Mulla on kolmatta päivää korvamatona Erikan biisi How many fucks do I give...
Illan jaksoa kuumeisesti odotellen. Samoin sohvafinaaleja aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana keskusteluketju! Kaikilla omat suosikit ja inhokit. Haluan myös väitellä naisista. Kun telkkarille ei voi ohjelman aikana huutaa, tai voi, mutta se ei auta mitään.
Minun suosikki on Kyle, rento, viihdyttävä, bisnesnainen, perhe tärkeä, aviomies tärkeä, matkustaa, pitää hauskaa. Hänen arkeaan seuraisin omassa reality-ohjelmassa.
Lisa Vanderpump on myös hyvä hahmo, viisas, myöskin bisnesnainen, joita arvostan. Eivät vain elä miehen rahoilla, tekevät rahaa itse. Eläinrakas, siitä plussaa. Puolustaa kaveriaan riidoissa, kyllä minä olisin Lisan joukkueessa, jos valita pitäisi.
Lisa Rinnaa vihaan. Valehtelee päin naamaa, vaikka kamerat ovat totuuden jo kuvanneet, sitten väittää toista. On muka-kaveria kaikkien kanssa ja heti lyö vyön alle kun joku sanoo puolikkaankin negatiivisen sanan hänen persoonastaan. Huulet kammottavat. Ikävä ihminen, joka ei osaa olla hiljaa.
Erikasta tykkään ja en tykkää. Jääkuningatar, jonka elämä vaikuttaa todella onnettomalta. Rahaa on, siinä kaikki. Mies ei ole missään mukana, ei Kreikan keikalla, ei ystävien juhlissa, ei missään. Maksaa kyllä kaiken. Aluksi tykkäsin kun ei puhunut koskaan pahaa kenestäkään, Kiinan matkan jälkeen meni maku kun haukkui Doritin lyttyyn teosta, jonka itse teki. Eli vilauttelu.
Doritista tykkään. Hän on väärinymmärretty. Tosin en usko, että Erikan hameen alta mitään näkyi. Ja jos näkyi, jokainen mies olisi tuijottanut näkymää. Niin minäkin, vaikka olen nainen. Dorit suuttui syystä. Olisin minäkin mustasukkainen jos joku nainen vilauttelisi miehelleni alastonta kehoaan.
Eileen on tylsä. Tylsä, tylsä. Vaihtakaa joku hänen tilalleen.
Eden Sassoon on myös tylsä. Alkoholi pilannut aivot, käy vähän hitaalla.
Jos et tiedä, Erican poika on poliisi. Juuri näistä naisista Dorit on se, joka miehensä kanssa voi palkkamurhaajan kanssa sopia Erican pojan vahingoittamisesta. Voi kuulostaa haetulta, liian elokuvamaiselta, mutta tuolla maailmassa, jossa kaikkien on oltava kauniita, rikkaita ja maineesta pidetään kiinni - tehdään mitä vain. Edellyttäen, että joukossa on yksi väkivaltainen.
Valitettavasti PK, Doritin mies on ajelehtinut jossain (?!) siihen saakka, kunnes tapasi Doritin. En luota häneen, enkä Doritiinkaan, joka ottaa puhelimen joka ilta ja kertoo itse vääristellen, kuinka taas hänelle oltiin ilkeitä. Kuka on niin tollo, että jättää nelikuisen tyttären ja lähtee päiväkausiksi matkoille riitelemään (lue: aiheuttaa itse riitaa). Doritin tytär ei edes katso äitiinsä. Ei ole sidettä lainkaan. Ei ihme, jos on neljä hoitajaa heille.
Dorit ei ole väärinymmärretty. Älä ole idiootti. Hän muka keveästi sanoo/tekee asioita, joilla loukkaa miehensä
k a n s s a muita naisia, jotka ovat jotenkin vailla vanhojen naisten tukea. Ovat yksin. Sitten pullonpohjasilmiään pyöritellen kieltää asiat. Dorit on laskelmoiva.
Jos joku näkee Eileenissä vain tylsän ihmisen, niin saa katsoa peiliinsä.
Ei voi tehdä sarjaa, jossa kaikki ovat värikkäitä, äänessä, riitelevät. Siitä ei tulisi yhtään mitään.
Eileenissä on nainen, joka on älykäs - kuuntele hänen tunnuslauseensa!
Se lista oli pitkä, siis uskomatonta kuinka monta ihmistä hän menetti parin vuoden aikana. J o s hän olisi mäkättävä nyt, niin se tarvitsisi alkoholisoitumista. Nyt-sanalla viittaan siihen, että olisi tarttunut pulloon, kun noin monta ihmistä on kuollut nyt.
Voi olla, että se jakso on vasta tulossa.
Eileen sanoi muuten, että pari päivää sen jälkeen, kun hänen äitinsä kuoli, oli Reunion-jakso. Pakotti itsensä osallistumaan, muuten joku (Lisa VP, oma tulkintani) olisi sanonut, että tekosyy olla pois. Lisäksi vaikeni mainitussa jaksossa siitä, että äitini kuoli juuri. Eiköhän Vaal Pun Sika, eli Doritin mies röhkässyt ulos 'kyllä olisi pitänyt kertoa'.
Aivan. Kadut mitä röhkit, PK. Ja kun toisen ihmisen äiti oli kuollut, olisit halunnut tietää, jotta käytöksesi olisi parempaa. Kuule sinä PiKa-Pig, aina on käyttäydyttävä h y v i n.
Dorit on niin laskelmoiva. Muka vitsillä kertoi ympäriinsä Lisan laittavan smoothieen rauhoittavia. Halusi aiheuttaa hämmennystä ja juorupuheita. Puhetyyli ja se silmien pullistelu.. Ei kuulu lemppareihini. Ja ihmettelee kun Erika ei puhu tarpeeksi. Tosiaan mielummin vähän puhetta kuin jatkuvaa jauhantaa.
Dorit- bitch. Erika- suora ja asiallinen. Lisa Rinna- tykkään. Vanderpump- kiero. Kyle- tyhmä: Puolustaa siskonsa narkkaamista. Kylen sisko- narkkari, ja hiton ärsyttävä. Eileen- suht ok.
Mun mielestä Lisa Rinna ei ole ollenkaan niin kiero, mitä jotkut tässä ketjussa väittää. Hänessä on jotain sympaattista ja mukavaa, mitä näissä muissa naisissa ei ole. Jos jonkun kanssa noista hulluista akoista pitäisi hengailla, ottaisin Lisan.
Kauheita kotkia,joiden elämä täysin tyhjänpäiväistä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Lisa Rinna ei ole ollenkaan niin kiero, mitä jotkut tässä ketjussa väittää. Hänessä on jotain sympaattista ja mukavaa, mitä näissä muissa naisissa ei ole. Jos jonkun kanssa noista hulluista akoista pitäisi hengailla, ottaisin Lisan.
Samaa mieltä. Lisa Rinnan kanssa voisi käydä vaikka ostoksilla, ja sitä Buddhaa katsomassa.
Järkytyin, kun PK (aivan, Doriiiiiinsa kanssa keskusteli Hong Kongin matkasta) totesi Lisa R:n olevan skitsofreeninen. Sellaista ei kukaan helpolla sano toisesta. Mutta sitten muistin sen, että hyvin läheltä se ukko sen diagnoosin otti, omasta päästään.
Voi että juuri itse kerroit, mistä olet kotoisin. Erica on ainoa, joka on suora. Dorit on jonninjoutava teeskentelijä.