Beverly Hillsin Täydelliset Naiset, kausi 7
Oletteko seuranneet tätä uutta kautta jenkkitahtiin? Mitä mieltä?
Hyvä ettei Yolanda enää ole mukana, samoin se uusi Kathryn viime kaudelta.
Tuntuu hassulta että kasarilaulaja Boy Georgesta yritetään tavallaan tehdä "housewifea", kun asustelee uuden rouvan Doritin ja miehensä Beverly Hillsin talossa silloin kun ei keikkaile.
Kommentit (96)
Mitä olette mieltä noista Doritin lapsenhoitajista? Olisikohan kivaa, jos voisi olla lapsia mutta olisi joukko muita ihmisiä hoitamassa sitä arkea?
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusi nainen Dorit piti hienot Beverly Hills-tyyliset synttäribileet, jossa kaikilla muilla oli hienot cocktailmekot paitsi wt-tyylisellä Erikalla joka ilmestyi paikan päälle t-paitamekko yllään jossa oli jotain kissan kokoisia mauttomia logomerkkejä ja kommentoi vielä että "tämä on ostettu suoraan Italiasta näytöslavalta". Näytti itse asiassa siltä kuin olisi pukenut päällensä miesten ison kulahtaneen t-paidan joka peittää juuri ja juuri pepun.
Synttärisankari Dorit ihmetteli myös tuota asuvalintaansa.
Erika ei nähtävästi tiedä miten Beverly Hillsissä käyttäydytään tai miten siellä pukeudutaan kun asuu Pasadenassa eli metsän reunassa, tarpeeksi kaukana Beverly Hillsistä :D
Tai sitten Erika tahallaan tekee pilkkaa Beverly Hills "tyylistä" En ole mikään Erika-fani, mutta hänessä on (ilmeisen älykkyyden lisäksi) se virkistävä piirre, ettei ota itseään liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa koneelle hotspot shield, jos lataa pelkän selaimen lisäosan, pitää maksaa jotta saisi vaihdettua maaksi usan.
Uskalsitko oikeasti antaa tuonne maksutietosi?
Ei sinne tarvitse mitään maksutietoja antaa, siitä on se ilmaisversio. Tosin siinä on joku rajoitus ettei voi katsoa tyyliin kuin yhden jakson päivässä. Silloin pitää maksaa jos haluaa katsella enemmänkin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusi nainen Dorit piti hienot Beverly Hills-tyyliset synttäribileet, jossa kaikilla muilla oli hienot cocktailmekot paitsi wt-tyylisellä Erikalla joka ilmestyi paikan päälle t-paitamekko yllään jossa oli jotain kissan kokoisia mauttomia logomerkkejä ja kommentoi vielä että "tämä on ostettu suoraan Italiasta näytöslavalta". Näytti itse asiassa siltä kuin olisi pukenut päällensä miesten ison kulahtaneen t-paidan joka peittää juuri ja juuri pepun.
Erika ei nähtävästi tiedä miten Beverly Hillsissä käyttäydytään tai miten siellä pukeudutaan kun asuu Pasadenassa eli metsän reunassa, tarpeeksi kaukana Beverly Hillsistä :D
Tai sitten Erika tahallaan tekee pilkkaa Beverly Hills "tyylistä" En ole mikään Erika-fani, mutta hänessä on (ilmeisen älykkyyden lisäksi) se virkistävä piirre, ettei ota itseään liian vakavasti.
Erika yrittää tuoda WT-maailmaa sieltä omilta kotikulmilta tuonne Beverly Hillsiin :D
En vaan tajua miksi sen täytyy pitää sellaisia t-paitoja julkisesti joissa lukee jotain alapääjuttuja kuten "my pussy rules".
Olisi kiva tietää enemmän Erikasta, esimerkiksi että millaisissa väleissä on poikansa kanssa joka on nyt aikuinen poliisi, ja jonka jätti isälleen 3 vuotiaana kun muutti Losiin paremman elämän perässä.
korjaan: kun muutti ITSE Losiin paremman elämän perässä.
Olenkin ihmetellyt että katsooko joku tuota sheissea, vai miksi sellaista näytetään. Näköjään sitten joillekin uppoaa.
Itselleni on kelvannut tarjonnasta vain Solsidan, Pokka pitää ja Poldark. Kaikki näköjään yleltä. Muut kanavat jatkavat "oho olen läski" ym tuuban lähettämistä. Salkkarit on ainoa jota voi katsoa, kun Roba loppui. Syke-jaksot onneksi tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten katsotte sarjaa???? Oletteko kaikki USA:ssa?
No ei, hassu! Netistä lataat ja asennat sen lisäosan mikä kiertää sen maasysteemin ja sit vain bravon sivut auki ja silleen.
Anna vielä vinkki vitonen, mistä ladataan se lisäosa.
Kuningaskuluttaja + hola Googleen ja sit siitä. En toki tiedä toimiiko enää, nuo on aina niin hetken voimassa..
Youtubesta oon minä löytänyt uusimmat jaksot, eivät tosin ole hyvänlaatuisia ja poistuvat nopsaan kun eivät ole luvallisia ladattavia sinne, mut jos osuu oikeaan aikaan paikalle, saa katsottua ja pysyy jotenkin mukana juonessa, ilman maksuja ja pelkoja viiruksista =)
Vähän tylsä meno kyllä, alkaa tulla tiensä päähän väkisin väännetty muka-reality. Näyttelijöiden mukaan pestaaminen on mielestäni virhe, samoin feikkirikkaiden. Kyllä ton sarjan pitäs keskittyä ihan oikeiden, tajuttoman varakkaiden mutta sekopäisten naisten kuvaamiseen!
Alussa olin ihan myyty, nyt katson koska on tullut vuosien mittaan tavaksi enkä osaa lopettaakkaan =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juhlien teemahan oli Studio 54, mikä ei liity Beverly Hillsiin saati coctailmekkoihin millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika yrittää tuoda WT-maailmaa sieltä omilta kotikulmilta tuonne Beverly Hillsiin :D
En vaan tajua miksi sen täytyy pitää sellaisia t-paitoja julkisesti joissa lukee jotain alapääjuttuja kuten "my pussy rules".
Olisi kiva tietää enemmän Erikasta, esimerkiksi että millaisissa väleissä on poikansa kanssa joka on nyt aikuinen poliisi, ja jonka jätti isälleen 3 vuotiaana kun muutti Losiin paremman elämän perässä.
Erika haluaa provosoida. Beverly Hillshän on sitä paitsi amerikkalaisen keinotekoisuuden ja ns feikkiyden ydinaluetta. Sille voikin vähän naureskella ja näyttää pussya.
Uusin kauden 7 jakso juuri nyt löydettävissä you tubesta, vinkiksi muille koukkuun jääneille =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juhlien teemahan oli Studio 54, mikä ei liity Beverly Hillsiin saati coctailmekkoihin millään tavalla.
Nyt sekoitat kahdet bileet.
Erikan omat synttäribileet oli ensin ne Studio 54-bileet.
Sen jälkeen oli Doritin synttäribileet, jotka oli Beverly Hillsin cocktailkutsut mutta miehensä oli yllätyksenä (sen kalliin Bentley-auton lisäksi) muuttanut takapihan Buddha Bar luksus-yökerhoksi, ja josta kukaan ei tiennyt etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta oon minä löytänyt uusimmat jaksot, eivät tosin ole hyvänlaatuisia ja poistuvat nopsaan kun eivät ole luvallisia ladattavia sinne, mut jos osuu oikeaan aikaan paikalle, saa katsottua ja pysyy jotenkin mukana juonessa, ilman maksuja ja pelkoja viiruksista =)
Vähän tylsä meno kyllä, alkaa tulla tiensä päähän väkisin väännetty muka-reality. Näyttelijöiden mukaan pestaaminen on mielestäni virhe, samoin feikkirikkaiden. Kyllä ton sarjan pitäs keskittyä ihan oikeiden, tajuttoman varakkaiden mutta sekopäisten naisten kuvaamiseen!
Alussa olin ihan myyty, nyt katson koska on tullut vuosien mittaan tavaksi enkä osaa lopettaakkaan =)
Miten niin feikkirikkaita?
Lisa Vanderpumpin omaisuus on 65 miljoonaa dollaria (yht. 150 miljoonaa dollaria miehensä kanssa)
Kyle Richardsin omaisuus on 30 miljoonaa dollaria (yht. 120 miljoonaa miehensä kanssa)
Lisa Rinnan omaisuus on 8 miljoonaa dollaria.
Erika Girardin omaisuus on 5 miljoonaa dollaria (olin muuten yllättynyt että julkkislakimiehensä omaisuus on "vain" 11 miljoonaa, tai sitten on piilotellut rahojaan)
Eileen Davidsonin omaisuus on 3 miljoonaa dollaria.
Joten ei nuo nyt niin köyhiä vaikuta olevan :D
Tämä koko kausi siis käsitellään sitä kun Erika vilautteli paljasta tussuaan Doritin miehelle? Krooh....
Vierailija kirjoitti:
Ja pystyykö uutta Vanderpump Rules katsomaan Euroopassa?
Uusin, USAssa menossa oleva kausi pyörii Ruotsin TV3-kanavalla, se sisältyy meillä meidän maksukanavapakettiin.
Toiseksi uusin kausihan tuli äskettäin Hero-kanavalla, jatkuukohan tämä pian siellä?
Siis jumaliste tuota Erikaa, miten tyhmä voi ihminen olla?
Ensin mainostaa tosi kuuluvalla äänellä ettei hänellä ole alushousuja, toisten naisten ja heidän miestensä seurassa ravintolassa!
Sitten kun asiasta vitsaillaan ja Dorit ostaa hänelle pikkuhousut lahjaksi, niin nauraa mukana, ja antaa ymmärtää että asia on käsitelty.
Hetken päästä sekoaa taas tuon takia mm. Kiinan matkalla, ja alkaa vaatia että Doritin mies, jolle Erika itse mainosti olevansa ilman alushousuja, soittaa ja pyytää anteeksi hänen mieheltään eli siltä vanhalta papalta, siksi koska Doritin mies on katsonut haaroväliään (kun istuivat vastapäätä). Eikä se Doritin mies olisi vilkaissutkaan ellei tämä olisi itse mainostanut paljasta toosaansa.
Itsehän Erika pomppii toosa paljaana niiden homomiestyöläistensä keskellä jopa!
Taitaa Erika pelätä että miten konservatiivinen pappasmiehensä reagoi siihen kun kulkee itse ilman alusvaatteita vilauttelemassa toisten aviomiehille, ja että miten avioliittojärjestelynsä käy.
Mietin että eikö hänellä ole oikeita ystäviä, eli pelkästään sitä maksettua seuraa eli ne homomiehet (koreografi, meikkaaja, kampaaja, stylisti).
Rinnan Lisa sekoittelee rauhoittavia lääkkeitä smoothieihinsa ja vielä kerskuu asialla. Siis järkyttävä tuo sen minigrip-pussi joka täynnä pillerikapseleita ja jota kantaa mukanaan! Varmaan yli sata pilleriä. Mistä se edes enää erottaa että mikä lääkeaine on mikä? Mistä tietää että mitkä on turvallisia samaan aikaan otettaessa? Nuo lääkkeetkö selittäisi tuon epävakaan käytöksen kun riitaantuu kaikkien kanssa vuorotellen?
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ihmetellyt että katsooko joku tuota sheissea, vai miksi sellaista näytetään. Näköjään sitten joillekin uppoaa.
Itselleni on kelvannut tarjonnasta vain Solsidan, Pokka pitää ja Poldark. Kaikki näköjään yleltä. Muut kanavat jatkavat "oho olen läski" ym tuuban lähettämistä. Salkkarit on ainoa jota voi katsoa, kun Roba loppui. Syke-jaksot onneksi tulevat.
*eye roll*
Uskalsitko oikeasti antaa tuonne maksutietosi?