Olen 20v elänyt ilman, että olisin maksanut yhdestäkään uutisesta,elokuvasta, tietokoneohjelmasta, musiikkikappaleesta tai edes internetistä
Puhutaan useista kymmenistä tuhansista euroista rahaa, jotka ovat löytäneet parempia käyttökohteita.
Kommentit (27)
Niin siiso letko varastanut näitä vai lokkeillut?
Sehän on tietysti ihan ok elää ilman palveluita. Mutta se että varastat toisten työtä ja resursseja on eri asia.
Mitä muuta sinne perunanuoppaan kuuluu? Onko öisin näkynyt tähdenlentoja.
Sama! Enkä maksa. Netti on työnantajalta.
Mitä ne paremmat käyttökohteet ovat? Pullo kossua viikonloppuiltoina ja pari mäyräkoiraa arki-iltojen ilona?
Elin minäkin joskus noin, keinoja löytyy kyllä. Nyt kun on rahaa, niin suoratoiston mukavuus kelpaa kyllä. Tilanteen muuttuessa ei ole mikään ongelma alkaa taas piraatiksi. Rahaa toki pitää käyttää vähintään luotettavaan VPN-palveluun ja käyttömukavuuden takia ehkä jopa pieniä laiteinvestointeja pitäisi tehdä. Ilmaista internetiäkään tuskin saan, paitsi jos muutan johonkin taloyhtiöön.
Mahdollista toki valita askeesi eli katsoa ja kuunnella vain sitä, mitä ilmaiseksi ja laillisesti saa. Jos vielä investoi tallentimeen, niin telkkarikanavilta saa kyllä tallennettua sellaistakin, mitä ei niiden suoratoistoista ilmaiseksi saa.
Etkö joudu maksamaan Yle-veroa? Minä olen viimeiset 15 vuotta elänyt yhteiskunnan tuilla, enkä ole maksanut noista mainitsemastasi kuin internetin käytöstä kännykkäliittymässäni.
-9 vuotta eläkkeeseen.
Monille on myös yllätys, että lineaarisista kanavista tulee edelleen elokuvia ja musiikkia. Ja myös ne uutiset.
Käytkö kirjastossa koneella internetissä?
Et ole käynyt yhdessäkään elokuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Etkö joudu maksamaan Yle-veroa? Minä olen viimeiset 15 vuotta elänyt yhteiskunnan tuilla, enkä ole maksanut noista mainitsemastasi kuin internetin käytöstä kännykkäliittymässäni.
-9 vuotta eläkkeeseen.
Hiustenhalkojia löytyy aina, maksun määritelmä tässä voisi olla suora transaktio saatavaan hyödykkeeseen. Veroa on vaikeaa vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole käynyt yhdessäkään elokuvassa?
Kulttuuriedut
Naapuriko on jakanut wifi salasanan vai miten oot hoitanut?
Olet yhtä kova valehtelemaan kuin moni muukin palstalainen!
Vierailija kirjoitti:
Naapuriko on jakanut wifi salasanan vai miten oot hoitanut?
Opiskeluaikana ehkä näin, mutta työnantajan luontaisetuja nuo yleensä toimistotyöntekijöille ovat.
Sulla ei ole puhelimessa nettiä? Vai maksaako joku muu sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-9 vuotta eläkkeeseen.
Hiustenhalkojia löytyy aina, maksun määritelmä tässä voisi olla suora transaktio saatavaan hyödykkeeseen. Veroa on vaikeaa vältellä.
Tarpeeksi pienituloisen ei tarvitse Yle-veroa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole puhelimessa nettiä? Vai maksaako joku muu sen?
Työnantajalta lainassa molemmat
Eli lasket rahassa? Minä olen ainoastaan käynyt leffateatterissa joskus, mutta en tee siitä aloituksia.
Juupa juu