On se hankalaa elää parikymppisenä miehenä ilman naissuhteita.
En ulkonäköni takia saa yhtäkään naista ja silti kokoajan hirveä painetus ja ahdistus kun muut seurustelevat ja haluaisi sen itsekin edes joskus kokea. Siis todella ahdistavaa kun tunnen itseni niin epäonnistuneeksi vaikka tiedän että kyse on vain huonosta tuurista. Mitä te muut kaltaiseni miehet, ottaako koville itsetuntoon tämmöinen ?
Kommentit (92)
Käyttäjä2771 kirjoitti:
En ulkonäköni takia saa yhtäkään naista ja silti kokoajan hirveä painetus ja ahdistus kun muut seurustelevat ja haluaisi sen itsekin edes joskus kokea. Siis todella ahdistavaa kun tunnen itseni niin epäonnistuneeksi vaikka tiedän että kyse on vain huonosta tuurista. Mitä te muut kaltaiseni miehet, ottaako koville itsetuntoon tämmöinen ?
Vanhempana olet vain tyytyväinen kun vältyit kakaroilta ja hillittömältä rahanmenolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin joskus nähdä millaisia ovat nämä naisille "liian rumat" miehet. Olen parisuhteissa nähnyt kuitenkin jos jonkinmoista Notre Damen kellonsoittajaa. Tiedän jopa yhden suht pahasti cp-vammaisen (vamma on vain fyysinen, kävelee kepeillä jne) jolla on vaimo. Vaimo on itse... nooh... ei ulkoisesti kedon kaunein kukkanen, mutta ihana ihminen, kuten mieskin.
Että millainen tarvitsee sitten olla, ettei näistä saa, jos ns. epämuodostunutkin saa?
Vai eikö näille vaan kelpaa muu kuin joku upea kaunotar?
Nyt kuvaa kehiin siis, tai ei uskota että puutteessa on kyse ulkonäöstä eikä luonteesta!Tämä kuuluisa "prismatesti" ei toimi kun puhutaan alle kolmikymppisistä ihmisistä. Minä puolestaan en ole nähnyt yhtään rumaa miestä puhumattakaan cp-vammaisesta nuoresta miehestä joka seurustelisi.
Nämä henkilöt joista puhuin on itseasiassa alle 30.
Kokeilepa samaa kolmikymppisenä. Tuska on vähintään samaa luokkaa, mutta nyt näet kavereitasi enää pari kertaa vuodessa, eikä yksinäinen ole muutenkaan kovaa kamaa perheellisten pariskuntien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Saatko siis edes seksiä?
Moniko nainen alkaa pelkkään seksisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Eipä ne parisuhteet kovin autuaaksi tee. Vaimo oli niin kauan mielinkielin, kun tarvitsi lapsille siittäjää ja rakensin meille kodin. Kliseinen homma, mutta näin tässä kävi.
Nauti vapaudestasi ja kyllähän tuohon panetukseen löytyy apuvälineitä.
Roskaa.
Kerrotko alavartalohalvautuneelle, että ei se kävely niin mukavaa ole, kun joskus tulee rakkoja jalkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa parikymppisenä naisena kun kaiken maailman häntäheikit yrittää häiritä elämää, vaikka haluaisin vain olla rauhassa.
Näinhän se on, ongelmat ovat käänteiset miehillä ja naisilla.
Naisista on baarissakin niin ikävää kun tullaan iskemään,ei saa olla rauhassa.Ei tule mieleenkään olla menemättä baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Eipä ne parisuhteet kovin autuaaksi tee. Vaimo oli niin kauan mielinkielin, kun tarvitsi lapsille siittäjää ja rakensin meille kodin. Kliseinen homma, mutta näin tässä kävi.
Roskaa.
Kerrotko alavartalohalvautuneelle, että ei se kävely niin mukavaa ole, kun joskus tulee rakkoja jalkaan?
Miten nämä muka liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on nuoret naiset sanoneet, että ennen et parisuhdetta saa kun olet hiustensiirron hankkinut. Mulla on jostain kumman syystä jo lapsena/nuorena hiusraja jänyt tosi korkealle ja mun otsa on tämän takia keskivertoa paljon korkeampi. Naiet on sanoneet, että hankit hiustensiirrton, eihän kukaan halua minkään molopään kanssa seurustella. Hintoja olen katsellut. Suomessa 4000-15000 euroa. Ulkomailla olisi edullisempaa, mutta keneen ottaa yhteyttä jos jotain menee pieleen? Muuten olen siistin näköinen ja pukeudun siististi ja myös kroppa on treenattu. Ja tiedän, ettei itsetuntoni ole kunnossa, mutta kuinka se voisikaan olla kun saa jatkuvasti kuulla tätä samaa paskaa? Olenkin jo aikalailla luovuttanut naisten suhteen. m26
Et ole yksin tuon hiusongelman kanssa. Olen Aloittaja ja itselläni on paljon pahempi tilanne hiusten suhteen kun tulehduksen takia olen menettänyt melkein kaikki hiukseni päälaelta. Tämä on varmaankin se suurin syy että naiset eivät huoli minua. Niin hirveältä näytän. Hiustensiirtoa suunnittelen itsekin ja Suomessa esim. Medousa siirtäisi jotain. 4000 hiusta minulle hintaan 4000-5000 euroa mikä ei ole kyllä paha hinta. Jos ulkomaille hiustensiirtoo menet niin katso klinikoita esim. https://abhrs.org tältä sivulta. Luulisi olevan ihan luotettava. Vain luoja tietää miten tässä nyt käy että paheneeko hiustilanne ja jäänkö ikisinkuksi.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on nuoret naiset sanoneet, että ennen et parisuhdetta saa kun olet hiustensiirron hankkinut. Mulla on jostain kumman syystä jo lapsena/nuorena hiusraja jänyt tosi korkealle ja mun otsa on tämän takia keskivertoa paljon korkeampi. Naiet on sanoneet, että hankit hiustensiirrton, eihän kukaan halua minkään molopään kanssa seurustella. Hintoja olen katsellut. Suomessa 4000-15000 euroa. Ulkomailla olisi edullisempaa, mutta keneen ottaa yhteyttä jos jotain menee pieleen? Muuten olen siistin näköinen ja pukeudun siististi ja myös kroppa on treenattu. Ja tiedän, ettei itsetuntoni ole kunnossa, mutta kuinka se voisikaan olla kun saa jatkuvasti kuulla tätä samaa paskaa? Olenkin jo aikalailla luovuttanut naisten suhteen. m26
Et ole yksin tuon hiusongelman kanssa. Olen Aloittaja ja itselläni on paljon pahempi tilanne hiusten suhteen kun tulehduksen takia olen menettänyt melkein kaikki hiukseni päälaelta. Tämä on varmaankin se suurin syy että naiset eivät huoli minua. Niin hirveältä näytän. Hiustensiirtoa suunnittelen itsekin ja Suomessa esim. Medousa siirtäisi jotain. 4000 hiusta minulle hintaan 4000-5000 euroa mikä ei ole kyllä paha hinta. Jos ulkomaille hiustensiirtoo menet niin katso klinikoita esim. https://abhrs.org tältä sivulta. Luulisi olevan ihan luotettava. Vain luoja tietää miten tässä nyt käy että paheneeko hiustilanne ja jäänkö ikisinkuksi.
"Hiustensiirtohinnasto
Hiustensiirrot alkaen 1000 hiusta 3850 €." Tuo oma hinta-arviosi on oikeasti ihan päin persettä ja ei kannata uskoa, vaikka noin sanoisivat. Suomessa et saa noin paljoa siirteitä 4000 eurolla. Suomessa tuo on yli 10 000 euron luokkaa. Kannattaa tsekata turkkilaiset klinikat. Niissä käy päivittäin paljon eurooppalaisia turisteja. Hinnat ovat yleensä 1500-3500 luokkaa ja siirtävät niin paljon kun näkevät tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai herranjestas, että onkin alkanut sapettaa nämä ulisevien uhrien avautumiset naisettomuudestaan. Voi hyvänen aika, minäkin olen 26-vuotias, kiltti ja kuulemma kaunis nainen, joka ei ole koskaan seurustellut! KAIKKI ihmettelevät kovaan ääneen, että miten ihmeessä on mahdollista, etten ole löytänyt miestä. Nettideitit ym. kokeiltu ja harrastan aktiivisesti (harrastuksissa myös miehiä) ja käyn kulttuuririennoissakin melko usein, mutta ei vaan ole sopivaa miestä tullut vastaan. Ei ole silti tullut mieleen katkeroitua ja alkaa syyttää jokaista miesoletettua tilanteestani.
Siinä on vaan eroa että ongelmasi on valinnan vaikeus mutta mutta se että kukaan ei huoli eli ei ole riittävä on meidän miesten ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskusteluissa on aina ne pari perustavaa laatua olevaa virhettä.
Ensinnäkin, etsitäänkö nyt puolisoa ja tulevien lasten isää/äitiä vai pelkkää seksiä? Naiset harvemmin etsii pelkkää seksiä ja siinä vaiheessa kun sitä etsivät ovat usein humalassa ja ulkonäkö on se juttu, mutta useimmiten nainen etsii miestä jonka kanssa jaksaisi olla loppuelämän, myös silloin kun pikkulapsivaiheessa pitää valvoa ja koko perhe sairastuu norovirukseen. Kun etsii puolisoa on ulkonäkö usein sivuseikka, vaikka kukin tykkää ehkä tietyntyyppisistä ihmisistä ulkonäöllisesti, se joka henkisellä puolella kolahtaa saa olla vaikka seinästä revitty, ja seksuaalisen kemian kanssa on sama juttu, se ei katso naamavärkkiä kenen kanssa seksi sujuu. Ihminen muuttuu paljon kymmenien vuosien aikana ulkonäöllisesti, joten sen varaan jos perustaa loppuikänsä kestävän suhteen menee aika varmasti väärille teille.
Ja toinen juttu näissä aloituksissa on se, että miehet olettavat niin että kaikki miehet kelpuuttavat naisekseen kenet tahansa jolla on emätin ja joka suostuu seksiin, eli naisten on helppo saada kuka tahansa mies. Ja että naistenkin pitäisi jotenkin tajuta se, että kelle tahansa vastaantulevalle miehelle pitää vaan mennä tarjoamaan itseään seksiä varten, viis siitä miellyttääkö mies millään tasolla. Naisten pitäisi näitten miesten mielestä olla siellä baarissa kuin maksullisten naisten, mutta ilman maksua, eli jos mies vaan menee sanomaan jotain, niin naisen pitäisi heti lähteä harrastamaan seksiä, tai jopa niin että mies vaan kävelee baariin ja naiset ovat jonossa tarjoamassa itseään (eli tekemässä aloitteita). Kyllä ihmisen pitää löytää itselleen sopiva puoliso, muuten arkielämä on helvettiä, kuten monesti täältä saa lukea minkälaisia hirviöitä ihmisillä on puolisoina. Ei voi olla kriteeri elämänkumppanille että se oli sillon nuorena aika hyvän näköinen ja se antoi seksiä.
Mutta näinhän se on: suhteethan alkavat nuorina ja nuoret naiset näyttävät seurustelevan vaan niiden komeiden kanssa
Osta fleshlight, auttaa siihen panetukseen.
Mikäli haluat ihmissuhteen, johon kuuluu molemminpuolinen vuorovaikuttaminen, välittäminen ja rakkaus niin siihen ei läheskään kaikki naiset ulkonäköä katso. Harva sen sijaan haluaa olla pussien tyhjennysalusta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hiustensiirtohinnasto
Hiustensiirrot alkaen 1000 hiusta 3850 €." Tuo oma hinta-arviosi on oikeasti ihan päin persettä ja ei kannata uskoa, vaikka noin sanoisivat. Suomessa et saa noin paljoa siirteitä 4000 eurolla. Suomessa tuo on yli 10 000 euron luokkaa. Kannattaa tsekata turkkilaiset klinikat. Niissä käy päivittäin paljon eurooppalaisia turisteja. Hinnat ovat yleensä 1500-3500 luokkaa ja siirtävät niin paljon kun näkevät tarpeelliseksi.
Siis itse kävin konsussa ja tekivät arvion.
Vierailija kirjoitti:
Öööööööö. Mikset sä vaan vedä kaljuks samantien?? En ymmärrä mikä ongelma tuo on miehelle. On paljon naisiakin, joilla hiukset harvenee nuorena ja jo 30v:nä on kaljuja läikkiä päässä. Tällaiset naiset ovat todella kateellisia miehille, kun mies voi olla kalju ilman että se olisi sosiaalisesti ei-hyväksyttävää. Jos nainen on kalju, hän on jollain tavalla sairas. Kalju mies taas saattaa jopa herättää joidenkin naisten mielenkiinnin ja muutenkin on tosi neutraali look.
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskusteluissa on aina ne pari perustavaa laatua olevaa virhettä.
Ensinnäkin, etsitäänkö nyt puolisoa ja tulevien lasten isää/äitiä vai pelkkää seksiä? Naiset harvemmin etsii pelkkää seksiä ja siinä vaiheessa kun sitä etsivät ovat usein humalassa ja ulkonäkö on se juttu, mutta useimmiten nainen etsii miestä jonka kanssa jaksaisi olla loppuelämän, myös silloin kun pikkulapsivaiheessa pitää valvoa ja koko perhe sairastuu norovirukseen. Kun etsii puolisoa on ulkonäkö usein sivuseikka, vaikka kukin tykkää ehkä tietyntyyppisistä ihmisistä ulkonäöllisesti, se joka henkisellä puolella kolahtaa saa olla vaikka seinästä revitty, ja seksuaalisen kemian kanssa on sama juttu, se ei katso naamavärkkiä kenen kanssa seksi sujuu. Ihminen muuttuu paljon kymmenien vuosien aikana ulkonäöllisesti, joten sen varaan jos perustaa loppuikänsä kestävän suhteen menee aika varmasti väärille teille.
Ja toinen juttu näissä aloituksissa on se, että miehet olettavat niin että kaikki miehet kelpuuttavat naisekseen kenet tahansa jolla on emätin ja joka suostuu seksiin, eli naisten on helppo saada kuka tahansa mies. Ja että naistenkin pitäisi jotenkin tajuta se, että kelle tahansa vastaantulevalle miehelle pitää vaan mennä tarjoamaan itseään seksiä varten, viis siitä miellyttääkö mies millään tasolla. Naisten pitäisi näitten miesten mielestä olla siellä baarissa kuin maksullisten naisten, mutta ilman maksua, eli jos mies vaan menee sanomaan jotain, niin naisen pitäisi heti lähteä harrastamaan seksiä, tai jopa niin että mies vaan kävelee baariin ja naiset ovat jonossa tarjoamassa itseään (eli tekemässä aloitteita). Kyllä ihmisen pitää löytää itselleen sopiva puoliso, muuten arkielämä on helvettiä, kuten monesti täältä saa lukea minkälaisia hirviöitä ihmisillä on puolisoina. Ei voi olla kriteeri elämänkumppanille että se oli sillon nuorena aika hyvän näköinen ja se antoi seksiä.
Nainen valitsee seurustelukaverin ulkonäön perusteella samoin kun pelkkään yhdenillan seksiinkin. Ali samalla kaavalla mies valitaan kumpaankin suhteeseen
Miten ap sulle kaljuuntuminen voi olla niin iso ongelma? Mä seurustelen kaljun miehen kanssa ( oli kalju kun tavattiin). Ei haittaa yhtään, päinvastoin. Mutta hänellä onkin hyvä itsetunto, eikä itke hiustensa perään , vaan on ylpeä itsestään sellaisena kuin on. Itseluottamus on avainsana.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap sulle kaljuuntuminen voi olla niin iso ongelma? Mä seurustelen kaljun miehen kanssa ( oli kalju kun tavattiin). Ei haittaa yhtään, päinvastoin. Mutta hänellä onkin hyvä itsetunto, eikä itke hiustensa perään , vaan on ylpeä itsestään sellaisena kuin on. Itseluottamus on avainsana.
No minäpä kerron miksi: jos olisin maskuliinisemman näköinen niin kalju sopisi minulle paremmin. Mutta koska ulkoinen tasoni on jotain ihan muuta kuin maskuliinisen komea, olen kaljuna tuhoon tuomittu. Ei kalju sovi kasvoista ei-komealle, oudolle päänmuodolle ja lyhyen varren kantavalle rumalle miehelle. Lisäksi olen tosi nuori vielä ja kaljuuntumiseni ei ole perinnöllistä vaan sairauden aiheuttama. Mutta tätähän eivät muut tiedä ellen siitä mainitse vaan naiset karttavat minua koska pitävän outona tämän ikäisen "varhaista" hiustenlähtöä ja ajattelevat että kannan huonoja geenejä. Siksi se haittaa. Menestys oli jo niin heikkoa vielä paksuilla hiuksillakin. :(
Mä en myöskään tajua, miksi jotkut tekevät kaljuuntumisestaan niin ison ongelman. Jos kalju ei sovi päänmuotoon, käyttäkää hattua. Tai vaikka hiuslisäkettä. Itse olen kaljuuntuva nainen. Entä sitten? Ostan peruukin. Ei ole elämän isoimpia murheita.
Sitä paitsi, kyllä mä ainakin katselen miehessä ihan eri asioita kuin hiuksia. Treenattu kroppa, hyvä perse, oikea asenne ja hauska ja hyvä tyyppi paljon mieluummin kuin joku tukkajumala.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin joskus nähdä millaisia ovat nämä naisille "liian rumat" miehet. Olen parisuhteissa nähnyt kuitenkin jos jonkinmoista Notre Damen kellonsoittajaa. Tiedän jopa yhden suht pahasti cp-vammaisen (vamma on vain fyysinen, kävelee kepeillä jne) jolla on vaimo. Vaimo on itse... nooh... ei ulkoisesti kedon kaunein kukkanen, mutta ihana ihminen, kuten mieskin.
Että millainen tarvitsee sitten olla, ettei näistä saa, jos ns. epämuodostunutkin saa?
Vai eikö näille vaan kelpaa muu kuin joku upea kaunotar?
Nyt kuvaa kehiin siis, tai ei uskota että puutteessa on kyse ulkonäöstä eikä luonteesta!No kuvailen ulkonäköäni : runsas kaljuuntuminen ja 166 cm pituus. Naamaltakin kait aika ruma kun ketään ei ole koskaan viehättänyt se. Mitään hyvää ulkonäöstä en kyllä keksi. Ja en minä mitään kauneimpia naisia tavoittele. Vaan ei ne ns. Tavis naisetkaan minusta viehäty
No minä olen 180 cm ja tukka päässä eikä vientiä silti ole.