Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se hankalaa elää parikymppisenä miehenä ilman naissuhteita.

19.12.2016 |

En ulkonäköni takia saa yhtäkään naista ja silti kokoajan hirveä painetus ja ahdistus kun muut seurustelevat ja haluaisi sen itsekin edes joskus kokea. Siis todella ahdistavaa kun tunnen itseni niin epäonnistuneeksi vaikka tiedän että kyse on vain huonosta tuurista. Mitä te muut kaltaiseni miehet, ottaako koville itsetuntoon tämmöinen ?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et jaksa! Kukaan ei ole niin ruma, etteikö saisi seurustelukumppania. Laihduta, pysy kohtuullisen hyvässä kunnossa, pidä siistejä vaatteita ja huolehdi hygieniasta. Ei sun tarvitse näyttää miltään Hunksilta.

Tämä. Tosi moni miesreppana kuvittelee, että hänen kuuluisi ansaita nainen, joka arvostaa miestä omana itsenään; eli naisen tulisi tyytyä mieheen, joka ei käy parturissa, ei suihkussa, ei viitsi ostaa edes 2 tyylikästä neuletta ja takkia, vaihtaa t-paitaa harvemmin kuin joka toinen päivä, ei viitsi kuntoilla ja liikkua, nysvää kotona ja kuluttaa elämänsä pelaamiseen...

Kyllä mies säilyy omana itsenään, vaikka pitäisikin hygieniastaan ja ulkonäöstään huolta. Ulkonäön huolittelu, perushygienia ja terveelliset elämäntavat ei tarkoita peniksen suurennusleikkausta tai kehonrakentajan ammattia.

En minäkään naisena kuvittele, että kaikkien miesten pitäisi rakastua ja himoita minua, jos en kävisi suihkussa, sheivaisi, nyppisi kulmiani, harrastaisi liikuntaa ja kouluttautuisi ammattiin jne

Totta. Itse huolehdin itsestäni esimerkiksi mainitsemillasi tavoilla ja silti minua on yrittäneet iskeä sairaalloisen lihavat, nukkavieruja liian pieniä vaatteita käyttävät, parturissa käymättömät miehet. Joskus myös samankaltaiset parikymmentä vuotta itseäni vanhemmat. 

Jos itse en ole liikenteessä erityisen huoliteltuna, en edes halua kenenkään kiinnittävän itseeni huomiota. En tajua miten joillain on pokkaa.

Vierailija
22/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun ei kelpuuta tavisnaisia vaan yrittää sitä kauneinta 5 prosenttia. Ihan oma vikasi ap.

-ikisinkku tavisnainen

Minkälaisia ne tavisnaiset sitten ovat? 

Suomalaisilla naisilla yleisin vartalomalli on päärynävartalo, eli kapeat hartiat ja leveä lantio. Vaaleat hiukset ja ohut hiuslaatu ovat suomalaisilla yleisiä. Tavis myös mielestäni pukeutuu käytännöllisesti ja huomiota herättämättömästi. Harrastus lenkkeily yksin tai koiran kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on nuoret naiset sanoneet, että ennen et parisuhdetta saa kun olet hiustensiirron hankkinut. Mulla on jostain kumman syystä jo lapsena/nuorena hiusraja jänyt tosi korkealle ja mun otsa on tämän takia keskivertoa paljon korkeampi. Naiet on sanoneet, että hankit hiustensiirrton, eihän kukaan halua minkään molopään kanssa seurustella. Hintoja olen katsellut. Suomessa 4000-15000 euroa. Ulkomailla olisi edullisempaa, mutta keneen ottaa yhteyttä jos jotain menee pieleen? Muuten olen siistin näköinen ja pukeudun siististi ja myös kroppa on treenattu. Ja tiedän, ettei itsetuntoni ole kunnossa, mutta kuinka se voisikaan olla kun saa jatkuvasti kuulla tätä samaa paskaa? Olenkin jo aikalailla luovuttanut naisten suhteen. m26

Vierailija
24/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on nuoret naiset sanoneet, että ennen et parisuhdetta saa kun olet hiustensiirron hankkinut. Mulla on jostain kumman syystä jo lapsena/nuorena hiusraja jänyt tosi korkealle ja mun otsa on tämän takia keskivertoa paljon korkeampi. Naiet on sanoneet, että hankit hiustensiirrton, eihän kukaan halua minkään molopään kanssa seurustella. Hintoja olen katsellut. Suomessa 4000-15000 euroa. Ulkomailla olisi edullisempaa, mutta keneen ottaa yhteyttä jos jotain menee pieleen? Muuten olen siistin näköinen ja pukeudun siististi ja myös kroppa on treenattu. Ja tiedän, ettei itsetuntoni ole kunnossa, mutta kuinka se voisikaan olla kun saa jatkuvasti kuulla tätä samaa paskaa? Olenkin jo aikalailla luovuttanut naisten suhteen. m26

Tiedän miehen joka meni parikymppisenä naimisiin, vaikka tukka oli jo alkanut lähteä. 

Isällänikin oli hiusraja noussut jo aikaisin, mutta isäksi päätyi silti.

Vierailija
25/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun ei kelpuuta tavisnaisia vaan yrittää sitä kauneinta 5 prosenttia. Ihan oma vikasi ap.

-ikisinkku tavisnainen

Minkälaisia ne tavisnaiset sitten ovat? 

Suomalaisilla naisilla yleisin vartalomalli on päärynävartalo, eli kapeat hartiat ja leveä lantio. Vaaleat hiukset ja ohut hiuslaatu ovat suomalaisilla yleisiä. Tavis myös mielestäni pukeutuu käytännöllisesti ja huomiota herättämättömästi. Harrastus lenkkeily yksin tai koiran kanssa.

No kyllä mulle kelpaisi tämmöinen nainen, jos on akateeminen koulutus fiksulta alalta eikä ole mikään feministi. Vai olisiko se sitten enää tavis?

Vierailija
26/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus nähdä millaisia ovat nämä naisille "liian rumat" miehet. Olen parisuhteissa nähnyt kuitenkin jos jonkinmoista Notre Damen kellonsoittajaa. Tiedän jopa yhden suht pahasti cp-vammaisen (vamma on vain fyysinen, kävelee kepeillä jne) jolla on vaimo. Vaimo on itse... nooh... ei ulkoisesti kedon kaunein kukkanen, mutta ihana ihminen, kuten mieskin.

Että millainen tarvitsee sitten olla, ettei näistä saa, jos ns. epämuodostunutkin saa?

Vai eikö näille vaan kelpaa muu kuin joku upea kaunotar?

Nyt kuvaa kehiin siis, tai ei uskota että puutteessa on kyse ulkonäöstä eikä luonteesta!

KYLLÄ! Nyt kuvaa kehiin tai en usko!

Mäkin tiedän yhden lyhyen pälvikaljuisen äijän jolla on itseasiassa aika nätti (ja hoikka) naidystävä. On mukava tyyppi, millä varmaan naisensa saikin. Muitakin "rumia" kuten aknearpisia miehiä suhteissa on tullut nähtyä. Jollain nätit naisystävä, jollain ei. Että ei oo vaan pärstästä kiinni!!

Vierailija
27/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22-v mies enkä myöskään saa naista ja hirveä panetus päällä koko ajan. Mutta seurustelua en kyllä halua, vaan pillua.

Vierailija
28/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunne yhtään naista jota kaljuuntuminen haittaisi. Minkä ikäisiltä naisista kerroit? kuulostavat 16-vuotiailta kun on niin lapselliset jutut olleet.

Vierailija
29/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja ei niin komea tyyppi sai hoikan kauniin naisen vaimoksi. Miten tämä on mahdollista? No luonteella! Hyvin sopivat yhteen.

Vierailija
30/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut (ilmeisesti monetkin) pitää kaljusta, sitähän voisit kokeilla jos haluat. Mutta ei korkea hiusraja ole mikään ehdoton ei sadalle prosentille naisista, en ole ikinä kuullut kenenkään mainitsevan mitään hiusrajasta miehiin liittyen.

Vierailija
31/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin hiustensiirtoa? Nythän on ollut kaljut päät vuosikausia muotia, jopa Hunks miehellä on ajeltu pää, kukaan ei tiedä missä sen hiusraja kulkee. Sulla täytyy olla joku tosi outo kampaus jos siitä joku jotain sanoo.

Vierailija
32/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai herranjestas, että onkin alkanut sapettaa nämä ulisevien uhrien avautumiset naisettomuudestaan. Voi hyvänen aika, minäkin olen 26-vuotias, kiltti ja kuulemma kaunis nainen, joka ei ole koskaan seurustellut! KAIKKI ihmettelevät kovaan ääneen, että miten ihmeessä on mahdollista, etten ole löytänyt miestä. Nettideitit ym. kokeiltu ja harrastan aktiivisesti (harrastuksissa myös miehiä) ja käyn kulttuuririennoissakin melko usein, mutta ei vaan ole sopivaa miestä tullut vastaan. Ei ole silti tullut mieleen katkeroitua ja alkaa syyttää jokaista miesoletettua tilanteestani.

Vierailija
33/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huumorintajuinen mukava mies, niin ihan sama minkänäköinen on, varmasti saa tyttöystävän, pitää toki liikkua vähän ihmisten ilmoilla eikä saa olla vaan pillua vailla. Kyllä ne kemiat aina jonkun kanssa sitten yhteen sopii, ennemmin tai myöhemmin. Kun pariskuntia katsoo, niin kylläpä se niin on, että ihan minkänäköiset hyvänsä on puolison löytäneet.

Vierailija
34/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helppoa parikymppisenä naisena kun kaiken maailman häntäheikit yrittää häiritä elämää, vaikka haluaisin vain olla rauhassa.

Näinhän se on, ongelmat ovat käänteiset miehillä ja naisilla.

Vierailija
35/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko siis edes seksiä?

Ei varmasti saa.

Vierailija
36/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai herranjestas, että onkin alkanut sapettaa nämä ulisevien uhrien avautumiset naisettomuudestaan. Voi hyvänen aika, minäkin olen 26-vuotias, kiltti ja kuulemma kaunis nainen, joka ei ole koskaan seurustellut! KAIKKI ihmettelevät kovaan ääneen, että miten ihmeessä on mahdollista, etten ole löytänyt miestä. Nettideitit ym. kokeiltu ja harrastan aktiivisesti (harrastuksissa myös miehiä) ja käyn kulttuuririennoissakin melko usein, mutta ei vaan ole sopivaa miestä tullut vastaan. Ei ole silti tullut mieleen katkeroitua ja alkaa syyttää jokaista miesoletettua tilanteestani.

Sinulla kyse on siitä, ettet ole kelpuuttanut ketään, vaikka vientiä olisi vaikka kuinka. Miehillä kyse on usein siitä, että naiset eivät kelpuuta heitä.

Katsos, käänteiset ongelmat ovat ihan totta. Sukupuolet ovat eri asemassa.

Vierailija
37/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla kyse on siitä, ettet ole kelpuuttanut ketään, vaikka vientiä olisi vaikka kuinka. Miehillä kyse on usein siitä, että naiset eivät kelpuuta heitä.

Kyse taitaa olla siitä, että miehet ovat tuollaisia kuin sinä. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin miksi edes pitää kirjoittaa mitään.

Vierailija
38/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse taitaa olla siitä, että miehet ovat tuollaisia kuin sinä. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin miksi edes pitää kirjoittaa mitään.

Pystytkö sitten kumoamaan väitteeni?

Vierailija
39/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko siis edes seksiä?

Ei varmasti saa.

Kysymyskin paljastaa hassun virheajatuksen, jossa mies ja nainen ovat samanlaisessa asemassa.

Tuollaisen aloituksen tehnyt mies ei todellakaan saa "edes" seksiä, se on ihan varmaa. Mieheltä vaaditaan irtoseksin saamiseen aika korkeaakin fyysisen viehättävyyden tasoa.

Nainen saisi halutessaan ihan sataprosenttisen varmasti.

Vierailija
40/92 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se olennainen asia, eli €? Jos pankkitilisi on lihava, olet naisten silmissä vastustamaton. Kun juorulehdet aina marraskuussa listaavat yli 120 k€ edellisenä vuonna brutonneet, löytyykö nimesi hakukoneella? Ellei, niin tämä on paljon pahempi ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän