Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erika näyttää mallia nuorille naisille

Vierailija
19.12.2016 |

51 vuotta ikäeroa ei haittaa yhtään!
Kellä isoin ikäero?

Dannyn ja Erika Vikmanin yhteydenpito alkoi, kun Danny antoi käyntikorttinsa Tangomarkkinoilla 2015.
Musiikkineuvos Danny, 74, vahvisti viikonlopun Ilta-Sanomissa, että pitkään spekuloitu suhde tangokuningatar Erika Vikmaniin, 23, on totta.

– Viihdymme hyvin yhdessä. Ja kyllä, suhde on olemassa, Danny kertoi Ilta-Sanomille.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005012223.html

– Aluksi ajattelin, että ei tästä voi tulla mitään, yhtälö on mahdoton. Pelotti, mitä muut ajattelevat, olemme niin eri elämänvaiheissa. Päivä kerrallaan kaikki kuitenkin eteni, meillä oli omat työkiireemme ja menomme, mutta yhdessäolo oli aina luontevaa ja tuntui oikealta, kun yhteistä aikaa oli ja on. Olen onnellinen, että uskalsin lähteä tähän suhteeseen, Erika Vikman kertoi Iltalehdelle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin koska kysessä on kaksi aikuista ihmistä, niin he saavat elää elämäänsä kuten tahtovat. Mikä kukaan on tuomitsemaan heidän suhdettaan vain ikäeron perusteella? Itsekin olen elänyt jo 20 vuotta "järkyttävän ison ikäeron" suhteessa ja yhä jatkuu. Mitä pidemmälle ollaan menty, niin sitä seesteisempää kaikki on, kun särmät ovat molemmilta hioutuneet. Ja en voi kieltää, ettenkö nauttisi kokeneemman kumppanin tuomasta elämänkokemuksesta ja myös taloudellisesta turvasta. Eipähän tarvitse minun työkkärissä tai soskussa kituuttaa kyykytettävänä ja kerjäämässä. Epäilemättä myös puolisoni saa suhteestamme jotain, koska yhdessä on pysytty. Taitavat vaan olla kateellisia täällä ne, jotka tuomitsevat ja kauhistelevat. Mutta turhaan: jokainenhan voi itse koettaa päästä samaan tilanteeseen.

Vierailija
22/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on varsin varteenotettava sulhasehdokas. Ajatelkaapa jos saisivat vauvan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä danny papparainen hommasi itselleen omaishoitajan tulevaisuutta varten.

Kyllä mä ihmettelen että kukaan nuori, tai edes keski-ikäinenkään haksahtaa tollasiin puolikuolleisiin vanhoihin ukkoihin. Hyi sssssaatana!

Vierailija
24/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä järkyttynyt, jos Erikan ikäinen tyttäreni toisi näytille itseäni 20 vuotta vanhemman poikkiksensa. Ja tyttäreni olisi järkyttynyt, jos toisin näytille 20 vuotta itseäni vanhemman poikkikseni, jos siis sattuisin vielä kelpaamaan sen ikäiselle korkean ikäni vuoksi :D

Vierailija
25/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea haloo tuollaisesta.

Ihan kuin ei ennen olisi moista nähty.

Vierailija
26/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin koska kysessä on kaksi aikuista ihmistä, niin he saavat elää elämäänsä kuten tahtovat. Mikä kukaan on tuomitsemaan heidän suhdettaan vain ikäeron perusteella? Itsekin olen elänyt jo 20 vuotta "järkyttävän ison ikäeron" suhteessa ja yhä jatkuu. Mitä pidemmälle ollaan menty, niin sitä seesteisempää kaikki on, kun särmät ovat molemmilta hioutuneet. Ja en voi kieltää, ettenkö nauttisi kokeneemman kumppanin tuomasta elämänkokemuksesta ja myös taloudellisesta turvasta. Eipähän tarvitse minun työkkärissä tai soskussa kituuttaa kyykytettävänä ja kerjäämässä. Epäilemättä myös puolisoni saa suhteestamme jotain, koska yhdessä on pysytty. Taitavat vaan olla kateellisia täällä ne, jotka tuomitsevat ja kauhistelevat. Mutta turhaan: jokainenhan voi itse koettaa päästä samaan tilanteeseen.

Shokkiuutinen: Särmät hioutuu pitkässä suhteessä myös silloin kun kumppani ei ole eläkeikäinen. Kuten saattaisit pystyä päättelemään omasta lauseestasi "särmät ovat [b]molemmilta[/b] hioutuneet". Mua ei kadeta ollenkaan. Tykkään myös tienata omat rahani, ja toivotaan että siihen on jatkossakin mahdollisuus.

Vierailija
27/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes saman ikäinen ja mieltynyt vanhempiin miehiin, mutta kyllä 50 vuotta ikäeroa kuulostaa jo hurjalta.

10 vuotta vanhempi on minulle sopiva..

Vierailija
28/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeneelle miehelle kuuluu nuori nainen. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Näin moni tuntuu ajattelevan. Minulla on sattumalta itseäni 10 vuotta nuorempi mies ja ikäiseni sekä vanhemmat miehet jaksavat asiaa moralisoida. Kovasti kyselevät, mitä sellainen nuori kolli voi minulle antaa.

Vierailija
29/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Taitavat vaan olla kateellisia täällä ne, jotka tuomitsevat ja kauhistelevat. Mutta turhaan: jokainenhan voi itse koettaa päästä samaan tilanteeseen.

Aivan. 

Vierailija
30/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannylla lienee sen verran massia, että pystyy palkkaamaan kotiapulaiset ja hoitajat itselleen. Erikan tehtäväksi jää olla oma nätti itsensä ja silmänilo vanhalle miehelle viettäen toki välillä aikaa timantteja shoppaillen ja kauneuttaan hoitaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi