Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys seksistä ja sen määrästä miehille!

Vierailija
19.12.2016 |

Olen nainen, n 40 v. Minulla on kaikki henkilökohtaisesti hyvin: on työtä, koulutusta, tyylitajua, terveyttä, hoikkuutta. Tykkään laittautua. Sen verran kehaisen, että pidän itseäni keskivertoa paremman näköisenä ikäluokassani ;)

Parisuhteessa en kuitenkaan ole mikään seksipeto. Minulle riittää hyvin pieni määrä seksiä, tyyliin kerran, pari kuussa. Kysymys kuuluukin, onko olemassa miehiä, joille tämä ei ole ongelma? :) Ja toinen kysymys: voiko nainen hyvällä ulkonäöllä ja muilla hyvillä toivottavilla ominaisuuksilla kompensoida tarjoamaansa vähäistä seksin määrää?

Yksinkertaistettuna: olisitko ennemmin naisen kanssa, joka tarjoaa hyvää seksiä paljon, mutta olisi ns seinäruusu ja esim työtön ja kouluttamaton VAI hyvännäköisen naisen kanssa, jolta saisit vähemmän ei niin hyvää seksiä, mutta työasiat ja moni muukin asia kunnossa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kanssa, seksittömyys alkaa vain vituttaa hyvännäköisen naisen kanssa.

Vierailija
2/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisi ottanut luultavasti hyvää seksiä tarjoavan, mutta nyt yli 40-vuotiaana pitäisi vähän miettiä jo. Jotenkin vähän huolettaisi se, että jos seksi ei ole mitenkään tärkeää niin olisivatko ne pari kertaa kuukaudessa sitten reipasta irrottelua vai "hommahoidettu" pois alta seksiä. Jos nimittäin jälkimmäistä niin ei kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisit aivan täydellinen. Seksitarpeesi alaraja olisi minulla yläraja.

M49

Vierailija
4/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisit aivan täydellinen. Seksitarpeesi alaraja olisi minulla yläraja.

M49

Oi ihanaa, en siis ihan hylkytavaraa ole :) sen verran tarkennan alkup kysymystä, että vastauksia toivon yli nelikymppisiltä, parikymppisten vastaukset kyllä tiedetään ;)

Ap

Vierailija
5/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaunis nainen aina vie voiton. Voihan sitä runkata. Sen sijaan yrittäisin kyllä kaikin mahdollisin keinoin saada sinut himoitsemaan seksiä. Yleensä orgasmi tuntuu hyvältä ja kaikki haluavat sitä. Sinäkin? Täytyy siis vain keksiä rohkeasti tapa, millä minä voin sen sinulle antaa siten kuin itse haluat. Sen jälkeen sinäkin haluat sitä lisää, anna minullekin ja seksi alkaa toimimaan. Eikö?

6/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottasin enemmin työttömän, kun oon työtön itsekin.

Vierailija
7/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaunis nainen aina vie voiton. Voihan sitä runkata. Sen sijaan yrittäisin kyllä kaikin mahdollisin keinoin saada sinut himoitsemaan seksiä. Yleensä orgasmi tuntuu hyvältä ja kaikki haluavat sitä. Sinäkin? Täytyy siis vain keksiä rohkeasti tapa, millä minä voin sen sinulle antaa siten kuin itse haluat. Sen jälkeen sinäkin haluat sitä lisää, anna minullekin ja seksi alkaa toimimaan. Eikö?

Ongelma mulla on se, että O on laimea, eikä sitä kukaan mulle pysty tuottamaan, Mieheni on kyllä sinnikkäästi yrittänyt.

Alkuperäinen kysymys lähti siitä, kun mieheni on sanonut minulle monta kertaa, etten ikinä tule onnistumaan miesten kanssa jos eroaisimme, jos seksielämä olisi näin tuubaa kuin se hänen mielestään meillä on. Mutta hän onkin käsitykseni mukaan seksiriippuvainen. Ollaan siis aika ääripäitä.

Vierailija
8/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kompensoi liian vähäistä seksin määrää. Ulkonäöstäkin olisi lähinnä haittaa, jos seksiä olisi kuitenkin tarjolla vain sen pari kertaa kuussa. Kyllä tuokin silti yksinolon voittaisi, joten joku varmasti huolii, ei huolta.

Vierailija
9/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on kuitenkin todella tärkeä osa parisuhdetta, joten korvaisitko seksin"puutetta" muulla hellyydellä ja läheisyydellä?

Vierailija
10/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, n 40 v. Minulla on kaikki henkilökohtaisesti hyvin: on työtä, koulutusta, tyylitajua, terveyttä, hoikkuutta. Tykkään laittautua. Sen verran kehaisen, että pidän itseäni keskivertoa paremman näköisenä ikäluokassani ;)

Parisuhteessa en kuitenkaan ole mikään seksipeto. Minulle riittää hyvin pieni määrä seksiä, tyyliin kerran, pari kuussa. Kysymys kuuluukin, onko olemassa miehiä, joille tämä ei ole ongelma? :) Ja toinen kysymys: voiko nainen hyvällä ulkonäöllä ja muilla hyvillä toivottavilla ominaisuuksilla kompensoida tarjoamaansa vähäistä seksin määrää?

Yksinkertaistettuna: olisitko ennemmin naisen kanssa, joka tarjoaa hyvää seksiä paljon, mutta olisi ns seinäruusu ja esim työtön ja kouluttamaton VAI hyvännäköisen naisen kanssa, jolta saisit vähemmän ei niin hyvää seksiä, mutta työasiat ja moni muukin asia kunnossa?

Työasiat ja koulut eivät kiinnosta pätkääkään. Seksiä on pakko olla tai se haetaan muualta. Ulkonäkö on aina kiva, mutta kaikkea ei voi saada. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin olla mukava ihminen, eikä sen puutosta voi millään oikein paikata muuta kuin ehkä lyhyissä suhteissa.

Vierailija
11/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno vastakkainasettelu: kaunis, hoikka, kouluttautunut nainen, jolla heikko libido vs. ruma, lihava, kouluttamaton seksipeto. On myös naisia, jotka ovat kauniita, lihavia, kouluttautuneita seksipetoja (esimerkiksi minä) sekä rumia, hoikkia, kouluttamattomia lahnoja. Kaikenlaisia kombinaatioita löytyy, eikä miehillä varmastikaan ole asiasta mitään kollektiivista mielipidettä. Jokaisella on omat ihanteensa ja kriteerinsä. 4

Vierailija
12/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni, emme siis asu yhdessä, on minulta salaa pitänyt kuukautispäiväkirjan sivuilla myös seksipäiväkirjaa. Nyt hän kertoi, että olemme tavanneet viimeisen kymmenen vuoden aikana 756 kertaa ja olleet sillai 1508 kertaa. O:ta hän ei ole kirjannut, mutta hän saa sinakin yhden joka kerta. En ole Adonis mutta ei hän ole Venuskaan. Hyvävartaloinen ja urheilullinen, mutta kasvoiltaan ei edes tavallinen. En kuitenkaan vaihtaisi häntä edes ex. Miss Suomeen, jos seksin määrä vähenisi.

M52

Vierailija
13/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma mulla on se, että O on laimea, eikä sitä kukaan mulle pysty tuottamaan, Mieheni on kyllä sinnikkäästi yrittänyt.

Alkuperäinen kysymys lähti siitä, kun mieheni on sanonut minulle monta kertaa, etten ikinä tule onnistumaan miesten kanssa jos eroaisimme, jos seksielämä olisi näin tuubaa kuin se hänen mielestään meillä on. Mutta hän onkin käsitykseni mukaan seksiriippuvainen. Ollaan siis aika ääripäitä.

Yritän vastata nyt hyvin hienotunteisesti. Olisikohan se laimeaa jonkun toisen miehen kanssa? Ainakin erilaista? Itseäni ainakin tuollaiset sanat miehen suusta satuttaisivat pahasti ja varmasti vaikuttaisivat suhteeseen, ja seksuaaliseen halukkuuteeni ja käyttäytymiseeni.

Vierailija
14/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno vastakkainasettelu: kaunis, hoikka, kouluttautunut nainen, jolla heikko libido vs. ruma, lihava, kouluttamaton seksipeto. On myös naisia, jotka ovat kauniita, lihavia, kouluttautuneita seksipetoja (esimerkiksi minä) sekä rumia, hoikkia, kouluttamattomia lahnoja. Kaikenlaisia kombinaatioita löytyy, eikä miehillä varmastikaan ole asiasta mitään kollektiivista mielipidettä. Jokaisella on omat ihanteensa ja kriteerinsä. 4

Niin no, harva nainen on kaikkien miesten unelma. Monelle miehelle lihavuus on turnoff, ainakin omalleni. Hän kuulemma ennemmin seurustelee kätensä kuin lihavan kanssa. Muutama ylikilo on asia sitten erikseen. "Muutama ylikilo" vaan kun tuntuu eri ihmisillä tarkoittavan eri asiaa.

Ap

Vierailija
15/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän vastata nyt hyvin hienotunteisesti. Olisikohan se laimeaa jonkun toisen miehen kanssa? Ainakin erilaista? Itseäni ainakin tuollaiset sanat miehen suusta satuttaisivat pahasti ja varmasti vaikuttaisivat suhteeseen, ja seksuaaliseen halukkuuteeni ja käyttäytymiseeni.

Todennäköisesti kyllä olisi laimeaa kaikkien kanssa, ainakin ekan vuoden jälkeen, kun jännitys on mennyttä. Tykkään kyllä hellyydestä, halauksista, Pusutteluista. Inhoan sitä, kun limakalvojani hinkataan pakonomaisesti sillä miellellä, että O:n on tultava. Olen siitä harvinainen nainen, että jos on vaihtoehtona limakalvojen hinkkaus vs suoraan asiaan, niin suoraan asiaan, kiitos :)

Ja minulle kyllä käy bikabanot usein, vaikka pari krt viikossa. Siis homman kesto silloin max 5 min. ja siten, ettei minun tarvitse näytellä että tää on upeeta ja mahtavaa. Pahinta on, jos mies haluaa hinkkailla ja paneksia pitkään, yli 15 min, hyvässä lykyssä tunninkin. En vaan jaksa.

Ap

Vierailija
16/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuten ap (meitähän pk-seudulla riittää) ja keskivertoa halukkaampi. Olen myös bi, enkävin ottaisi sen enempää halutonta (mielestäni) kaunista kuin halukasta (mielestäni) rumaa. Olen ennemmin yksin kuin kummankaan noista kanssa. Ensimmäinen vain vituttaisi, toisen kanssa en edes päätyisi seksiin asti.

Vierailija
17/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persoona ja ulkoinen habitus ei natsaa niin ei sitä kauneus mitenkään kompensoi. Ei sitä naama norsunkärsällä olevaa silikonibimboa jaksa ainakaan näin vanhemmalla iällä. Vastaus on mieluummin seinäruusu, jonkan kanssa on mukava olla.

Vierailija
18/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan sellaisen naisen, jonka kanssa on kiva olla. Seksi kaikkine esileikkeineen (yhdessäolo) voi kestää vaikka koko illan.

Ihan hölmö ajatus on, että rakkautta ja läheisyyttä voisi jotenkin kompensoida ulkonäöllä, työllä tai tälläytymisellä.

Ap, onkohan se O sinun oikea ongelmasi? (mietin, että mikä O, kunnes keksin että orgasmi). Kun kerran se pikapanokin ilman läheisyyttä oli hyvä.

Vierailija
19/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ja kouluttamaton ei merkitse mitään. Toki voi olla että nämä asiat korreloivat huonojen ominaisuuksien kanssa, mutta poikkeuksiakin on joten voi menettää helmen jos noin pinnallisesti tyrmää potentiaalisia kumppaneita.

Lihavan kanssa en olisi, mielummin yksin. Nätti naama ei ole niin olennaista, mutta kroppa on oltava kunnossa.

Kerran, pari kuussa kuulostaa kyllä todella vähäiseltä. En ole ikinä ollut noin "kuivassa" suhteessa. Millaistakohan seksi olisi, jos sitä olisi noin vähän? Pelkkää naisen tyydyttämistä, nopeamman uusinnan toivossa, kuten #5 naiivisti luulee? Tai tyrehtymisen pelossa...No, onhan niitäkin miehiä jotka eivät paljoa vaadi. 

Kokemukseni on että suurin osa parisuhdeseksistä on naisen tyydyttämistä. Sitten joskus tehdään minua eniten sytyttäviä juttuja. Jos kertoja ylipäätään olisi noin vähän, toteutuisiko ne spesiaali-jutut sitten kerran joka toinen vuosi...aika pitkä aika.

Vierailija
20/32 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ehkä enää 20-30 kertaa loppuelämänä? Niinkö ajattelit elämäsi elää, haittaisiko jos löytyisi mies jolle tuokin on liikaa eli voisit harrastaa vain alle viisi kertaa seksiä enää elämässäsi? Mietippä tätä! Miksi ihmeessä lasket asiaa teetkö niin väärin asioita ettet pysty nauttimaan seksistä normaalisti vaan se on ongelma sinulle jos joku muu haluaa nauttia siitä? Suosittelen että tyydytät itsesi ne parikymmentä kertaa loppuelämänäsi ja jätät muille normaaleille ihmisille sen seksin kokonaan. Kiitos. Ongelmia voi luoda tärkeämmistäkin asioista vai?