Kysymys seksistä ja sen määrästä miehille!
Olen nainen, n 40 v. Minulla on kaikki henkilökohtaisesti hyvin: on työtä, koulutusta, tyylitajua, terveyttä, hoikkuutta. Tykkään laittautua. Sen verran kehaisen, että pidän itseäni keskivertoa paremman näköisenä ikäluokassani ;)
Parisuhteessa en kuitenkaan ole mikään seksipeto. Minulle riittää hyvin pieni määrä seksiä, tyyliin kerran, pari kuussa. Kysymys kuuluukin, onko olemassa miehiä, joille tämä ei ole ongelma? :) Ja toinen kysymys: voiko nainen hyvällä ulkonäöllä ja muilla hyvillä toivottavilla ominaisuuksilla kompensoida tarjoamaansa vähäistä seksin määrää?
Yksinkertaistettuna: olisitko ennemmin naisen kanssa, joka tarjoaa hyvää seksiä paljon, mutta olisi ns seinäruusu ja esim työtön ja kouluttamaton VAI hyvännäköisen naisen kanssa, jolta saisit vähemmän ei niin hyvää seksiä, mutta työasiat ja moni muukin asia kunnossa?
Kommentit (32)
Teetkö jotain väärin kun koet sen noin hankalaksi? Esim et osaa rentoutua ja aloitat aina väärin ymmärtämättä partnerisi toiveita. Naisissa on näitä joille seksi on vaikeaa koska eivät hallitse itseään eivätkä omaa tilanne tajua. Sitten kaatokännissä padot murtuvat ja tulee vielä pahempi morkkis vai?
Mulla on hyvävartaloinen ja fiksu avopuoliso ja seksiä meillä ehkä 4krt/kk eli hieman alle kerran viikossa keskimäärin. Tämä on määrä jonka kanssa pystyn elämään mutta haluaisin enemmän. Tietyllä tavalla naiseni houkutteleva ulkomuoto on tässä ongelma. Pyöreä herkkuperse keikkuu joka päivä silmieni edessä. Saattaisi olla helpompaa hyväksyä tämä seksin määrä jos naiseni olisi siiderivalas. Sitten taas toisaalta hän ei siinä kuosissa todennäköisesti edes olisi puolisoni, mutta se on toinen tarina...
Täällä meillä olisi pari vuotta nuorempi, koulutettu, töissä oleva mies, jota seksi ei paljoa kiinnosta, yli pariin vuoteen ei ole ollut mitään. Sen saa tulla hakemaan pois, itse asiassa olisi toivottavaa, koska näin saisin siistin eron ilman ihmeellisiä kiukutteluja. Ruma, lihava ja itsekäs se nyt toki on, eikä mielenterveyskään ole paras mahdollinen, mutta toimintakykyinen, keskustelutaitoinen ja monipuolisesti maailman asioista kiinnostunut. Hyvä ruoanlaittaja ja välillä siivoaakin jopa. Ruokot siltä lapsille tarvitsisin ja ehkä joka toisen viikonlopun, mutta muuten saisit ihan itsellesi. Sovittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaunis nainen aina vie voiton. Voihan sitä runkata. Sen sijaan yrittäisin kyllä kaikin mahdollisin keinoin saada sinut himoitsemaan seksiä. Yleensä orgasmi tuntuu hyvältä ja kaikki haluavat sitä. Sinäkin? Täytyy siis vain keksiä rohkeasti tapa, millä minä voin sen sinulle antaa siten kuin itse haluat. Sen jälkeen sinäkin haluat sitä lisää, anna minullekin ja seksi alkaa toimimaan. Eikö?
Ongelma mulla on se, että O on laimea, eikä sitä kukaan mulle pysty tuottamaan, Mieheni on kyllä sinnikkäästi yrittänyt.
Alkuperäinen kysymys lähti siitä, kun mieheni on sanonut minulle monta kertaa, etten ikinä tule onnistumaan miesten kanssa jos eroaisimme, jos seksielämä olisi näin tuubaa kuin se hänen mielestään meillä on. Mutta hän onkin käsitykseni mukaan seksiriippuvainen. Ollaan siis aika ääripäitä.
Yritän vastata nyt hyvin hienotunteisesti. Olisikohan se laimeaa jonkun toisen miehen kanssa? Ainakin erilaista? Itseäni ainakin tuollaiset sanat miehen suusta satuttaisivat pahasti ja varmasti vaikuttaisivat suhteeseen, ja seksuaaliseen halukkuuteeni ja käyttäytymiseeni.
Todennäköisesti kyllä olisi laimeaa kaikkien kanssa, ainakin ekan vuoden jälkeen, kun jännitys on mennyttä. Tykkään kyllä hellyydestä, halauksista, Pusutteluista. Inhoan sitä, kun limakalvojani hinkataan pakonomaisesti sillä miellellä, että O:n on tultava. Olen siitä harvinainen nainen, että jos on vaihtoehtona limakalvojen hinkkaus vs suoraan asiaan, niin suoraan asiaan, kiitos :)
Ja minulle kyllä käy bikabanot usein, vaikka pari krt viikossa. Siis homman kesto silloin max 5 min. ja siten, ettei minun tarvitse näytellä että tää on upeeta ja mahtavaa. Pahinta on, jos mies haluaa hinkkailla ja paneksia pitkään, yli 15 min, hyvässä lykyssä tunninkin. En vaan jaksa.
Ap
Siis sulle käy pikapano pari kertaa viikossa? Onko tuo siis sellaista, mistä tykkäät vai ohan vain kait-tän-nyt-kestää-pohjalla?
Siksi kyselen, kun itse kuvittelin,että mulla on jotenkin supersalhainen libido, kunnes tajusin, että ne pikapanot onkin se mun juttu... jotenkin tuntuu, että niitä vähätellään ja naisen kuuluu tykätä pitkistä sessioista, joissa saa vähintään sen 7 orgasmia... Kesti pitkään tajuta, että se hinkuttaminen ja laukeaminen ei olekaan seksissä "pakollista"... vielä pidemään kesti vakuuttaa mies tästä, kun se on joku "miehen mitta", että muija laukeaa:D
Nykyään on paljon vimmaisia pikapanoja, joista jää superhyvä olo päiväksi... se kiimafiilis säilyy koko päivän ja sit illalla omaa kivaa tai miehen kanssa uudestaan.
Kyllä mulle pitäisi olla tuo ensimmäinen vaihtoehto, seksi on loppujen lopuksi aika tärkeää. Mutta joka ihmisellä on erilainen libido ja varmasti sinullekin löytyy ottajansa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaunis nainen aina vie voiton. Voihan sitä runkata. Sen sijaan yrittäisin kyllä kaikin mahdollisin keinoin saada sinut himoitsemaan seksiä. Yleensä orgasmi tuntuu hyvältä ja kaikki haluavat sitä. Sinäkin? Täytyy siis vain keksiä rohkeasti tapa, millä minä voin sen sinulle antaa siten kuin itse haluat. Sen jälkeen sinäkin haluat sitä lisää, anna minullekin ja seksi alkaa toimimaan. Eikö?
Ongelma mulla on se, että O on laimea, eikä sitä kukaan mulle pysty tuottamaan, Mieheni on kyllä sinnikkäästi yrittänyt.
Alkuperäinen kysymys lähti siitä, kun mieheni on sanonut minulle monta kertaa, etten ikinä tule onnistumaan miesten kanssa jos eroaisimme, jos seksielämä olisi näin tuubaa kuin se hänen mielestään meillä on. Mutta hän onkin käsitykseni mukaan seksiriippuvainen. Ollaan siis aika ääripäitä.
Yritän vastata nyt hyvin hienotunteisesti. Olisikohan se laimeaa jonkun toisen miehen kanssa? Ainakin erilaista? Itseäni ainakin tuollaiset sanat miehen suusta satuttaisivat pahasti ja varmasti vaikuttaisivat suhteeseen, ja seksuaaliseen halukkuuteeni ja käyttäytymiseeni.
Todennäköisesti kyllä olisi laimeaa kaikkien kanssa, ainakin ekan vuoden jälkeen, kun jännitys on mennyttä. Tykkään kyllä hellyydestä, halauksista, Pusutteluista. Inhoan sitä, kun limakalvojani hinkataan pakonomaisesti sillä miellellä, että O:n on tultava. Olen siitä harvinainen nainen, että jos on vaihtoehtona limakalvojen hinkkaus vs suoraan asiaan, niin suoraan asiaan, kiitos :)
Ja minulle kyllä käy bikabanot usein, vaikka pari krt viikossa. Siis homman kesto silloin max 5 min. ja siten, ettei minun tarvitse näytellä että tää on upeeta ja mahtavaa. Pahinta on, jos mies haluaa hinkkailla ja paneksia pitkään, yli 15 min, hyvässä lykyssä tunninkin. En vaan jaksa.
Ap
Siis sulle käy pikapano pari kertaa viikossa? Onko tuo siis sellaista, mistä tykkäät vai ohan vain kait-tän-nyt-kestää-pohjalla?
Siksi kyselen, kun itse kuvittelin,että mulla on jotenkin supersalhainen libido, kunnes tajusin, että ne pikapanot onkin se mun juttu... jotenkin tuntuu, että niitä vähätellään ja naisen kuuluu tykätä pitkistä sessioista, joissa saa vähintään sen 7 orgasmia... Kesti pitkään tajuta, että se hinkuttaminen ja laukeaminen ei olekaan seksissä "pakollista"... vielä pidemään kesti vakuuttaa mies tästä, kun se on joku "miehen mitta", että muija laukeaa:D
Nykyään on paljon vimmaisia pikapanoja, joista jää superhyvä olo päiväksi... se kiimafiilis säilyy koko päivän ja sit illalla omaa kivaa tai miehen kanssa uudestaan.
Hetkinen....Tästähän aukeaa aivan uudet näkymät...
Onkohan kuinka yleistä naiselle, ajatella noin? Minkä ikäisenä tajusit tämän?
Itse olen (mies), jonka täytyy saada laueta vähintään kolme kertaa viikossa, koska muutoin se saattaa aiheuttaa valtaisaa hermostuneisuutta, koska täysillä palleilla ei voi kertakaikkiaan keskittyä mihinkään muuhun kuin siihen että laukeaminen tulee. Toisaalta taas jos nainen on erityisen kaunis ja haluttava, niin sehän vain lisää entisestäänkin sitä, että orgasmien määrä tihenee: elikkä itselleni olisi kyllä erittäin tiukka paikka tämä kyseinen ´´systeemi´´, jonka sain lukea. Mutta toivotan oikein hyvää jatkoa kirjoittajalle.
Ei ongelma. Jos tarve vaatii niin vetelen hanskaan, joka on muutenkin kivempaa kuin ähkiä hiki päässä ja sitten joutua käymään suihkussa ettei ole nihkeä nukkua.
Minua ei seksin vähyys haittaisi, jos olisi muuta seksuaalista kanssakäymistä kuin pelkkä yhdyntä. Esimerkiksi jos naisystävä/vaimo ottaisi suihin tai käsin auttaisi minua, niin pystyisin elämään vähäisellä yhdynnän määrällä. Jos en mitään seksuaalista tyydytystä saisi, se olisi ongelma.
T: Mies 29
Jaa enpä tiedä. Molemmissa tapauksissa voisi olla hyvät puolensa. Toisaalta olen ollut ilman seksiä toistakymmentä vuotta. En ehkä ottaisi kumpaakaan, pärjäähän tuota itsekseenkin. Morjens.
Nykyiseltä saan juuri sen 2 kertaa kuukaudessa. Voin sanoa, että äärimmäisen turhauttavaa kun omat halut olisivat 2-4 kertaa viikossa. AP:lle voin sanoa, että kannattaa ottaa sellainen mies, jolla on libido samalla tasolla kuin sinulla. Eli on puolilerppu muna 1-2 kertaa kuussa. Jos otat viriilin miehen, niin sinun kanssa suhteessa se ajaa vain ristiriitoihin, turhautumisiin ja todennäköisiin pettämisiin. Eli vastaukseni on siis seinäruusu, jota panettaa.
Aivan upea suhde. Varmaankin etäsuhde, jossa tosiaan panostetaan yhdessäoloon, silloin kun tavataan. Minulla on samanlainen suhde, mutta tapaamme harvemmin.