Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottava poikaystävä

Hukassa
18.12.2016 |

Hei! Poikaystävä on alkanut käyttää melko lähellä fyysistä väkivalta minua kohtaan sekä muita tuntemattomia varsinkin humalassa, mieheni on muutoinkin pelottavaa. Kyseessä on nuori mies mutta isonkokoinen.
Miehellä on taustana jonkun verran rikollisuutta.
Haluaisin kysyä kannataako minun lähteä suhteesta koska minusta tuntuu että hän on menossa pahempaan suuntaan. Riidat sisältää lievä kuristamista, käden puristuksia, seinään heittämistä, uhkailemista ja jatkuva huutamista huorittelua sylkemistä mutta mies pyytelee anteeksi että sekosi syystä. Normaalisti mieheni on iloinen. Mies on myös vihaisena uhannut tappaa minua usean otteeseen.
Ikävöin ensimmäisiä päiviä kun kaikki oli hyvin ja pidin hänestä paljon olen jotenkin järkyttynyt että hänen oikea persoona on sittenkin tätä hullua menoa. Hän aina pyytää kovasti anteeksi ettei tarkoittanut mitä sanoi tai teki.
Mies on myös todella kontrolloiva ja mustasukkainen sekä vahtii minua jatkuvasti. Tässä oli vain huonot puolet miehestäni.
Hyviä puolia kyllä myös löytyy.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet älynnyt bongata sellaisen?

Juokseehan niitä naikkosiakin miehen perässä, kun iskuyritys menee metsään, naikkoselle tulee paljon paniikkia ja painajaisia. Psyyke menee.

Opi ja selvitä tilasi; mikäli on tyhmä, tilanteessa kuin tilanteessa, ja sortuu tahalliseen häirintään epätoivoisine kostoasenteineen, jälki on rujoa; oli mies oikeasti "vaarallinen" tai vaarallinen.

Vierailija
22/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummassa olet tuollaisen kanssa, kun kunnollisiakin miehiä on. Miten voit olla noin tautisen tyhmä?

Olet oikeassa mutta minulla ei ole aikasemmin ollut poikaystävää ja läheisyyttä sain ainoastaan häneltä iloa, mutta nyt olen ahdistunut ja pelkään että voiko hän oikeasti satuttaa enemmän. Kaikki alkoi siitä kun halusin erota minua vaan ahdisti se jatkuvaa kontrolli ja olin kuullut että tämä ei ole ollut hänen historiassa uutta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lelluli kirjoitti:

Jos pelkäät häntä, hän ei ole oikea sinulle. Ei kyllä varmaan muillekkaan. Missä päin Suomea asut?

Stadi

Ap

Vierailija
24/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö sun pelätä muitakin ystäviäsi...?

Et ole mitään velkaa tuolle ihmiselle. Älä anna itsesi särkyä!

Vierailija
25/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä? Miten kauan olette olleet pari?

Vierailija
26/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lähet ja heti, ennenkun se tappaa sut "vahingossa". Pyytelee sitten anteeksi sun ruumiilta ja selittää hautajaisissasi omaisillesi että "ei tarkoittanut" ja on "oikeasti iloinen".

Hyvä että tunnistat käytöksen olevan sekoa, onhan tuo nyt aivan täysin psykoa meininkiä!

Vierailija
27/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tilanteessa ainoa järkevä ratkaisu on lähteä. Suhde ei tule paremmaksi muuttumaan, vaan sinulle voi käydä huonosti. Väkivalta ei kuulu normaaliin parisuhteeseen.

Totuus kun on vaan niin kylmän totta ja uhrit uskovat ihmeeseen. Mies "muuttuu" lupailee prinsessa elämän. Nyrkillä saa hiljaiseksi.

Vierailija
28/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö sun pelätä muitakin ystäviäsi...?

Et ole mitään velkaa tuolle ihmiselle. Älä anna itsesi särkyä!

Ei

Vierailija
29/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lelluli kirjoitti:

Asutteko yhdessä? Miten kauan olette olleet pari?

Osittain asumme. Vuosi ja 4 kk

Vierailija
30/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on jännämies! Pidä kiinni, noi on harvassa. Kyllä kelpaisi ;)

Vierailija
31/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää mies!

Vierailija
32/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on jännämies! Pidä kiinni, noi on harvassa. Kyllä kelpaisi ;)

Sarkasmia?

Vierailija
33/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt lukemaan, liikaa kirjoitus virheitä.

Vierailija
34/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toki päätät millaisessa suhteessa haluat olla, mutta kunhan tiedät että mies ei tule ikinä ihmeellisesti parantumaan "hulluuskohtauksistaan", vaan hän on väkivaltainen sinua kohtaan koska sallit sen olemalla hänen elämässään. Väkivalta ja kontrolli tulee kokoajan pahentumaan ja sinun mielenterveytesi ja asemasi heikkenemään, kunnes et enää edes harkitse lähtöä. Pahimmassa tapauksessa ja hyvin todennäköisesti hän tulee tappamaan sinut joskus. Mieti millaisen elämän haluat. Lapsi tuollaisen miehen kanssa on viimeinen naula arkkuusi.

Vierailija
35/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ihastus 1. Rakastuminen 3. Mustasukkainen 4. Väittely 5. Riita 6. Valehteleminen 7. Mies näyttää naisen paikkaa tai ainakin yrittää 9. Henkinen väkivalta/uhkailu 10. Fyysinen väkivalta 11. The end tai to be continue till....

Vierailija
36/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toki päätät millaisessa suhteessa haluat olla, mutta kunhan tiedät että mies ei tule ikinä ihmeellisesti parantumaan "hulluuskohtauksistaan", vaan hän on väkivaltainen sinua kohtaan koska sallit sen olemalla hänen elämässään. Väkivalta ja kontrolli tulee kokoajan pahentumaan ja sinun mielenterveytesi ja asemasi heikkenemään, kunnes et enää edes harkitse lähtöä. Pahimmassa tapauksessa ja hyvin todennäköisesti hän tulee tappamaan sinut joskus. Mieti millaisen elämän haluat. Lapsi tuollaisen miehen kanssa on viimeinen naula arkkuusi.

Eikö ole mahdollista että mies rauhoittuisi tulevaisuudessa tai muuttuis paremmaksi?

Vierailija
37/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin hankkimaan tietoa parisuhdeväkivallasta; soita turvakotiin, Naisten linjalle, mene käymään väkivaltaa kokeneiden naisten ryhmässä, mitä vaan että alat tajuta tilanteen.

Vierailija
38/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuollaisen miehenkuvan kanssa 6 vuotta. Mitään minusta ei jäänyt jäljelle. En ole kyennyt uuteen parisuhteeseen 9 vuoteen Lähde.

Vierailija
39/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä on vahva mies, lyö heikompia!

Vierailija
40/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tuollaisen miehenkuvan kanssa 6 vuotta. Mitään minusta ei jäänyt jäljelle. En ole kyennyt uuteen parisuhteeseen 9 vuoteen Lähde.

Otan osaa, surullista. Kestit 6 vuotta. Mitä miehiä vaivaa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän