Pelottava poikaystävä
Hei! Poikaystävä on alkanut käyttää melko lähellä fyysistä väkivalta minua kohtaan sekä muita tuntemattomia varsinkin humalassa, mieheni on muutoinkin pelottavaa. Kyseessä on nuori mies mutta isonkokoinen.
Miehellä on taustana jonkun verran rikollisuutta.
Haluaisin kysyä kannataako minun lähteä suhteesta koska minusta tuntuu että hän on menossa pahempaan suuntaan. Riidat sisältää lievä kuristamista, käden puristuksia, seinään heittämistä, uhkailemista ja jatkuva huutamista huorittelua sylkemistä mutta mies pyytelee anteeksi että sekosi syystä. Normaalisti mieheni on iloinen. Mies on myös vihaisena uhannut tappaa minua usean otteeseen.
Ikävöin ensimmäisiä päiviä kun kaikki oli hyvin ja pidin hänestä paljon olen jotenkin järkyttynyt että hänen oikea persoona on sittenkin tätä hullua menoa. Hän aina pyytää kovasti anteeksi ettei tarkoittanut mitä sanoi tai teki.
Mies on myös todella kontrolloiva ja mustasukkainen sekä vahtii minua jatkuvasti. Tässä oli vain huonot puolet miehestäni.
Hyviä puolia kyllä myös löytyy.
Kommentit (59)
Miehet määrää maapallossa melkein 79% politiikka, sota, naisen aseman alistamista ym. Valitettavasti tämä johtuu siitä että luonnollisesti mies on geneettisesti vahvempi kuin nainen ja nainen on herkempi.
Mistä tuollaisen helmen löysitkään. Häivy ennen kuin on liian myöhäistä. Jos vielä odotat kauan, niin kohta olet mustelmilla ruhjeilla ja muutenkin niin nujerrettu, että et enää löydä itsestäsi voimaa lähteä. Ei ole häpeä lähteä, mutta on häpeä jäädä tuollaisen raakalaisen armoille.
Älälyönaista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toki päätät millaisessa suhteessa haluat olla, mutta kunhan tiedät että mies ei tule ikinä ihmeellisesti parantumaan "hulluuskohtauksistaan", vaan hän on väkivaltainen sinua kohtaan koska sallit sen olemalla hänen elämässään. Väkivalta ja kontrolli tulee kokoajan pahentumaan ja sinun mielenterveytesi ja asemasi heikkenemään, kunnes et enää edes harkitse lähtöä. Pahimmassa tapauksessa ja hyvin todennäköisesti hän tulee tappamaan sinut joskus. Mieti millaisen elämän haluat. Lapsi tuollaisen miehen kanssa on viimeinen naula arkkuusi.
Eikö ole mahdollista että mies rauhoittuisi tulevaisuudessa tai muuttuis paremmaksi?
No mitäpä luulet? Ihminen joka pystyy kohtelemaan toista noin kuin poikaystäväsi on kohdellut sinua, ei muutu kuin pahempaan. Se ei johdu mistään mitä olet sanonut tai jostain hulluudesta, vaan hän on valinnut olla väkivaltainen sinua kohtaan. Jos tuollaisen käytöksen sallii, se ei voi kuin pahentua, niin sairas on ihmismieli.
Menikö miehen äidillä jotain kasvatuksessa pieleen?
Voikristus kirjoitti:
Islamissa opetetaan että naista pitää ja saa lyödä kunhan ei jätä jälkiä naisen kehoon. Koraanissa myös lukee että nainen on tie helvettiin porttiin joten siitä on lähtöisin monet alistukset. Luulen että se ketä keksisi koraanin ja alkoi vähätellä naista johtuen siitä että tällä kyseisellä miehellä vehje oli liian pieni tai oli impotenssi siten vihaisena kirjoitti koraanin:' alistakaa naisia ja lyökää heitä .... säälittävä profeetta mikä lieneekän. Hauskinta tässä on että juntti miehet uskoivat teoriaa ja lähtivät uskomaan impotenssi miestä:D haha
Mitä islam tähän liittyy? Suomessa naisilla on todella iso riski kuolla parisuhdeväkivaltaan, ja tapppajat ovat ihan kotosuomalaisia luterilaisia
Vierailija kirjoitti:
Älälyönaista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toki päätät millaisessa suhteessa haluat olla, mutta kunhan tiedät että mies ei tule ikinä ihmeellisesti parantumaan "hulluuskohtauksistaan", vaan hän on väkivaltainen sinua kohtaan koska sallit sen olemalla hänen elämässään. Väkivalta ja kontrolli tulee kokoajan pahentumaan ja sinun mielenterveytesi ja asemasi heikkenemään, kunnes et enää edes harkitse lähtöä. Pahimmassa tapauksessa ja hyvin todennäköisesti hän tulee tappamaan sinut joskus. Mieti millaisen elämän haluat. Lapsi tuollaisen miehen kanssa on viimeinen naula arkkuusi.
Eikö ole mahdollista että mies rauhoittuisi tulevaisuudessa tai muuttuis paremmaksi?
No mitäpä luulet? Ihminen joka pystyy kohtelemaan toista noin kuin poikaystäväsi on kohdellut sinua, ei muutu kuin pahempaan. Se ei johdu mistään mitä olet sanonut tai jostain hulluudesta, vaan hän on valinnut olla väkivaltainen sinua kohtaan. Jos tuollaisen käytöksen sallii, se ei voi kuin pahentua, niin sairas on ihmismieli.
:( olet oikeassa mutta tämä naisen mieli on niin sekaisin kun haluan uskoa että ehkä mieheni puhuu totta kun muuttuu tulevaisuudessa, mikä näköjään ei tapahdu. Mie kun luulin että löysin hyvän miehen. Ilman syytä saan kärsiä hulluuskohtauksista. Kyllä tämä kaikki on niin väärin minua kohtaan. En ole enää onnellinen. Pikemmin surullinen miten pääs käymään näin.
Vierailija kirjoitti:
Voikristus kirjoitti:
Islamissa opetetaan että naista pitää ja saa lyödä kunhan ei jätä jälkiä naisen kehoon. Koraanissa myös lukee että nainen on tie helvettiin porttiin joten siitä on lähtöisin monet alistukset. Luulen että se ketä keksisi koraanin ja alkoi vähätellä naista johtuen siitä että tällä kyseisellä miehellä vehje oli liian pieni tai oli impotenssi siten vihaisena kirjoitti koraanin:' alistakaa naisia ja lyökää heitä .... säälittävä profeetta mikä lieneekän. Hauskinta tässä on että juntti miehet uskoivat teoriaa ja lähtivät uskomaan impotenssi miestä:D haha
Mitä islam tähän liittyy? Suomessa naisilla on todella iso riski kuolla parisuhdeväkivaltaan, ja tapppajat ovat ihan kotosuomalaisia luterilaisia
Se että miten maailman ympäri miehet ovat ja aiheuttavat naisille ongelmia, raiskauksia, väkivalta, tappamista. Tuo islam oli esimerkki mutta eri muodossa. Eli miehet yleisesti melkein 90% paljastuu huonoksi mieheksi tai joksiki muuksi mitä luulimme siten että tunnemme oloamme huijatuksi.
Jing yang toisista riippuvaisia. Male/female
Mulla oli tuollainen suhde. Heitettiin seinille, potkittiin maassa, lyötiin, kuristettiin, kaadettiin kiehuvaa kahvia päälle ja vastaavaa. Olin henkisesti aivan kiinni ko. poikaystävässä, vaikka itkin ja kärsin fyysisestä kivusta useana päivänä viikossa. Mies kontrolloi minua taitavasti, erotti minut perheestäni (muun muassa rikkoi usein puhelimeni ja piilotti palaset), uhkaili tappavansa minut ja hakkaavansa tunnistamattomaksi. Kielsi aina lyöneensä, vaikka olin mustelmilla. Seksi oli käsittämättömän mahtavaa. Erosimme kuitenkin ennen kuin ehdin kuolla tuohon.
Lähde ja heti, sinun on vaan pakko.
Toiset naiset pitää siitä että niitä piestään, potkitaan ja revitään hiuksista, ehkä Sinä olet sellainen tai niin hän on asian ymmärtänyt.
Jos olisit viisas et edes kyselisi tällaisia vaan lähtisit heti kun vielä voit .
Pääset kyllä luultavasti pois kun hän lopettaa sinut pöhnässä niin kuin joku jo aiemmin kirjoitti.
Eivät ihmiset perusluonnettaan tai käytökseltään pysty kokonaan muuttumaan, toiset hillitsee itsensä paremmin kuin toiset mutta kun jotain provosoivaa tulee yllättäen niin taas lehdet kirjoittaa. .
Kyllä on jännää , miten jännä voikaan olla jännämies 😀
Mies osaa aivopestä sinua rakkauden nimeen. Seuraavalla kerralla voi tapahtua pahempaa. Rakkaus ei ole rakkautta jos rakasta pystyy satuttamaan ihan missä muodossa vaan.
Huono.