Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottava poikaystävä

Hukassa
18.12.2016 |

Hei! Poikaystävä on alkanut käyttää melko lähellä fyysistä väkivalta minua kohtaan sekä muita tuntemattomia varsinkin humalassa, mieheni on muutoinkin pelottavaa. Kyseessä on nuori mies mutta isonkokoinen.
Miehellä on taustana jonkun verran rikollisuutta.
Haluaisin kysyä kannataako minun lähteä suhteesta koska minusta tuntuu että hän on menossa pahempaan suuntaan. Riidat sisältää lievä kuristamista, käden puristuksia, seinään heittämistä, uhkailemista ja jatkuva huutamista huorittelua sylkemistä mutta mies pyytelee anteeksi että sekosi syystä. Normaalisti mieheni on iloinen. Mies on myös vihaisena uhannut tappaa minua usean otteeseen.
Ikävöin ensimmäisiä päiviä kun kaikki oli hyvin ja pidin hänestä paljon olen jotenkin järkyttynyt että hänen oikea persoona on sittenkin tätä hullua menoa. Hän aina pyytää kovasti anteeksi ettei tarkoittanut mitä sanoi tai teki.
Mies on myös todella kontrolloiva ja mustasukkainen sekä vahtii minua jatkuvasti. Tässä oli vain huonot puolet miehestäni.
Hyviä puolia kyllä myös löytyy.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta!

Vierailija
2/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde! Miksi et lähtisi tuollaisesta suhteesta?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihasatu.

Vierailija
4/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesn koettelee rajojasi...

Vierailija
5/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä vastauksen jo itsekin.

Totta kai niissä aina on hyviäkin puolia, ethän sinä muuten olisi hänen kanssaan näinkään kauan jaksanut olla. Jos huonot taas ovat noin pelottavia (omaa kokemusta on samanlaisesta, joten en yhtään ihmettele miehen toimintamallia), niin paras on oman henkesi ja terveytesi vuoksi, että lähdet nyt, kun vielä siihen pystyt.

Vierailija
7/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdet, kun vielä kykenet. Eroa!

Vierailija
8/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on erittäin komea ja osaa olla ihanaa mutta tämä puoli tekee minut hulluksi. Hän varmaankin manipuloi minua... haluaisin lähteä mutta en tiedä miksi se on niin vaikeaa.

Vierailija
9/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on löytö. Pidä kiinni hänestä turpaansaamisen uhallakin.

Vierailija
10/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen poikaystävä yrittää kovasti estää minua lähtemästä suhteesta pois. Hän jatkuvasti muistuttaa minua siitä että omistaa minua. Onko teillä ollut vastaava suhteessa?

Ap

Vierailija
11/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet ensi vuonna (todennäköisesti uuden vuoden laskuhumalassa).

Vierailija
12/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe silti. Ihan sama, milloin. Jos hän vahtii, niin lähdet sellaisena aikana, kun silmä välttää.

ei muuta.

Vierailija
13/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tätä nyt oikeasti kysyäkään. Ei tarvitse. Sinulla on nyt se hetki kun väistät luodin. TEE SE.

Vierailija
14/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät häntä, hän ei ole oikea sinulle. Ei kyllä varmaan muillekkaan. Missä päin Suomea asut?

Vierailija
15/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähe silti. Ihan sama, milloin. Jos hän vahtii, niin lähdet sellaisena aikana, kun silmä välttää.

ei muuta.

Lähteminen olisi minunkin mielestä järkevin tässä kohtaan. Hän osaa niin hyvin manipuloida minua takaisin. Joka kerta minua harmittaa että olen sallinut tämän ja haluan uskoa että ehkä tämä olikin viimeinen riita tai hullukohtaus..

Ap

Vierailija
16/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummassa olet tuollaisen kanssa, kun kunnollisiakin miehiä on. Miten voit olla noin tautisen tyhmä?

Vierailija
17/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät kyllä vastauksen jo itsekin.

Totta kai niissä aina on hyviäkin puolia, ethän sinä muuten olisi hänen kanssaan näinkään kauan jaksanut olla. Jos huonot taas ovat noin pelottavia (omaa kokemusta on samanlaisesta, joten en yhtään ihmettele miehen toimintamallia), niin paras on oman henkesi ja terveytesi vuoksi, että lähdet nyt, kun vielä siihen pystyt.

Saanko kysyä oliko syy hänessä? Teitkö jotain mikä laukaisi hänessä vihan tai välikohtauksen? Kuinka kauan olit suhteessa ja oliko alussa vastaava?

Ap

Vierailija
18/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari että nämä palstan hakkaustarinat on painajaismaisia.

Ikään kuin ootellaan koska joltain muijalta lähtee hampaat tai nirri, kun ei hän pysty lopettamaan suhdetta.

Vierailija
19/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet älynnyt bongata sellaisen?

Juokseehan niitä naikkosiakin miehen perässä, kun iskuyritys menee metsää, naikkoselle tuleecpaljon paniikkia ja painajaisia. Psyyke menee.

Opi ja selvitä tilasi; mikäli on tyhmä, tilanteessa kuin tilanteessa, ja sortuu tahalliseen häirintään epätoivoisine kostoasenteineen, jälki on rujoa; oli mies oikeasti "vaarallinen" tai vaarallinen.

Vierailija
20/59 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa ainoa järkevä ratkaisu on lähteä. Suhde ei tule paremmaksi muuttumaan, vaan sinulle voi käydä huonosti. Väkivalta ei kuulu normaaliin parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi