Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattomimmat hää tapahtumat

Vierailija
13.03.2006 |

Nytkun postiluukusta tipahtelee hääkutsuja löytyiskö keltään parempaa tarinaa hauskimmista/noloimmista tapahtumista häissä kun omani!!

Sulho yllätettiin vessasta naimassa bestmäniänsä!! Huh huh - ja tarina on tosi. miehen seksuaalinen suuntautuminen tuli morsiammelle täytenä yllätyksenä

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ollut voinut sitä aiemmin sovittaa ja huomata, ettei enää mahdukaan siihen?

Vierailija
2/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana rv 37, kun kesken seremonian meni lapsivedet ja supistuksia alkoi tulemaan parin minuutin välein. Siinä sitten yritin kestää koko seremonian ajan, joka tuntui kestävän ikuisuuden. Seremonian jälkeen lähdettiin sairaalaan ja tyttö syntyi 45 minuuttia sen jälkeen.

Esikoinen syntyi 7 tunnissa (tyttö oli siis keskimmäinen) ja raskaus meni yliaikaiseksi, niin tuo oli aikamoinen yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi aika hyökkääväksi puheiltaan, haukkui mm. meidän häämme (joiden aikaan hän oli 13-vuotias) ja morsiamen äiti kävi välillä yrittämässä rauhoitella ja saada morsiota lopettamaan juomista. Turhaan.

Tanssilattialla ollessaan morsian sitten kaatui oman isänsä kanssa tanssiessaan. Isäkin kun oli juonut liikaa.

Oli se soma näky. Onneksi eivät sentään oksennelleet.

Vierailija
4/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häitä edeltävänä päivänä oli vielä kyselty kirkosta, että onko kaikki kunnossa vihkimistä varten. No vähän ennen vihkimistä kävikin ilmi, että esteettömyystoditusta ei ollutkaan tullut.

No häät vietettiin sinä päivänä kirkon portailta eteenpäin ja pari kävi seuraavalla viikolla maistraatissa.

Vierailija
5/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhtä tuttua pyydettiin kuvaajaksi häihin. Hänen piti ostaa filmit ja kehittää ne ja hääpari maksaisi kulut myöhemmin. No siinä vaiheessa kun kaverini sai filmit kehitettyä, pariskunta oli jo eronnut! Kaverini ei kehdannut enää veloittaa valokuvista joten jäi aika paljon miinukselle turhan takia...

Vierailija
6/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pidä tuota rahastuksena. Pakko ei ole rahaa miekkaan laittaa jos ei halua, kukaan ei varmasti pakota.

Vierailija
7/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin raskaana rv 37, kun kesken seremonian meni lapsivedet ja supistuksia alkoi tulemaan parin minuutin välein. Siinä sitten yritin kestää koko seremonian ajan, joka tuntui kestävän ikuisuuden. Seremonian jälkeen lähdettiin sairaalaan ja tyttö syntyi 45 minuuttia sen jälkeen.

Esikoinen syntyi 7 tunnissa (tyttö oli siis keskimmäinen) ja raskaus meni yliaikaiseksi, niin tuo oli aikamoinen yllätys.

Vierailija
8/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata vierasta istumassa kirkossa kuuntelemassa papin vihkipuhetta. Ihmettelin, että pappi puhuu ihan outoja juttuja, ei ollenkaan meidän elämään kuuluvia. Mutta sitten ajattelin, että ehkä se onkin joku peruspuhe, koska ei kokenut meidän elämäämme mitenkään kiinnostavana. Olimmehan käyneet keskustelut aikaisemmin...

Nooh, kuuntelin sujuvasti, hieman kummastellen tosin. Kunnes pappi alkoi valmistautua itse vihkimiseen. Hän sanoi: Te, Hanna ja Jukka, olette täällä...blaablaablaa.... Ja vihkikansa kohahti. Kuten minäkin. Aloin kuiskia papille, että ei, olemme Leena ja Pekka!

Heh, siinä vaiheessa vahvistui, että pappi oli pitänyt meille väärien ihmisten vihkipuheen ja hänellä oli kokonaan väärät paperit ja nimet.

Ei siinä mitään, vaihdettiin vihkikaavaan nimet ja naimisiin mentiin. Se liitto oli tosin tuhoon tuomittu, joten olisi vain pitänyt uskoa ennettä ;)

Vierailija
9/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa nainen halusi vaan hienot isot prinsessa häät. vieraita oli siis yli 200 ja kaikki viimosen päälle ja sulhanen sekä tän naisen perhe maksoi koko lystin ja se oli kallis juttu. morsiammella oli häiden aikaan ollu jo kuukausia suhde bestmanin kanssa ja suurinosa paikallaolijoista sen tiesi, paitsi siis sulhanen. oli kyllä hieman vaikea pitää kulissia yllä kun se morsian kyynelsilmin lupasi rakastaa miestään....

kuukautta myöhemmin sulhaselle selvisi totuus ja se muija lensi pihalle. samoin naisen vanhemmat pistivät hänen kanssaan välit poikki. Morsiammen selitys oli siis mä vaan halusin olla päivän prinsessana. aika paljon vaan tuskaa aiheutti omilla haluillaan.

Vierailija
10/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät olivat aivan ihanat ja ruokaa ja juomaa yllinkyllin. Vieraita oli noin sata ja tanssittiin kovasti. Aamuyöstä heräsin vatsanväänteisiin eikä miestäni näkynyt vieressä. Juoksin vessaan ja siellä mies istui pöntöllä vatsa kuralla. Oli ollut jo tunnin pöntöllä kun oli kauhea ripuli.

Aamulla selvisi että koko hääväki muutamaa yksilöä lukuunottamatta oli saanut kamalan ripulin samoin kuin hääpari, jotka viettivät hääyötään mökillä, jossa ulkovessa. Avain oli piilotettu kiusan vuoksi...ei ollut kaksinen hääyö heillä..

Myöhemmin tätä on naurettu kovastikin, mutta lapsiperheille ei varmastikaan kovin mukavaa...

Saivat pitopalvelulta tietääkseni hyvitystä pilaantuineista ruoista.

Vierailija
11/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse häissä jossa näin tehtiin, mutta taisi mennä vaan reilut 5 sekuntia, kunnes morsmaikun ilme alkoi muuttua...

Vierailija:

Pappi kysyi kysymyksensä sulhaselta. Seurasi noin 9 sekunnin, aina piinaavammaksi käyvä hiljaisuus...ja lopulta Tahdon.

Kävi ilmi, että sulhaselle oli luvattu kossupullo jokaiselta sekunnilta, jonka hän odottaisi.

Vierailija
12/30 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kokemus tuollaisista häistä... ja olin vielä loppumetreillä raskaana. Ei kiva.

Vierailija
13/30 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja morsiamen veli köyhtyi muutaman kossupullon verran.

Vierailija
14/30 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian keräsi likaisia astioita ja siivoili jälkiä illan lopuksi. Hääpari meni nukkumaan omaan kotiinsa yön ja tuli sitten aamulla siivoamaan hääpaikan loppuun.

Eihän tuossa mitään, mutta varmasti olisivat saaneet apuakin, jos olisivat pyytäneet. Kukin tietysti tavallaan, mutta minä ainakin halusin hääpäivänäni huolehtia vähän muusta kuin siivouksesta.

Vierailija
15/30 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos heillä oli sellaiset tee se itse- häät, katsos kukin tavallaan... Miksi aina pitää olla nyrpistämässä nenäänsä toisten ratkaisuille, jos ne poikkeavat hiukankin valtavirrasta? Kaikki eivät todellakaan halua mitään prinsessahäitä (mielestäni älytöntä showta) joiden varjolla voi pompottaa ja käskyttää puolta sukua ja kavereita vaikka vuodenkin ennen h-hetkeä.

Ja vinkiksi ihan kaikille häähumuun osallistuville; tulisi kunnioittaa morsiusparin toiveita päivän suhteen. Eli myös niin päin, että jos jotkut haluavat " vaatimattomammat" häät, niin heillä on siihen oikeus. Tuputtamien on rumaa. Ja kyllä, on omakohtaista kokemusta...

Vierailija
16/30 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He menivät siis välissä kuvaukseen. Muuten tuon ajan olisi voinut ehkä kestääkin, mutta hääpaikalla ei saanut mitään ruoan/juoman hiventäkään ennen pariskunnan saapumista.

Sitten kun pari saapui, ruokailu vedettiin pitkän kaavan mukaan: alkuruoat, pääruoka, kakkukahvit. Väkeä oli paljon ja ruoka tarjottiin seisovasta pöydästä, joten ruokailu kesti useita tunteja.

Lopputulos: osa vieraista lähti jo ennen kakkua, lapsiperheet sitten heti sen jälkeen. Suurin osa suunnitellusta ohjelmasta oli sitten todella myöhään.

Vierailija
17/30 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain ihmetytti tuo meininki, koska morsian näytti olevan loppuillasta ihan itku silmässä, kun sulhanen jutteli omien kavereidensa kanssa ja hän siivosi.

Vierailija
18/30 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olisi ollut KETÄÄn joka olisi auttanut ellei oltaisi kaikesta maksettu. Ei kaikilla ole auttavia sukulaisia tai ystäviä!

Oikein suututtaa tuollainen ajattelu mikä sinulla on (että olisivat varmasti saaneet apua) ja vielä viitsit katsella sitä vierestä!

Vierailija
19/30 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitopalvelusta oli ruoka + pari tarjoilijaa, mutta kahvien jälkeen poistuivat. Yöpalan olin tehnyt itse + lämmitin vieraille, aamuyöstä keräilimme astioita, ajelimme kotiin ja seuraavana päivänä paikkaa siivoamaan. Kaiken lisäksi olin jopa raskaana.

Ja silti OLI AIVAN ÄLYTTÖMÄN hauskaa!

En vain ole tyypiltäni sellainen, että osaisin nautiskella prinsessanaolosta tekemättä mitään, mulle pääasia noissa juhlissa oli tavata sukua ja kavereita ja saada heidät viihtymään.

Vierailija
20/30 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani häissä oli morsiamen ryöstö ohjelmanumerona. Sulhasen piti sitten kerätä lunnasrahoja miekkaan eli muut kuin setelirahat eivät kelvanneet. Kun suurin osa vieraista sitten pitkin hampain laittoi vähintään 10 euroa (oli niitäkin, joilla ei ollut edes kymppiä vain isompia rahoja) niin morsian " saatiin" lopulta takaisin. Kehtasi morsian vielä kysellä sulholta kuka mitäkin rahoja laittoi....ahnetta.