Uskomattomimmat hää tapahtumat
Nytkun postiluukusta tipahtelee hääkutsuja löytyiskö keltään parempaa tarinaa hauskimmista/noloimmista tapahtumista häissä kun omani!!
Sulho yllätettiin vessasta naimassa bestmäniänsä!! Huh huh - ja tarina on tosi. miehen seksuaalinen suuntautuminen tuli morsiammelle täytenä yllätyksenä
Kommentit (30)
nevät asiat varmasti pykälien ja paragraafien mukaan.
Serkkuni häissä huomasin että morsian ressukka oli unohtanut ajelle kainalokarvat ja tietenkin näkyi selvästi, kerroin morsiamelle ja niin häävalssi näytti sitten aika jäykältä kun ei oikein käsivarsia voinut kohottaa..jälkeenpäin kyllä sitten yhdessä naurettiin
Tuo ei kyllä ole mahdollista. Siksi on olemassa sellainen asia kuin kuulutukset.
Itseltäni repesi häämekon helma, kun kävelimme tanssimaan häävalssia.
Yksissä häissä sulhanen oli umpihumalassa jo hääkakkua leikatessa ja kakun leikkaamisen jälkeen suuteli morsianta ja kouri takapuolta niin, että hävetti katsoa.
Toisissa häissä morsian oli niin jännittynyt, ettei hymyä irronnut koko illan aikana.
Kolmansissa häissä parille häävieraalle tuli loppuillasta sanaharkkaa ja toinen heistä lähti kotiin, kun oli möyrinyt tappelupukarinsa kanssa pellolla ja silkkipaita oli likasuuden lisäksi riekaleina.
Neljänsissä häissä sulhasen isä poistettiin paikalta vahvan humalatilan vuoksi jo ennen hääkakkua.
Eli " perinteisiä" suomalaisia hääjuhlia ;)
Pappi kysyi kysymyksensä sulhaselta. Seurasi noin 9 sekunnin, aina piinaavammaksi käyvä hiljaisuus...ja lopulta Tahdon.
Kävi ilmi, että sulhaselle oli luvattu kossupullo jokaiselta sekunnilta, jonka hän odottaisi.
Vierailija:
Pappi kysyi kysymyksensä sulhaselta. Seurasi noin 9 sekunnin, aina piinaavammaksi käyvä hiljaisuus...ja lopulta Tahdon.Kävi ilmi, että sulhaselle oli luvattu kossupullo jokaiselta sekunnilta, jonka hän odottaisi.
On siinä morsiammen sydän jättänyt monta lyöntiä väliin, mutta aika hauska juttu sinänsä...
Häissä jo flirttailaan vieraiden kanssa tai tapellaan sulhasen kanssa kun sulhasrukka ei ole osannut leikkiäkään näytelmää oikein.
Mutta noloimpia minusta ovat ne parit, jotka eroavat muutaman kuukauden päästä häistä tai parin vuoden sisään.
Eräskin tuttu erosi ensimäisestä miehestä vajaan vuoden päästä naimisiinmenosta ja toisesta kuukauden päästä.
Nyt jo itkee, että pitäis saada uusi mies kun ei kestä yksin. Kummallekin miehelle väänsi rakkauskakarankin.
Jos komannen kerran menee naimisiin, en taida edes onnistella.
ainakin oon ollut kolmosen kertomissa kossupullo per sekunti häissä! siis niitä on varmaan monet viettänyt. näissä häissä missä mä olin, niin morsian kyllä tiesi, ei tullu hiljaisuus yllätyksenä :)
Jos minua olisi etukäteen pyydetty siivousavuksi, niin toki olisin suostunut, olisi vain pitänyt järjestää lasten hoito sitten jollain tavalla.
- 10