Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittävä viha ja rakkaus samaa miestä kohtaan

Vierailija
18.12.2016 |

Olin suhteen tapaisessa mieheen mutta asiat menivät lopulta pieleen. Vikaa oli molemmissa mutta mies loukkasi lopuksi niin pahasti että vihaan ja halveksin häntä aivan kamalasti. Ja sitten samaan aikaan rakastan, en pysty tapailemaan muita, kaikki asiat mitä haluaisin elämässäni tehdä tuntuvat tekemisen arvoisilta hänen kanssaan.

Nyt hänelläkin vaikuttaa yhä olevan tunteita minua kohtaan. Joinakin päivinä hempeys valtaa minutkin ja haaveilen yhteenpaluusta. Sitten alan kelata sitä muinaista p*skaa ja tilalle tulee viha. Hän ymmärtää minua ja minä häntä, jaoimme haaveet ja elämäntyylit, pidimme samantyyppisistä asioista ja seksi oli upeaa. Olen yrittänyt käydä treffeillä mutta kukaan ei tunnu läheskään samalta, vertaan kaikkia häneen.

Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisiä, minä vähän nuorempi. Ap

Vierailija
22/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin eräässä suhteessani että olimme yhteensopivia ja monin tavoin samanlaisia. Mutta sitten se miten ero meni oli niin loukkaavaa että kaikki romuttui siinä enkä enää voisi tuon tyypin kanssa aikaa viettää. Tuntuu että se hyvä oli illuusiota, tai ei ainakaan sen loukkauksen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme