Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittävä viha ja rakkaus samaa miestä kohtaan

Vierailija
18.12.2016 |

Olin suhteen tapaisessa mieheen mutta asiat menivät lopulta pieleen. Vikaa oli molemmissa mutta mies loukkasi lopuksi niin pahasti että vihaan ja halveksin häntä aivan kamalasti. Ja sitten samaan aikaan rakastan, en pysty tapailemaan muita, kaikki asiat mitä haluaisin elämässäni tehdä tuntuvat tekemisen arvoisilta hänen kanssaan.

Nyt hänelläkin vaikuttaa yhä olevan tunteita minua kohtaan. Joinakin päivinä hempeys valtaa minutkin ja haaveilen yhteenpaluusta. Sitten alan kelata sitä muinaista p*skaa ja tilalle tulee viha. Hän ymmärtää minua ja minä häntä, jaoimme haaveet ja elämäntyylit, pidimme samantyyppisistä asioista ja seksi oli upeaa. Olen yrittänyt käydä treffeillä mutta kukaan ei tunnu läheskään samalta, vertaan kaikkia häneen.

Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottele rauhassa. Vuoden päästä et muista koko ääliötä.

Vierailija
2/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottele rauhassa. Vuoden päästä et muista koko ääliötä.

Erosta on jo vuosi aikaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies kyseessä.

Vierailija
4/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämies kyseessä.

Ja päättelet näin koska..?

Vierailija
5/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron kynnyksellä ihmiset usein sanovat toisilleen pahasti, jopa siten että myöhemmin katuvat. Eksäni (nainen) loukkasi minua eron yhteydessä niin etten voi antaa anteeksi tai ainakin siltä tuntuu. Emme ole sen jälkeen olleet kunnon puheväleissä.

Millainen teidän suhteenne oli kertoo enemmän mahdollisuuksista kuin eron kuohut. Jos suhteenne muuten oli ok ja se kaatui olosuhteisiin tai ajoitukseen niin uusi yritys voi kannattaa. Mutta se luultavasti vaatii sinulta nöyrtymistä ja yhteyden ottamista eksään...ja silti pitää varautua ettei hän ole kiinnostunut. Saat kuitenkin varmuuden ja voit jatkaa elämääsi.Jos taas olitte ihmisinä (arvot, elämäntyyli, toisten ihmisten kohtelu) liian erilaisia niin sitten ei kannata.

Vierailija
6/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämies kyseessä.

Jännämiehet herättää naisissa usein ristiriitaisia tunteita, vihaa ja himoa. Siksi he niin jänniä ovatkin. Ja vain jännämiesten perään haikaillaan vuosien päästäkin. Tämä ongelma on juuri jännämiesten käyttämissä naisissa, että ovat pilalla, koska heille ei enää kelpaa kukaan muu kuin jännämies. Kun on kerran jännän makuun päässyt, niin siltä tieltä ei ole paluuta.

Vierailija
7/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämies kyseessä.

Henkinen yliote aiheuttaa sen että vaikka toinen kohtelisi paskasti, ihminen haluaa vielä hänen luokseen. Toinen osapuoli ymmärtää silloin enemmän paskasti tekijää kuin itseään, ja laittaa paskasti tekijän kokemuksen tärkeämmäksi kuin omansa (satutetuksi tulemisen). Eli kyllä, varmastikin jännämies, eli suomeksi henkilö jolla on ollut henkinen yliote kumppaniin. Jos vuodessa ei unohdu niin ote on vahva. Mene vain ap takaisin, terveisiä tulevaisuuden sinällesi: I told you so. Mutta haaskaa toki vielä muutama vuosi elämästäsi, jos niitä riittää haaskattavaksi.

Vierailija
8/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Koin sitä aviomiestäni kohtaan.

Aina vihan hetkellä olin täysin valmis eroamaan, ja sitten taas hyvien tunteiden pöllähtäessä päälle valmis palaamaan yhteen saman tien.

Neuvoja:

Yleensä nämä tyypit, jotka saavat toisen ihmisen tuntemaan näin ristiriitaisia tunteita, eivät ole hyväksi, kenellekään. Kyseessä kun on helposti kombo, jossa sinua on kohdeltu välillä todella hyvin ja välillä todella huonosti. Se on erittäin koukuttavaa, juuri tuolla tavoin kuin kuvaat.

Oikea valinta on pysyä erossa ja odottaa, että kohdalle osuu se vähemmän jännä mies, jota voi ihan yksinkertaisesti vain rakastaa ja tuntea positiivisia tunteita. Mies, josta tietää, että tämä ei kohtele sinua huonosti tahallaan tai edes huolimattomuuttaan koskaan. Ei satuta sinua.

Semmoista tasaisen onnellista elämää kannattaa oikeasti tavoitella. Ei sitä viha-rakkaus -vuoristorataa, jota nämä jännemmät tyypit tarjoilevat jatkuvasti.

Juuri sen takia kukaan muu ei nyt vieläkään tunnu miltään. He kun ovat niitä tasaisen varmoja hyvän mielen tuojia. Ei mitään valtaisia huippuja & kuiluja.

Sulla on Ap prosessi vielä kesken. Lue muutama kirja asiasta (niitä on monia, en käy tässä suosittelemaan mitään yksittäistä opusta) ja käy vaikka terapiassakin, jos tuntuu että sitä tarvitset, jotta pääset exäsi yli kohti parempaa elämää, jossa ihan tavalliset tyypit tuntuvat hyvältä.

Vierailija
9/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämies kyseessä.

Jännämiehet herättää naisissa usein ristiriitaisia tunteita, vihaa ja himoa. Siksi he niin jänniä ovatkin. Ja vain jännämiesten perään haikaillaan vuosien päästäkin. Tämä ongelma on juuri jännämiesten käyttämissä naisissa, että ovat pilalla, koska heille ei enää kelpaa kukaan muu kuin jännämies. Kun on kerran jännän makuun päässyt, niin siltä tieltä ei ole paluuta.

Tämä ei ole tällaisenaan täysin totta. Moni nainen toistaa tiedostamattaan samaa kaavaa. Itse en enää koskaan aio kokea henkistä väkivaltaa enkä todellakaan haikaile jännämiesten perään. Mutta malli tavoitella laiminlyöntiä ja huonoa kohtelua on voitu oppia esim. lapsuudesta, jolloin käyttäytymismallin purkaminen on haastavaa.

Vierailija
10/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lapsuudessa koettu tuntuu todella pitkälle elämässä, ellei sitä käy kunnolla työstämässä ja käsittelemässä jossain välissä oikein ajan kanssa.

Omalle kohdalleni osui 20-vuoden ajan toinen toistaan ihanampia miehiä, jotka olivat valmiita rakastamaan minua. Itse en vaan osannut rakastua tai ylläpitää rakkautta näihin miehiin millään ensi-ihastuksen jälkeen.

Sitten osui vihdoin kohdalleni mies, joka pitikin minua täysin otteessaan, ensimmäisestä päivästä lähtien. Kohteli jumaloiden ja kohteli halveksuen, ivaten jne. Ja siihen mieheen minä sitten päätin tulenpalavasti nelikymppisenä rakastua, enkä päästänyt irti, vaikka mies minut käytännössä pihalle viskasi, kun olin niin koukussa. Hyvää, pahaa - Kylmää, kuumaa. Sitä oli suhteemme ja minä addiktoiduin siihen.

Kesti kauan tajuta, mitkä lapsuuden jutut vetivät minut niin syvälle siihen tuhoavaan parisuhteeseen, ja miksi yksikään "kiltti mies" ei ollut kelvannut.

Vierailija
11/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se että hän on naimisissa ja 3 lasta , eikä suostunut jättämään niitä ja alkamaan olemaan sinun kanssasi ihmetyttää sinua ?

Teidän ikä erokin oli melkoinen.

Hän käytti sinua hyväkseen ja olet vaina yksi monista .. Ja pian on seuraavan vuoro.

Ei pelkällä seksillä saa kiinnitystä vaikka jotkut niin luulee, kuten sinäkin.

Olet taatusti nuori 21-25v ja helposti vietävissä, mutta tietysti simpauttajat ovat taitavia 😀

Et luultavasti oppinut mitään.

Vierailija
12/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteen aikana hän kohteli minua erittäin hyvin. Hän ei vain uskaltanut kokonaan heittäytyä siihen koska meillä oli välimatkaa. Se hänen epäröintinsä taas vaivasi minua ja lopulta jätin hänet. Ja siinä kaiken keskellä riidellessä hän ivasi ja loukkasi minua pahasti. En todellakaan koe että hän olisi mikään jännämies. Ap

Vierailija
13/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista ivailua ja loukkaamista se oli?

Vierailija
14/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen tapaisessa? Olitteko silloin tuossa suhteen tapaisessa suhteessa vapailla markkinoilla molemmat?

Vierailija
15/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suhteen tapaisessa mieheen mutta asiat menivät lopulta pieleen. Vikaa oli molemmissa mutta mies loukkasi lopuksi niin pahasti että vihaan ja halveksin häntä aivan kamalasti. Ja sitten samaan aikaan rakastan, en pysty tapailemaan muita, kaikki asiat mitä haluaisin elämässäni tehdä tuntuvat tekemisen arvoisilta hänen kanssaan.

Nyt hänelläkin vaikuttaa yhä olevan tunteita minua kohtaan. Joinakin päivinä hempeys valtaa minutkin ja haaveilen yhteenpaluusta. Sitten alan kelata sitä muinaista p*skaa ja tilalle tulee viha. Hän ymmärtää minua ja minä häntä, jaoimme haaveet ja elämäntyylit, pidimme samantyyppisistä asioista ja seksi oli upeaa. Olen yrittänyt käydä treffeillä mutta kukaan ei tunnu läheskään samalta, vertaan kaikkia häneen.

Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Ota siitä mies niin ei ainakaan tule olemaan tylsää tai väljähtynyttä.

Terv, 11 vuotta viha/rakkaussuhdetta takana.

Vierailija
16/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkun mies se olla pitää, ei mulkun.

Vierailija
17/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen tapaisessa? Olitteko silloin tuossa suhteen tapaisessa suhteessa vapailla markkinoilla molemmat?

Olimme vapaita molemmat. En halua kertoa miten hän loukkasi ja satutti. Ap

Vierailija
18/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jännämiehen voittanutta. Elämä on yhtä vuoristorataa ja kummitusjunaa päivästä toiseen.

Vierailija
19/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jännämiehen voittanutta. Elämä on yhtä vuoristorataa ja kummitusjunaa päivästä toiseen.

Kun nimenomaan ei ollut. Kun tapailimme omi mies erittäin kiltti, huomaavainen ja luotettava. Hän loukkasi minua vasta kun lopetin tapailun ja kun puimme sitä miksi päädyin tekemään niin. Ap

Vierailija
20/22 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olet ap. sinä ja se mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme