Nautin siitä kun pystyn kiusaamaan alakerrassa asuvaa oksettavaa nistiä (tupakoitsija) todella äänekkäällä kantapääkävelyllä
Häiriinyminen on kattoon paukutuksesta päätellen ilmeistä >:D
Kommentit (21)
Mulla taas asuu yläpuolella kantapääkävelijä joka juoksee rapun eteen tupakalle väh. 2 kertaa tunnissa :/
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas asuu yläpuolella kantapääkävelijä joka juoksee rapun eteen tupakalle väh. 2 kertaa tunnissa :/
1. Ripulia uunipellille tasaiseksi levyksi
2. Pakastimeen
3. Postiluukusta sisään
Loppu on historiaa :D
Ite tein aikoinaan samoin. Tosin vain sähkötupakoitsija kyseessä mutta haju oli oksettava silti. Lopulta se sai tarpeekseen ja vei haisevan itsensä ja syöpäkääryleensä muualle eli muutti pois. Nyt on puhdasta ilmaa 24/7.
Ei kannata antaa periksi ennen kuin on saanut häädettyä ongelman pois talosta.
Siis tupakoi sisällä???
Itse olen hankkiutunut alkossa käyvistä, huumeiden käyttäjistä, tupakoivista, lapsiperheistä, tatuoiduista..yms yms. eroon, ihan valittamalla isännöitsijälle..
Suosittelen!!!!
Luulin että olen ainoa joka tekee tätä :0
Tarpeeksi kun valittaa niin ei tarvi kärsiä!!! Yksi lapsiperhe siirteli keittiön tuoleja liian äänekkästi, ja imuroivat päivittäin!!! Lähtö tuli---- ja osaketalosta!!! Ei se niin hankalaa ole!
T. Vain täydellisiä tesomalle!
Mulla riitti aikoinaan sähkötupakoijan kohdalla että tein valituksen hänen vuokranantajalleen sisällä polttelusta. Luuli varmaan perus sähkötupakoijan tapaan että ei muka olevinaan haisisi. Vuokranantaja pisti sen sitten pihalle. Ei varmaan halunnut asuntoonsa "kivan" nikotiininkeltaisia seiniä ja kattoa.
Jos oot mies, niin muista kusta tarpeeksi äänekkäästi seisovilteen!!! Pierut mukaan ja ähinä!!
Ihan vain sen takia kiusaat, että hän polttaa tupakkaa? Miten asia häiritsee sinua? Eri asia, jos polttaa sisällä tai parvekkeella.
Onneks asun rivarissa, niin ei ole norsuja ylänaapureina :)
No jo olet lapsellinen. Toivottavasti naapuriisi muuttaa pian rumpali tai torvensoittaja, jonka pitää harjoitella kotosalla jatkuvasti skaaloja ym.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain sen takia kiusaat, että hän polttaa tupakkaa? Miten asia häiritsee sinua? Eri asia, jos polttaa sisällä tai parvekkeella.
Onneks asun rivarissa, niin ei ole norsuja ylänaapureina :)
Meneehän siinä jo talon imago pilalle jos siellä annetaan ties minkälaisen roskaväen loisia. Pitää heti alkuunsa näyttää kaapin paikka.
Vierailija kirjoitti:
No jo olet lapsellinen. Toivottavasti naapuriisi muuttaa pian rumpali tai torvensoittaja, jonka pitää harjoitella kotosalla jatkuvasti skaaloja ym.
Toisessa naapurissa asuu pianoa soittava nainen ja ei tunnu missään. Musiikki on aina tervetullutta, vastenmieliset kemikaalijätekasat ei.
ap
Jossain toisessa ketjussa oli hyvä vinkki; kaada vessanpönttöön ämpäri kaupalla vettä, niin alakerran pytystä karkaa vedet ja sitten siellä haisee kakkaviemäri.
Joo, kyllä kaikki roskaväki, tupakki, huumeet, viina, lapset, liian vanha auto, työttömyys... Ihan turha tulla koittaan meidän rappuun.
Muuttakoon maalle, kusipäät!!
Vierailija kirjoitti:
Häiriinyminen on kattoon paukutuksesta päätellen ilmeistä >:D
Haisuröökaaja ja mielenterveyspotilas vierekkäin. Mahtaa olla naapureilla kivaa....
Sellaista kantapääkävelyä ei olekaan, joka minua häiritsisi. Nykyään on vain niin muodikasta häiriintyä eri aiheista. Olisi luonnotonta, jos yläkerrasta ei koskaan kuuluisi ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä kaikki roskaväki, tupakki, huumeet, viina, lapset, liian vanha auto, työttömyys... Ihan turha tulla koittaan meidän rappuun.
Muuttakoon maalle, kusipäät!!
Vain tupakoitsijat, rappioalkoholistit ja kovien huumeiden käyttäjät eli toisin sanoen päihteistä riippuvaiset nistit eivät ole tervetulleita.
ap
Kerrostalon
Rivitalon
Paritalon
Elämä sellaisessa missä on haitallisia naapureita voi olla raskasta , ja vielä joskus näistä ns HankalaHermanneista voi olla vaikeaa päästä eroon.
Täytyy melkein itse muuttaa.
Siksi asunkin omakotitalossa ja maksan kaikesta vähän enemmän, mutta arvostan omaa rauhaa ja yksityisyyttä +klo 22:00 jälkeenkin ei tarvitse kuiskata tai kävellä varpaillaan ja varoa tuottamasta ääniä.
Vanha kunnon koulukiusaaja vauhdissa. Aina löytyy joku vika minkä vuoksi kiusata.
Asiaa!
Itse tekisin samoin mutta mulla on seinänaapurina, niin ei voi.