Seksuaaliterapeutti käski hankkia tyttöystävän
Varasin ajan koska Konnevedeltä puuttuu ikäiseni seksuaalista halua tuntevat naiset. Keskustelun jälkeen terapeutti totesi että minulla on nuoren miehen normaali seksin tarve. Pitkällä tähtäimellä järkevä ratkaisu on hankkia tyttöystävä ja aloittaa vakituinen parisuhde. Joudun nyt myymään isoisältä perityn maatilan ja muuttamaan naisten perässä kaupunkiin. Muuten mahdollisuudet parisuhteeseen on olemattomat.
Kysyn vaan kenen idea, että tässä maassa pillulla on näin kova hinta?
Kommentit (91)
Ensin ammatti, jolla voi elää kaupungissa. Kyllä ne maatilan työt ehtii hoitaa vapaa-ajalla, jos ei ole karjatila. Ei tilaa kannata myydä, ensin on kokeiltava se kaupunkielämä, jos ei onnistu, on paikka, johon palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä mielelläni muuttaisin jonnekin pikkukylälle, se ei olisi ongelma, mutta sinun kirjoituksestasi jäi vähän ikävä kuva. Naiset ovat pelkkiä pillluja mielestäsi?
Eihän aloittaja tuota tarkoittanut, vaan seksuaaliterapeutti totesi että nuorenmiehen seksuaalisiin haluihin vastaa parhaiten ryhtyminen parisuhteeseen.
Seksuaalisten halujen toteuttamiseen liittyvää anatomiaa sen paremmin selostamatta on päivänselvää, että siihen tarvitaan oikea ympäristö ja sopivaa sukupuolta oleva kumppani. Yhtä hyvin voitaisiin puhua kullin hinnasta jos mies olisi homoseksuaali, tosin miehistä maaseudulla ei ole pulaa joten hinta olisi terminä siinä yhteydessä merkityksetön.
En ole aiempi kommentoija, mutta lopeta ihmeessä tuo ihmisten ruumiinosien hinnasta puhuminen! Mitä enemmän jauhat tuollaisia termejä, sitä enemmän alat alitajuisesti uskoa tuollaiseen paskaan, ja - usko minua, olen sinua vanhempi ja elämää kokeneempi täti-ihminen - se aivan varmasti heijastuu ajatusmaailmaasi ja käyttäytymiseesi! Torpedoit siis itse itseltäsi sen parisuhteen myrkyttämällä pääsi noilla kieroon menneillä ajatuksilla, että ihmissuhteiden luominen olisi jotain vaihdantataloutta ja edellyttäisi taloudellisia resursseja X ja Y.
ei ihan uuno kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaupungissa asuminen takaa mitään jos ei täytä naisten kriteerejä, niitä on paljon. Paskaphetta on se, että on saman verran miehiä ja naisia ja jokaiselle on joku. Se menee niin, että toiselle miehelle on kuusi naista, toiselle ei yhtään.
Kaupungissa kohtaa nuoria naisia ja joutuu pakostakin juttelemaan ellei muuten niin kaupoissa, partureissa, ym. asiakaspalvelutilanteissa.
Syrjäkylien keskustaajamissa pystyt hoitamaan samat asiat näkemättä alle viisikymppistä naista moneen kuukauteen.
Siinä vieraantuu jo tavasta kommunikoida potentiaalisten kumppaniehdokkaiden kanssa!
Mitä tällaisia syrjäkyliä Suomessa on? Voisin lähtä miestä etsimään jos tietäisin nimeltä jonkun kylän. Asun jo nyt todella pienessä kunnassa ja täällä ei sinkkumiehiä ole. Paitsi yksi täysin alkoholisoitunut ja alkkista en edes harkitse, olen sen verran läheltä alkoholistin elämää seurannut.
Täti-ihmiselle sen verran ruumiinosien realismia, ettei nykynaiset pelkän älykkyyden ja empaattisuuden perään lähde. Ainakaan maalle. Lihakset niitä liikuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä löydy kaikille kaupungeistakaan. Suosittelen lähtöä kauemmas tyttöystävän hakuun. Thaimaassa, Vietnamissa, jne on söpöjä naisia jotka eivät ylenkatso suomalaismiestä. Saattaapa hyvällä tuurilla löytyä vielä itäblokin maistakin.
Itse olen suomalainen, 23 vuotias nainen, ja en todellakaan ylenkatso suomalaisia miehiä. Haluaisin seurustella juurikin suomalaisen miehen kanssa mutta he näkevät minut pelkkänä hyväksikäytön välineenä, eivät lainkaan ihmisenä. En ole koskaan kelvannut yhdellekään miehelle vakavaan -ja pitkäkestoiseen parisuhteeseen vaikka olen ollut itse aktiivinen -ja aloitteellinen heidän suhteensa. Alan jo pian luovuttaa sillä tiedän itsekin että biologisesti näkökulmasta katsottuna parhaat vuoteni ovat rajalliset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaisia syrjäkyliä Suomessa on? Voisin lähtä miestä etsimään jos tietäisin nimeltä jonkun kylän. Asun jo nyt todella pienessä kunnassa ja täällä ei sinkkumiehiä ole. Paitsi yksi täysin alkoholisoitunut ja alkkista en edes harkitse, olen sen verran läheltä alkoholistin elämää seurannut.
Kerrotteko te naiset miehille, missä teitä on kokoontuneena sinkkuina ja tutustumishaluisina? Niinpä.
Minäkin asun pienessä kunnassa. Täällä on alle kolmekymppisiä sinkkunaisia. Heillä on kaikilla useampia lapsia kaupunkilaismiesten kanssa. Ja eron jälkeen talous kuralla. Vaikka luonne ja ulkonäkö viehättäisi, en lähde isäpuoleksi nostamaan uusperheen elintasoa vaikka saisin miten hyvää seksiä.
Tomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotteko te naiset miehille, missä teitä on kokoontuneena sinkkuina ja tutustumishaluisina? Niinpä.
Minäkin asun pienessä kunnassa. Täällä on alle kolmekymppisiä sinkkunaisia. Heillä on kaikilla useampia lapsia kaupunkilaismiesten kanssa. Ja eron jälkeen talous kuralla. Vaikka luonne ja ulkonäkö viehättäisi, en lähde isäpuoleksi nostamaan uusperheen elintasoa vaikka saisin miten hyvää seksiä.
En oikein ymmärtänyt kommenttiasi. Tälläkin palstalla on aika monta kertaa todettu (ja ihan lehdissäkin) että esim. Helsinki on täynnä sinkkunaisia. Samoin Oulu.
En usko että pariutumista oikein auttaa tuollainen "en kerro missä olemme kun tekään ette kerro."
Tomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että ymmärrät pysytellä kaukana ja olla sotkematta näitten naisten ja lasten elämiä. Siitä ISO plussa sinulle.
Sietäisi monen muunkin pösilön tajuta omat rajoitteensa.
Onnea Naisen hakuun:)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että ymmärrät pysytellä kaukana ja olla sotkematta näitten naisten ja lasten elämiä. Siitä ISO plussa sinulle.
Sietäisi monen muunkin pösilön tajuta omat rajoitteensa.
Onnea Naisen hakuun:)
Ja niin he elävät onnellisina naapureina elämänsä loppuun asti? Vähävarainen yksinhuoltajaäiti lapsineen, samanikäinen hyvin toimeentuleva mies yksinään?
Yhdessä heillä olisi kaikki. Mutta jokin estää asioita menemästä niin.
Konneveden seksuaaliterapeutti.
No mikäpä siinä...
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaupungissa asuminen takaa mitään jos ei täytä naisten kriteerejä, niitä on paljon. Paskaphetta on se, että on saman verran miehiä ja naisia ja jokaiselle on joku. Se menee niin, että toiselle miehelle on kuusi naista, toiselle ei yhtään.
Kohtuullisen harvinaista ainakin vielä on kyllä Suomessa tuollainen moniavioisuus-tyyppinen parisuhde. Itse en ainakaan tunne yhtään. Kun parisuhteista kuitenkin puhuttiin tässä aloituksessa eikä mistään irtosuhteista.
Oletko ikinä asunut muualla kuin siellä periferiassa peltojen keskellä? Saattaa oikeasti olla vaikea löytää naista tai miestä, joka jaksaisi elellä jonkun tynnyrissä kasvaneen maajussin keralla viikkoa pitempään. Matkustele ja kokeile jotain muuta, kasva ihmisenä, perusta sinne tilalle vaikka kommuuni, niin johan alkaa naisiakin kiinnostaa.
Mikset käytä maksullisia kun aloituksesta päätellen et halua toisesta ihmisestä muuta kuin p*llua?
Tomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no tällä ajatustyylillä saa varmasti aika kauan etsiä puolisoa sitä ehkä koskaan löytämättä. Jos parisuhde on jonkun elintason nostamista tai seksin antamista/saamista. Koska suurimmalle osalle ihmisistä, ja yleensä varsinkin naisille, parisuhde perustuu rakkauteen, ja rakkaus on se asia mikä saa ihmisen haluamaan esimerkiksi nostaa toisen elintasoa jos siihen on mahdollisuus, sekä antamaan niin hyvää seksiä kun osaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pillulla on noin kova hinta että pitää maatila myydä? Jos pelkkää pillua haet, niin eiköhän joku seksin ammattilainen olisi löytänyt tiensä sinne Konnevedellekin sopivaa korvausta vastaan.
No jos kaveri haluaa pysyvää pillua niin siihen parisuhde on kyllä yleisin ratkaisu. Eikä tarvi nipottajien takertua pillu-sanaan sillä toimiva sukupuolielämä on hyvän parisuhteen kulmakivi.
Eiköhän ongelman syy ole ilmiselvä. Ap etsii pillua, ei ihmistä. Kukaan itseään hiukkaakaan kunnioittava nainen ei halua olla pillu, vaan ihminen toiselle ihmiselle. Ilmeisesti ap ei ole koskaan saanut tai antanut rakkautta, joten hän näkee ihmissuhteet kaupankäyntinä ja vieläpä sellaisena, jossa hän muka on menettämässä jotakin...
Tosi surullista, jos sukutilan joutuu myymään, itse ainakin muuttaisin maalle välittömästi, jos olisi tilaisuus. Rakastan luontoa ja rauhaa ja sitä, että naapureihin on mahdollisimman pitkä matka. Inhoan kaupunkiasumista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ongelman syy ole ilmiselvä. Ap etsii pillua, ei ihmistä.
valivali. Vihervassarien puhetta. Seksi on ihmisen perustarve. Naiset valikoi nykyään miehensä seksuaalisen viehättävyyden perusteella. Moni jopa esineellistää itsensä lataamalla vähäpukeisia kuvia instagramiin jotta löytyy juuri se seksi edellä ajatteleva mies.
Ohis, mutta mutta jos aloitus on totta, niin kylläpä siitä välittyy kaunis maailmankuva: tyttöystävä on vain hyödyke joka mystisesti "hankintaan", jotta saadaan oma seksuaalinen tarve tyydytettyä. Eli aika ahdas on siinä naisen rooli, ei jatkoon.
Pienenä vinkkinä AP:lle, että jos tuo on todellakin päällimmäinen asenteesi, niin todennäköisesti joudut tyytymään oman lämpimän kätesi lohdutukseen vielä pitkän aikaa. Ei nimittäin hirveästi houkuttele ryhtyä suhteeseen kenenkään miehen kanssa noilla spekseillä.
Vaikka kenties asuisitkin jossain jumalan selän takan olevassa tynnyrikylässä, niin sitä ei kannata käyttää tekosyynä sille, ettei muka ole mahdollista saada parisuhdetta. Keskity miettimään, mikä sinusta tekee ihmisenä ja persoonana mukavan ja viehättävän mahdollisen tyttöystävän silmissä.