Seksuaaliterapeutti käski hankkia tyttöystävän
Varasin ajan koska Konnevedeltä puuttuu ikäiseni seksuaalista halua tuntevat naiset. Keskustelun jälkeen terapeutti totesi että minulla on nuoren miehen normaali seksin tarve. Pitkällä tähtäimellä järkevä ratkaisu on hankkia tyttöystävä ja aloittaa vakituinen parisuhde. Joudun nyt myymään isoisältä perityn maatilan ja muuttamaan naisten perässä kaupunkiin. Muuten mahdollisuudet parisuhteeseen on olemattomat.
Kysyn vaan kenen idea, että tässä maassa pillulla on näin kova hinta?
Kommentit (91)
Mitä mulle 25-vuotiaalle naiselle olisi tarjolla maaseudulla? Ei töitä (en ole hoito- tai opetusalalla), ei ystäviä, ei harrastuksia. Pidän ihmisvilinästä ja haluan tavata monena päivänä viikossa ystäviäni. En halua olla kotiäiti, en halua edes lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faija on Turun suunnalla kiinteistönvälittäjänä. Se on myynyt kymmeniä naisettomuuden takia kylmileen jääneitä tiloja ja luku on kuulemma kasvamaan päin. Ei auta kalliistikaan rakennettu kartano kunnon tietoliikenneyhteyksillä jos elixiat ja ikeat on liian kaukana.
"myynyt" kymmeniä, eli ostajia riittää ja lisää vaan tulee?
Kaikille kohteille on ennemmin tai myöhemmin joku ostaja. Eri asia mihin hintaan. Hinnat nousee kasvukeskuksissa, jossa naiset ja heidän mukanaan miehet ja perheet haluaa asua. Maaseudun talojen hinta laskee kuin lehmän häntä, sillä niitä ostaa lähinnä enää plus viiskymppiset pariskunnat kesäpaikoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mulle 25-vuotiaalle naiselle olisi tarjolla maaseudulla? Ei töitä (en ole hoito- tai opetusalalla), ei ystäviä, ei harrastuksia. Pidän ihmisvilinästä ja haluan tavata monena päivänä viikossa ystäviäni. En halua olla kotiäiti, en halua edes lapsia.
Harmi. Useimmat kaupunkilaismiehet haluaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tehdä lapsen tai kaksi miehen mieliksi, JOS mies on se joka ottaa lasten hoidosta päävastuun. Mm. jää mun pakollisen äitiysvapaan jälkeen kotiin hoitovapaan ajaksi ja hoitaa lapsiin liittyvän metatyön. Vielä ei ole löytynyt miestä, joka tähän olisi valmis.
Tosin kyllä mulle vapaaehtoisesti lapsetonkin mies kävisi paremmin kuin hyvin.
t. toinen kaupunkilaisnainen
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tehdä lapsen tai kaksi miehen mieliksi, JOS mies on se joka ottaa lasten hoidosta päävastuun. Mm. jää mun pakollisen äitiysvapaan jälkeen kotiin hoitovapaan ajaksi ja hoitaa lapsiin liittyvän metatyön. Vielä ei ole löytynyt miestä, joka tähän olisi valmis.
Ihme v*ttuilua ja ehtoja näinkin tärkeälle asialle kuin ihmisen lisääntyminen. Onko markkinoilla joku uusi seksihalut ja hoitovietin poistava ehkäisylääke vai mistä tämä luonnottomuus kumpuaa?
Osta tekovagina? Eivät ole hirvittävän kalliita. Pillun hinnastahan tässä oli puhe.
M39
Jos meneekin kaupunkiin naista etsimään, niin ei kannata sitä perintötilaa kaikille mainostaa. Törmäät vielä johonkin hyväksikäyttävään naiseen joka erossa vetää sitten puolet omaisuudestasi. Monellekohan niille morsianta etsineelle maajussille kävi juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Osta tekovagina? Eivät ole hirvittävän kalliita. Pillun hinnastahan tässä oli puhe.
M39
Onhan tekovagina halvempi kuin silikonirinnat, mutta et sinäkään aja polkuautolla niin kauan kuin oikeita autoja on liikenteessä.
kysyn vaan.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme v*ttuilua ja ehtoja näinkin tärkeälle asialle kuin ihmisen lisääntyminen. Onko markkinoilla joku uusi seksihalut ja hoitovietin poistava ehkäisylääke vai mistä tämä luonnottomuus kumpuaa?
Minulla ei ole koskaan ollut erityisen voimakasta hoitoviettiä enkä ole koskaan haaveillut omista lapsista. Lapsia vastaan minulla ei ole mitään, mutta en vaan ole ihminen, joka kestäisi olla vuosia kotona lasten kanssa ilman että pää hajoaisi. Mielestäni lapselle on kuitenkin hyvä, jos tämän ei ihan vauvana tarvitse mennä hoitoon eli jonkun niitä kotiin pitäisi jäädä hoitamaan. Se joku ei vaan todellakaan ole minä. Uhrautuminen äititysloman pituiseksi ajaksi siihen hommaan on minulta jo valtavan iso uhraus.
Ehkäisynä on ollut vuosia jo pelkkä kumi, kun hormoniehkäisyt ei minulle sovi. Ei siis ole ehkäisystä kiinni tämä "luonnottomuus". Seksistä nautin vähintään yhtä paljon kuin tähän astiset kumppaninikin ovat nauttineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle ap olisi siellä tilalla tarjottavana naiselle? Varsinkin kaupunkilaisnaiselle, joka on tottunut viettämään vapaa-aikaansa erilaisissa konserteissa, museoissa ja kahviloissa kierrellen. Omat ystävätkin jäävät kauas pois ja jos kylälläsi ei naisen ikäisiä muita naisia ole, niin uusiakaan ystävyyssuhteita tuskin syntyy.
Sulle sillä tilalla on paljon tunnearvoa ja senkin vuoksi haluat asua siellä, mutta naiselle näin ei ole. Nainen näkee tuollaisen tilan vaan vankilana, joka sitoo elämän keskelle ei mitään, jossa ei ole mitään mielekästä tekemistä tai harrastusmahdollisuuksia tai mahdollisesti edes töitäkään. Ainoa ajanviete on peukaloiden pyörityksen lisäksi miehen passaaminen ja tulevaisuudessa kenties lasten kaitseminen.
Tämä on se karu totuus ja syy, miksi naiset muuttavat kaupunkeihin ja miehet jäävät maalle. Miehillä on maalla ystäviä, harrastuksia ja ne sukutilat, kun taas naisella ei ole vuosikymmeniin ollut edes niitä töitä siellä. Noiden sukutilojen pyöritys harvemmin tarvii kahden ihmisen täysipäiväistä panosta eikä se koulutetulle naiselle muutenkaan olisi yleensä se ykkösvaihtoehto työksi. Kotiäidiksi jääminenkin on nykyään yhä harvemman naisen haavetapa viettää elämäänsä.
Aloittajahan huomasi ettei maatilalla ole mitään tarjota naiselle ja kertoi myyvänsä sen.
Mitä sinulla olisi tarjota noinkin jalon siirron tekevälle miehelle, joka luopuu kotitilasta muuttaakseen naisten valitsemaan elinympäristöön viriiliksi kumppaniksi?
Mikä ihmeen jalo siirto???
Ap:han myy tilansa, että saisi pillua. Ja toisekseen, eihän hän ole muuttamassa mihinkään naisen valitsemaan asuinpaikkaan, vaan hän ihan itse valitsee itselleen uuden asuinpaikan, tällä kertaa ilmeisesti sen perusteella, mistä uskoo pillua saavansa eniten/helpoiten. Miten ihmeessä kukaan voi ajatella, että naiset olisivat tuollaisen "jalon siirron" jälkeen jonkinlaisessa kiitollisuudenvelassa miehelle, tai että naisten pitäisi nyt vastavuoroisesti uhrautua, kun mies marttyyrina suostuu siirtymään ihmisten ilmoille???
Kyse ei ole kiitollisuudenvelasta, vaan miehen käyttäytymismallin tietoisesta muutoksesta periferian erakosta lähemmäksi massojen ihannoimaa sosiaalisen parisuhdeihmisen mallia.
Muutokseen kohdistuu odotuksia; parisuhteeseen halukkaan naisen löytäminen, ja molemminpuolinen nauttiminen suhteeseen luonnollisena osana kuuluvasta seksistä.
Odotukset voivat täyttyä. Ne voivat myös jäädä täyttymättä, mikä tuottaa pettymyksen. Yhtä hyvin kaupungissa asuva sinkkunainen voi löytää elämänsä rakkauden tai olla ikuisesti löytämättä.
Kaikki jotka jäävät tahtomattaan yksin, kysyvät miksi en kelpaa. Kelpaaminen on vastapuolen, ei yksilön itsensä valinta. Sanonta oman onnensa sepästä on harkitsematon. Seppäkään ei tao jos rauta on kylmä.
Sakke kirjoitti:
Varasin ajan koska Konnevedeltä puuttuu ikäiseni seksuaalista halua tuntevat naiset. Keskustelun jälkeen terapeutti totesi että minulla on nuoren miehen normaali seksin tarve. Pitkällä tähtäimellä järkevä ratkaisu on hankkia tyttöystävä ja aloittaa vakituinen parisuhde. Joudun nyt myymään isoisältä perityn maatilan ja muuttamaan naisten perässä kaupunkiin. Muuten mahdollisuudet parisuhteeseen on olemattomat.
Kysyn vaan kenen idea, että tässä maassa pillulla on näin kova hinta?
Jos naiset on sulle pelkkiä pilluja, niin tuskin sua sen paremmin kaupungissakaan lykästää.
Turha on tosiaan maatilaa myydä jos nainen = pillu. Ei tule pariutuminen onnistumaan kaupungissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole kiitollisuudenvelasta, vaan miehen käyttäytymismallin tietoisesta muutoksesta periferian erakosta lähemmäksi massojen ihannoimaa sosiaalisen parisuhdeihmisen mallia.
Muutokseen kohdistuu odotuksia; parisuhteeseen halukkaan naisen löytäminen, ja molemminpuolinen nauttiminen suhteeseen luonnollisena osana kuuluvasta seksistä.
Odotukset voivat täyttyä. Ne voivat myös jäädä täyttymättä, mikä tuottaa pettymyksen. Yhtä hyvin kaupungissa asuva sinkkunainen voi löytää elämänsä rakkauden tai olla ikuisesti löytämättä.
Kaikki jotka jäävät tahtomattaan yksin, kysyvät miksi en kelpaa. Kelpaaminen on vastapuolen, ei yksilön itsensä valinta. Sanonta oman onnensa sepästä on harkitsematon. Seppäkään ei tao jos rauta on kylmä.
Itkupotkuraivarit voi tässä tapauksessa kohdistaa geenipoolille joka suojelee itseään ja syystä. Evoluution aikana naisille on kehittynyt taipumus vältellä kelvotonta isämateriaalia ja sitähän te täällä valittavat miehet olette potenssiin kymmenen.
Minä voisin muuttaa maalle (itse asiassa aion joka tapauksessa muuttaa kunhan on varaa ostaa oma tila jostain), mutta mistä minä saisin siellä rahaa? Minulla ei ole hoitoalan tai opetusalan koulutusta, enkä ole vakuuttunut soveltumisestani ko. alalle, toki voisin yrittää. Lapsia en halua tehdä, joten ovatko tällaiset sukutilat yleensä niin suuria, että minullekin riittäisi tilalla tarpeeksi töitä? Entäs sitten jos tulee avioero? Olen jättänyt työni ja asuntoni muuttaakseni keskelle ei mitään, ja yhtäkkiä minut heitettäisiin sieltä pellolle keskelle ei mitään, mitäs sitten? Jotenkin olettaisin, että tuo sukutila on suojattu testamentilla eli mitään omaisuutta minulle ei kertyisi, joten kävisin siellä muutaman vuoden ilmaistöissä ja sen jälkeen minä en saisi enää kaupungista muita töitä, koska olisin ollut liian kauan poissa normaalista työelämästä? Miehen pitäisi olla kyllä todellinen helmi, että uskaltaisin luottaa niin paljon että tuollaisen riskin ottaisin, minullahan olisi tuossa vain hävittävää ja miehellä kaikki valta pättää molempien asioista.
kysyn vaan.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittuilua se on, jos olettaa että isä huolehtii lapsestaan yhtä lailla kuin äiditkin tekevät? Lisäksi, miten seksihalut liittyvät lisääntymishalukkuuteen nykypäivänä? Kai sitä nyt voi seksiä tehdä mieli vaikkei lasta haluakaan kaitsea seuraavaa 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään miestä, joka haluaisi lapsia :D suurin osa tuntemistani pariskunnista (27-34v.) ovat omasta tahdostaan lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään miestä, joka haluaisi lapsia :D suurin osa tuntemistani pariskunnista (27-34v.) ovat omasta tahdostaan lapsettomia.
Itsekin kun aloin oikein miettimään, niin en oikeasti tiedä yhtäkään miestä, joka nimenomaan haluaisi tai olisi halunnut lapsia. Suurin osa kellä lapsia nykyään on, on mennyt mukana vaimon/tyttöystävän vauvahaaveissa lähinnä asenteella "no ehkä se voisi olla kivaa, voihan sitä kokeilla". Osalle on käynyt parempi tuuri kuin toisille ja huomasivatkin pitävänsä lapsista, osa on jo eronnut (vaikka kaikki ovat alle 35-vuotiaita) ja lapset jäivät tietysti äidille. Hassua, etten ole koskaan törmännyt edes vauvakuumeiseen mieheen, onko sellaisia edes? Vai onko se miesten lapsikuumeilu sitä, että sanotaan vaimolle "no, ehkä se oma lapsi voisi olla joskus ihan kiva"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kun aloin oikein miettimään, niin en oikeasti tiedä yhtäkään miestä, joka nimenomaan haluaisi tai olisi halunnut lapsia. Suurin osa kellä lapsia nykyään on, on mennyt mukana vaimon/tyttöystävän vauvahaaveissa lähinnä asenteella "no ehkä se voisi olla kivaa, voihan sitä kokeilla". Osalle on käynyt parempi tuuri kuin toisille ja huomasivatkin pitävänsä lapsista, osa on jo eronnut (vaikka kaikki ovat alle 35-vuotiaita) ja lapset jäivät tietysti äidille. Hassua, etten ole koskaan törmännyt edes vauvakuumeiseen mieheen, onko sellaisia edes? Vai onko se miesten lapsikuumeilu sitä, että sanotaan vaimolle "no, ehkä se oma lapsi voisi olla joskus ihan kiva"?
Olimme kolmekymppinen velapariskunta kunnes mies asetti parisuhteen jatkon edellytykseksi lapsen tekemisen. Niin tehtiin ja oli hyvä päätös.