Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hirveitä asioita/esineitä/sisustustyylejä...

Vierailija
17.12.2016 |

... Joita et ikimaailmassa omaan kotiin huolisi!
Itse olen nähnyt nyt ihan liikaa niitä ikean isoja lontoo tai pariisi tauluja. Ihan kamalia :D
Ps. Kenenkään ei tartte vetää hernettä nenään, makunsa kullakin :) kiinnostaa myös tietää löytyykö omasta kodistani paljon muiden inhokkeja!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tähtityynyt ja seinätekstit tyyliin "home sweet home".

Vierailija
2/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokirjaimista tai seinätarroista muodostetut sanat ja/tai ajatelmat: HOME, LOVE, HAPPINESS ja muut samankaltaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vitivalkoisuus

-led-valot

-vuolukivitakka

-pyökkilaminaatti

Vierailija
4/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka sohva, laminaatti  ja lasipöydät

Vierailija
5/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuntuu olevan sellainen tikattu sängynpääty. Ei se minusta ruma ole, mutta kaikki blogit ja instagrammit vaan tursuaa samanlaisia makkareita. Tylsää.

Oma inhokki on ehkä sellainen tavaran paljous. On vaikka useita lipastoja ja hyllyjä täynnä kippoja ja kuppeja ja koristeita. Itse tykkään tosi selkeestä ja pelkistetystä, en kuitenkaan täysin valkosesta.

Vierailija
6/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahka sohva, laminaatti  ja lasipöydät

Joo lasipöydät! Hirveitä!

Vierailija
7/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen suurimmilta osin valkoinen, väritön, yksinkertainen sisustus. Usein siellä on lasipöytä ja valkoisia posliinipurkkeja joissa simppelillä kaunolla lukee "sugar" yms.

Vierailija
8/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taljat. Hiton rumia, oli feikki tai aito.

Vierailija
9/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanalliset sisustustarrat

Valkoinen iglukoti (perhana täällä talven keskellä on jo tarpeeksi valkoista...)

Kaikki huonekalut lähes samaan aikaan hankittu, ei aikojen kerrostumaa

Klassikkotuote-uskonnollisuus, koti täynnä yleisen maun mukaista statusklassikkoa

Merkkipaperikassit sisustuselementtinä

Muumimukit

Liikaa selvästi johonkin tyyliin kuuluvaa esineistöä esim. skandityyli, bazaarityyli, retrotyyli... ei siis rohkeasti sekoittunutta

Vääränlaiset mittasuhteet huonekaluissa suhteessa tilaan

Vierailija
10/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla tuntuu olevan sellainen tikattu sängynpääty. Ei se minusta ruma ole, mutta kaikki blogit ja instagrammit vaan tursuaa samanlaisia makkareita. Tylsää.

Oma inhokki on ehkä sellainen tavaran paljous. On vaikka useita lipastoja ja hyllyjä täynnä kippoja ja kuppeja ja koristeita. Itse tykkään tosi selkeestä ja pelkistetystä, en kuitenkaan täysin valkosesta.

Tämä on hauskaa, kun itse pidän näitä "selkeä ja pelkistetty" -ihmisiä laumasieluina, jotka on kauhean pinnallisia ja lukeneet jotain Avotakkaa liikaa. Minusta runsaus on upeaa, jos se on hallittua ja jaksaa pitää kaikenlaiset kipot pölyttöminä. Erityisesti sellainen kerroksellisuus, jossa useimmilla esineillä on merkitystä, on upeaa. Esimerkiksi meillä on jonkun mielestä hirveä lamppu takkahuoneessa, mutta mies rakastaa sitä, koska on isovanhemmilta peritty ja ollut jo 1920-luvulla isoisovanhempien asunnossa. Sähköistykset on toki uusittu jossain vaiheessa. Vastaavasti seinällä on ruskeanvihreä raanu, jonka on mummuni tehnyt parikymppisenä ja sillä on minulle arvoa. Se muistuttaa joka päivä ihanasta mummusta, joka on ollut kuolleena jo 26 vuotta... Ei joka esineellä ole tuollaista tunnearvoa ja ei meidän koti mikään museo ole, mutta en voisi heittää tunne-esinettä menemään, koska se ei ole muodinmukainen. Enkä myöskään vainoa miehen perintöesineitä. Ne on hänelle tärkeitä monet, enkä voi monopolisoida tätä meidän kotia vain omaan makuuni ja omiin tavaroihini.

Vierailija
11/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen suurimmilta osin valkoinen, väritön, yksinkertainen sisustus. Usein siellä on lasipöytä ja valkoisia posliinipurkkeja joissa simppelillä kaunolla lukee "sugar" yms.

Repesin tolle sugar 😂😂 mutta joo näitä on paljon!

Musta hirveintä on ne seinätarrat ja tekstit

Vierailija
12/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole hirveetä. Jokainen saa sisustaa kotinsa kuin haluaa.

Vierailija
13/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laavalamppu.

Vierailija
14/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika valkoisuus, tekstitarrat, wt-sisustus(matot jotain jyskin halvimpia,halpoja vanhoja huonekaluja 80-90-luvulta jotka pursuaa kaikkea asiatonta roinaa,lasten lelut ja vanhat viinapullot sekaisin,homssuista kaikkialla), pelkkä beigevalkoinen sisustus..

Vierailija
15/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hauskaa, kun itse pidän näitä "selkeä ja pelkistetty" -ihmisiä laumasieluina, jotka on kauhean pinnallisia ja lukeneet jotain Avotakkaa liikaa. Minusta runsaus on upeaa, jos se on hallittua ja jaksaa pitää kaikenlaiset kipot pölyttöminä. Erityisesti sellainen kerroksellisuus, jossa useimmilla esineillä on merkitystä, on upeaa. Esimerkiksi meillä on jonkun mielestä hirveä lamppu takkahuoneessa, mutta mies rakastaa sitä, koska on isovanhemmilta peritty ja ollut jo 1920-luvulla isoisovanhempien asunnossa. Sähköistykset on toki uusittu jossain vaiheessa. Vastaavasti seinällä on ruskeanvihreä raanu, jonka on mummuni tehnyt parikymppisenä ja sillä on minulle arvoa. Se muistuttaa joka päivä ihanasta mummusta, joka on ollut kuolleena jo 26 vuotta... Ei joka esineellä ole tuollaista tunnearvoa ja ei meidän koti mikään museo ole, mutta en voisi heittää tunne-esinettä menemään, koska se ei ole muodinmukainen. Enkä myöskään vainoa miehen perintöesineitä. Ne on hänelle tärkeitä monet, enkä voi monopolisoida tätä meidän kotia vain omaan makuuni ja omiin tavaroihini.

Mä en ole oikeastaan ikinä lukenut avotakkaa :D mutta selkeä ja simppeli ei välttämättä tarkoita värittömyyttä ja tylsyyttä ja kaikkea vimpan päälle uutta yms.

Meilläkin jotkut paikat vähän rönsyilee "kaavasta", mutta se ei todellakaan haittaa, se tekee kodista kodin. Lasten huoneet ovat varsinaisia värien sekamelskoja, sekin on ihanaa. Vaikka kotimme onkin melko yksinkertaisesti neutraalein värein (valkoinen :D) sisustettu, niin on minusta kuitenkin kivaa, että jossain paikoissa näkyy selkeästi elettyä elämää!

Vierailija
16/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole hirveetä. Jokainen saa sisustaa kotinsa kuin haluaa.

Tietenkin sisustaa, mutta nyt oli kyse siitä että mitä et omaan kotiin ottaisi

Vierailija
17/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinä joka tätä nyt lukee! Kaikki mistä pidät on aivan kammottavaa skeidaa.

Vierailija
18/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahkahuonekalut. Ei tarvinne selittää enempää.

Vierailija
19/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika valkoisuus, tekstitarrat, wt-sisustus(matot jotain jyskin halvimpia,halpoja vanhoja huonekaluja 80-90-luvulta jotka pursuaa kaikkea asiatonta roinaa,lasten lelut ja vanhat viinapullot sekaisin,homssuista kaikkialla), pelkkä beigevalkoinen sisustus..

Muistan kun kasarilla ja ysärillä oli paljon tummia huonekaluja. Monissa kavereideni kodeissa oli melkein kaikki mustaa. Hyllyt ja tv-tasot ja mitä olikaan. Mua alkaa aina jotenkin puistattaa jos näen vielä sellaista jonkun kotona :D varsinkin kun niitä mustia tasoja ei koskaan pyyhitä ja ne ovatkin sitten valkosia pölystä, hyi!

Meillä on lasten lelut sekaisin lastenhuoneessa ja siellä saa ollakin.

Vierailija
20/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahkahuonekalut. Ei tarvinne selittää enempää.

Siis mitkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan