Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hirveitä asioita/esineitä/sisustustyylejä...

Vierailija
17.12.2016 |

... Joita et ikimaailmassa omaan kotiin huolisi!
Itse olen nähnyt nyt ihan liikaa niitä ikean isoja lontoo tai pariisi tauluja. Ihan kamalia :D
Ps. Kenenkään ei tartte vetää hernettä nenään, makunsa kullakin :) kiinnostaa myös tietää löytyykö omasta kodistani paljon muiden inhokkeja!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nahkasohva olohuoneessa, tapetit joissa kova kontrasti vaalean ja tumman välillä, tummat, sinapinruskeat, myrkynvihreät sävyt sisustuksessa (70-luku), design-esineet kuten lokkilamppu, aalto-maljakko, marimekon unikkoverhot. Raidoitus verhoissa, tai tapeteissa: saan migreeniä.

Vierailija
22/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahkahuonekalut. Ei tarvinne selittää enempää.

Siis mitkä?

Olet onnellinen, jos et ole koskaan nähnyt näitä syöpäkasvainpöytiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää materiaaleista, jotka näyttää joltain muulta kuin mitä ovat: lattiat tai tasot, jotka näyttävät puulta, mutta eivät ole. Huonekalut, jotka näyttävät kuluneilta, mutta eivät ole. Jne.

Vierailija
24/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis huvittakaa mua ja kertokaa lisää. Oon vuoteen omana, en juuri voi liikkua.

Vierailija
25/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-vitivalkoisuus
-led-valot

-vuolukivitakka

-pyökkilaminaatti

eli sä elät pimeässä? Koska muita kuin led-valoja ei enää myydä.

Vierailija
26/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Always kiss me goodnight" tarra sängyn  yläpuolella. Tai missä tahansa huoneessa.

Vierailija
27/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneelit. Varsinkin puunväriset.

Vierailija
28/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla tuntuu olevan sellainen tikattu sängynpääty. Ei se minusta ruma ole, mutta kaikki blogit ja instagrammit vaan tursuaa samanlaisia makkareita. Tylsää.

Oma inhokki on ehkä sellainen tavaran paljous. On vaikka useita lipastoja ja hyllyjä täynnä kippoja ja kuppeja ja koristeita. Itse tykkään tosi selkeestä ja pelkistetystä, en kuitenkaan täysin valkosesta.

Tämä on hauskaa, kun itse pidän näitä "selkeä ja pelkistetty" -ihmisiä laumasieluina, jotka on kauhean pinnallisia ja lukeneet jotain Avotakkaa liikaa. Minusta runsaus on upeaa, jos se on hallittua ja jaksaa pitää kaikenlaiset kipot pölyttöminä. Erityisesti sellainen kerroksellisuus, jossa useimmilla esineillä on merkitystä, on upeaa. Esimerkiksi meillä on jonkun mielestä hirveä lamppu takkahuoneessa, mutta mies rakastaa sitä, koska on isovanhemmilta peritty ja ollut jo 1920-luvulla isoisovanhempien asunnossa. Sähköistykset on toki uusittu jossain vaiheessa. Vastaavasti seinällä on ruskeanvihreä raanu, jonka on mummuni tehnyt parikymppisenä ja sillä on minulle arvoa. Se muistuttaa joka päivä ihanasta mummusta, joka on ollut kuolleena jo 26 vuotta... Ei joka esineellä ole tuollaista tunnearvoa ja ei meidän koti mikään museo ole, mutta en voisi heittää tunne-esinettä menemään, koska se ei ole muodinmukainen. Enkä myöskään vainoa miehen perintöesineitä. Ne on hänelle tärkeitä monet, enkä voi monopolisoida tätä meidän kotia vain omaan makuuni ja omiin tavaroihini.

Meillä on tämmöinen sekametelikoti, paljon kierrätys huonekaluja (siistejä toki), näitä tunnearvo-tavaroita, vanhoja kippoja ja kappoja, retroverhoja... Ihan sen takia kun mä laitan kotini sillätavalla mistä tykkään. Toinen perustelu on se kun en osaa sisustaa  :D Liiasta tavaramäärästä en tykkää, mutta nämä mitä on ovat siellä sun täällä, ei meidän kodista saisi juttua Avotakkaan eikä sisustusohjelmaan. Mutta ihan siistiä meillä on ja kun itte viihdytään isännän kanssa niin eipä tästä ressiäkään oteta.

Vierailija
29/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla tuntuu olevan sellainen tikattu sängynpääty. Ei se minusta ruma ole, mutta kaikki blogit ja instagrammit vaan tursuaa samanlaisia makkareita. Tylsää.

Oma inhokki on ehkä sellainen tavaran paljous. On vaikka useita lipastoja ja hyllyjä täynnä kippoja ja kuppeja ja koristeita. Itse tykkään tosi selkeestä ja pelkistetystä, en kuitenkaan täysin valkosesta.

Tavarapaljous on myös minulle kauhistus. Talo täynnä pieniä koriste-esineitä jokaisella hyllyllä ja pöytätasolla saa minut suuren ahdistuksen valtaan. Ei ole mukavaa käydä edes kyläilemässä sellaisessa asunnossa. Väreistä tykkään, tosin murretuista väreistä, en kirkuvista väreistä.

Vierailija
30/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liika valkoisuus, tekstitarrat, wt-sisustus(matot jotain jyskin halvimpia,halpoja vanhoja huonekaluja 80-90-luvulta jotka pursuaa kaikkea asiatonta roinaa,lasten lelut ja vanhat viinapullot sekaisin,homssuista kaikkialla), pelkkä beigevalkoinen sisustus..

Muistan kun kasarilla ja ysärillä oli paljon tummia huonekaluja. Monissa kavereideni kodeissa oli melkein kaikki mustaa. Hyllyt ja tv-tasot ja mitä olikaan. Mua alkaa aina jotenkin puistattaa jos näen vielä sellaista jonkun kotona :D varsinkin kun niitä mustia tasoja ei koskaan pyyhitä ja ne ovatkin sitten valkosia pölystä, hyi!

Meillä on lasten lelut sekaisin lastenhuoneessa ja siellä saa ollakin.

Sama kuin nämä nykyiset mustat keittiöt. Hyi olkoon. 🤮

Vierailija
31/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmännahka lattialla. En ikinä ottaisi omaan kotiin.

Vierailija
32/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan bongattu burgerilla, ei tainnut saapua Harryn perässä Invictus gamesiin.

Vierailija
33/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, väärä ketju!

Vierailija
34/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, väärä ketju!

Ehdin jo ihmetellä, että tuollaista sisustuselementtiä en ole kyllä ikinä nähnyt.

Vierailija
35/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan välttää muoviesineitä kodin sisustuksessa, siitä tulee heti sellainen halvan ja rauhattoman oloinen koti. Esim. muovisten säilytyslaatikoiden sijaan luonnonmateriaalia olevat säilytyskorit. Muovisten pihatolien sijaan puiset jne. Samaten vältän kirkkaita värejä ja pysyn luonnonläheisissä väreissä.

Vierailija
36/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan välttää muoviesineitä kodin sisustuksessa, siitä tulee heti sellainen halvan ja rauhattoman oloinen koti. Esim. muovisten säilytyslaatikoiden sijaan luonnonmateriaalia olevat säilytyskorit. Muovisten pihatolien sijaan puiset jne. Samaten vältän kirkkaita värejä ja pysyn luonnonläheisissä väreissä.

pihatuolien*

Vierailija
37/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, väärä ketju!

Ehdin jo ihmetellä, että tuollaista sisustuselementtiä en ole kyllä ikinä nähnyt.

Burgeria syövä Meghan on kyllä aika mauton sisustuselementti. Kerää myös liikaa paparazzeja ja mä tykkään olla omassa rauhassa.

Vierailija
38/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika valkoisuus, tekstitarrat, wt-sisustus(matot jotain jyskin halvimpia,halpoja vanhoja huonekaluja 80-90-luvulta jotka pursuaa kaikkea asiatonta roinaa,lasten lelut ja vanhat viinapullot sekaisin,homssuista kaikkialla), pelkkä beigevalkoinen sisustus..

Mulla on halpismattoja sekä ysärin huonekaluja :'D.

Ei oo varaa ostaa uusia kalliita. Ja tykkään noista.

Sitten itse aiheeseen niin hirveintä sisustustyyliä mun mielestä on valkoista jokapaikassa, ehkä hieman harmaata ja jotain muuta väriä joukossa.

Vierailija
39/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi HOME-kyltti/tarra on kyllä absurdi. Voi sitten sanoa asunnon ostajalle, että häntä on varoitettu.

Vierailija
40/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto-maljakot on kai vain minusta rumiluksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan