Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sitten kun mennään sinne Juhan luokse, sä käyttäydyt niinkuin muutkin naiset"

Vierailija
17.12.2016 |

Eli miesystävän ystävällä on juhlat joihin olisi tarkoitus tänä iltana mennä. Mies alkoi saarnata minulle mikä viimeksi häntä hävetti käytöksessäni. Kuulemma se, että viime kesänä hänen kaverinsa mökillä menin miesten mukaan heittämään tikkaa silloin kuin muut naiset menivät valmistelemaan tarjottavia. Ja se, kun kävin lisäämässä saunaa lämmittäessä puita pesään. "Ei kukaan muukaan naisista tehnyt niin"

Miten tuo nyt sitten pitäisi ymmärtää? Että kikattelen juhlissa muiden naisten kanssa ja keskustelen kynsilakoista ja kampauksista? En tiedä minkälaista porukkaa sinne on tulossa joten paha varautua.

Entäs jos muut naiset riehuvat kännissä? Teenkö sitten samoin?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu. Muistetaan tää vielä. 0/5

Vierailija
2/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin. Sinun tulee ymmärtää, että tuollaisissa tilaisuuksissa naiset tekevät keittiötyöt, laittavat pöytää koreaksi sillä aikaa, kun miehet juttelevat mukavia. Aterian jälkeen naiset tiskaavat ja siistivät, jotta miehet voivat jatkaa rauhassa juttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän?

Vierailija
4/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Keksi parempi provo.

Vierailija
5/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ei ne muutkaan naiset haluaisi olla keittiöorjina. Voi miesten harhoja. :)

Vierailija
6/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Keksi parempi provo.

Keksi itse. Nää pisteytykset on niin väsynyttä läppää.

Vierailija
7/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on täys pelle. Miksi olet tuollaisen kanssa?

Vierailija
8/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi mustasukkainen? Luulee, että kaverinsa katsovat sinua himoiten, kun menet äijien mukaan? Ties vaikka katsovatkin, jos omat akat eristäytyvät.

Vierailija
9/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on provo, mutta kyllä on tälläisia ihmisiä joille on tärkeää että asiat tehdään niin kuin muutkin naiset tekee, tai niin kuin muutkin tekee missä tahansa viiteryhmässä. Ja tähän jopa kasvatetaan omat lapset.

Esim, kerran kuulin bussissa että äiti sanoi tyttärelleen ettei tämä saa syödä eväitään harrastuksessa ellei ne muutkin syö. Näissä tapauksissa jää ihmetyttämään että kuka siinä ryhmässä saa olla se jolla on oikeus tehdä se aloite kuinka käyttäydytään. Miksei se aloitteen tekijä saa ikinä olla oma lapsi tai tyttöystävä?

Vierailija
10/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on provo, niin minä ainakin hätkähdän joka kerta, kun on kutsuttu kylään ja sitten naiset kootaan keittiöön viimeistelemään tarjottavia. Miehet jäävät olohuoneeseen puhumaan miesten asioita ja jos on lapsia mukana, äidit siirtyvät lastenhuoneseen pois jaloista. Siis vielä vuonna 2016!

On eri asia, jos on kutsuttu yhdessä laittamaan ruokaa, mutta kun kutsuna on, että "tulkaa meille iltaa istumaan" ja sen jälkeen istumaan menee mies, minut johdatellaan keittiöön pilkkomaan paprikaa ja munakoisoa, niin ei kamalasti hymyilytä. Samaten  syönnin jälkeen pidetään itsestäänselvänä, että naiset tiskaavat, eihän niitä astioita voi tiskikoneeseen lykätä. Miehiltä ei oleteta mitään tällaista, vaikka suurin osa kotona vastaan vähintään 50% ruokahuollosta.

Nykyisin en enää lähde iltaa istumaan, vaan sanon, että nyt on töissä raskasta, taidan jäädä hyvän kirjan pariin. Mies voi kyllä tulla ja ottaa lapset mukaan, minä jään lepäämään työviikon jälkeen.

Vierailija
11/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt sitten pitäisi ymmärtää?

Itse ymmärtäisin sen ihan niin, että sanoisin miehelle heipat ja lähtisin etsimään itselleni sellaista seuraa, joka pitää minusta eikä vaan näyttelijänlahjoistani.

Vierailija
12/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin juuri jokunen aika sitten yksissä miehen kaverin juhlissa, joista en tuntenut muita, kuin pari miespuolista miehen kaveria. Siellä oli ehkä 8 naista, joista vain yhden kanssa oltiin samalla aaltopituudella ja lyöttäydyttiin miesten seuraan ja se oli kaikille täysin ok. Jos minua ei kiinnosta juhlissa istua hiljaa sohvan nurkassa litkimässä yhtä samaa siideriä, niin en myöskään silloin istu, vaan teen sitä mikä on kivempaa. Ihmettelen kyllä, kun miehet halusivat tanssia, pitää hauskaa ja kuunnella musiikkia, mutta naiset istuivat juurikin sohvalla hiljaa siiderit kädessä.

Vierailija
13/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin. Sinun tulee ymmärtää, että tuollaisissa tilaisuuksissa naiset tekevät keittiötyöt, laittavat pöytää koreaksi sillä aikaa, kun miehet juttelevat mukavia. Aterian jälkeen naiset tiskaavat ja siistivät, jotta miehet voivat jatkaa rauhassa juttelua.

Tähän minäkin olen tottunut ja jos ei naiselle käy niin vaihtoon. 

Vierailija
14/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkö ne tarjoukset pöytään kattaa? Epäilen kyllä vahvasti. Jää syömispuoli heikoksi, jos naiset eivät toimi keittiöhenkilökuntana. On kaikkien etu, että ruokaa on tarjolla. Mieti, jos miehet juo ne kossunsa tyhjään vatsaan niin se on saletisti kähinä päällä. Eli teet kaikille palveluksen, kun autat edes hieman muita naisia siellä keittiössä.

Vierailija
15/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yritti tuota kymmenisen vuotta sitten. Sanoin sille, että haist huilu, ja jatkoi olemistani niin kuin itse parhaaksi katson. Jos naisten kesken on hyvä juttu kesken, saatan mennä muiden kanssa sinne keittiön puolelle. Jos sen sijaan miesten keskuudessa on hyvä juttu, jään sitä kuuntelemaan ja osallistun siihen keskusteluun. Mä en ole vieraisilla mikään kokki enkä keittiöpiika, mua ei myöskään kiinnosta kynsilakat tai hiuslisäkkeet tms.

Vierailija
16/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh.

Jos sinulla on niin vastenmielistä mennä kekkereihin, niin sinulla on muuta menoa ja et valitettavasti pääse juhliin, mutta lähetät sankarille onnittelut miehen mukana. Asia ratkaistu. Seuraava ongelma.

Vierailija
17/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuka olet ja käyttäydyt miten tahdot. Ei se mies sinua saa komennella. Minäkään en oo koskaan nauttinu tyttöjen seurassa kikattelusta, vaan mieluummin poikien seurassa on mukavampaa.

Vierailija
18/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te yleensä löydätte näitä naisia, jotka keskustelevat hiuslakoista ja kampauksista?  Minä en tiedä yhtäkään, eikä koulutustasollakaan ole merkitystä. Oletteko te jotain 15-vuotiaita? 

Vierailija
19/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te yleensä löydätte näitä naisia, jotka keskustelevat hiuslakoista ja kampauksista?  Minä en tiedä yhtäkään, eikä koulutustasollakaan ole merkitystä. Oletteko te jotain 15-vuotiaita? 

Niin ja lisäys "meidän porukoissa" on monta miestä, jotka tykkää laitella ruokaa. Ensi laitellaan ruuat yhdessä, ja sitten ulkopelit koko porukalla. Ehkä teidän pitäisi valita seuranne ylipäätän paremmin. Enkä tiedä kikattelevia naisia, se jää kuitenkin useimmilla teini-ikään. 

Vierailija
20/101 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusjuttu maalaisten ja muiden nurkkakuntaisten porukoissa. "Kaikki katsoi sua, kyllä hävetti."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi