Mikä ******** siinä on, että pitää tuputtaa niitä ******** käsitöitä koko ajan?
Joka hel****n puolelta tulee samaa rankutusta, että tekisin käsitöitä, kun "käsityöt on niin kivoja", "rentouttavia", "ihania" ja joka hel****n "naisen pitää neuloa, kutoa, virkata" ja voi v**** saa****, kun osaa olla raivostuttavaa pas***!! Ei per**** rentouta minua sitten yhtään!!
Työntäkää ne puikot vaikka per****** ja hirttäytykää villalankoihinne mutta minähän en saa**** ala niitä käsitöitä vääntämään, kun ei v**** kiinnosta!!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Etkö saa sitä saatanan suutasi auki niille tyrkyttäjille kun pitää täällä raivota?!
Joka ********* ulisijalle olen avannut sanaisen arkkuni ja kertonut, inhoavani noita ***** käsitöitä, enkä ********* niitä aio tehdä. Ja ne ********* vain nauraa!!
Tai sitten tahtoo opettaa kädestä pitäen ja ehdottaa yhdessä tekemistä. No *****, jos osaan, mutta EVVK *******, en minä siitä ******** elämäntapaa halua, *******!!
On se rentouttavaa jos osaa. Mä osaan kaulahuivin neuloa ja pipon. Mut auta armias jos menee möbkään ja joutuu purkamaan sen sa****** myssyn. Sillon tapahtuu hirveitä.
Sukka mullon olu kesästä asti kesken, piti tulla joululahjaksi itelle, ihan alkeellinen villasukka. No v**** siitäkään tunnu tulevan hevon p******. Että sikäli ymmärrän ap:n aggression.
Vissiin silläki menny sukka tai lapanen pieleen ja alkanu vituttaa, ei ku hups v*******