Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ******** siinä on, että pitää tuputtaa niitä ******** käsitöitä koko ajan?

Vierailija
17.12.2016 |

Joka hel****n puolelta tulee samaa rankutusta, että tekisin käsitöitä, kun "käsityöt on niin kivoja", "rentouttavia", "ihania" ja joka hel****n "naisen pitää neuloa, kutoa, virkata" ja voi v**** saa****, kun osaa olla raivostuttavaa pas***!! Ei per**** rentouta minua sitten yhtään!!

Työntäkää ne puikot vaikka per****** ja hirttäytykää villalankoihinne mutta minähän en saa**** ala niitä käsitöitä vääntämään, kun ei v**** kiinnosta!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä virkkaan ja neulon sunkin puolesta. Älä murehdi. Mä voin hoitaa sun osuuden. Mä vaan teen sen salaa, mies kun olen. Jos joku kysyy päälläni olevista neuleista, syytän aina sujuvasti äitiä neulootikoksi. Jonain päivänä tulen vielä kaapista ja rupean tekemään käsitöitä muidenkin nähden. Pitsin käpyily olisi etenkin mukavaa puuhaa, jos jossain pitää odotella. Välineet ja työt mahtuu taskuunkin mukavasti.

Tervetuloa kerhoon, veli hyvä!

Olisitte ******* vähän avoimempia niiden puikkopirkkojen kanssa niin niiden ei tarvitaisi minulle levittää tuota ********* käsityön evankeliumia ja kuunnella naama kuin norsun *******, kun on kurkkuaan myöten täynnä sitä ******. Neuloin ******* pakosta viime vuonna pari työtä, mutta verenpaine siinä nousi **********. Ja koko ******** toimituksen ajan kirosin niin maan **********, enkä nauttinut siitä yhtään.

Vierailija
22/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän maasta ap olet kotoisin, kun tuo suomen kielikin on noin horjuvaa. Uskaltaisiko veikata peräti Helvettiä, ei siis Helvetiaa, kun tuo vsp-kieli näyttää taittuvan huomattavan sujuvasti. Jos asuisit lähelläni, tulisin juuriharjan ja mäntysuovan kanssa ja pesisin suusi niin perusteellisesti, että kitusesi pysyisivät kiinni hyvän aikaa. Kädet sitoisin selän taakse, ettet pääsisi tänne palstallekaan niitä jalkovälejäsi heittelemään. Vaihtoehtoisesti voisin tuoda virkkuukoukun ja kilon lankaa, että saat huvittaa itseäsi käsitöillä, kun kaikki älylliset laitteet katoavat oudosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin käsitöistä. Hitsaan, taon, nikkaroin, teen moottorisaha-veistoksia yms... On ihanaa! N19

Vierailija
24/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

v****** villasukat, h******* lapaset, s**** sääristimet, v***** villapaidat ja p***** pipot :D

Vierailija
25/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikin virkata munan lämmittimen seuraavaksi.

Vierailija
26/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et tää keskustelu on otsikon perusteella jonkun puutteessa elävän miehen avautumista kun ei saa riittävästi pesää :D

Vierailija
27/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin käsitöistä. Hitsaan, taon, nikkaroin, teen moottorisaha-veistoksia yms... On ihanaa! N19

WAU moottorisahaveistoksia!

Vierailija
28/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuli avattua, tämä ketju. Meinasin ensin että en lue. Tämähän on oikein mielenkiintoinen ketju.

Vierailija
29/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme paikalle juuri ammatinvalinnanohjaajan: Sinulla ap olisi potentiaalia markkinointitehtävissä käsityöalalla.

Vierailija
30/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset pian paneen, mä niiiin tiedän ton tunteen kun tuputetaan jotain "rentouttavia" käsitöitä puuhailuks, vaikka silmät seisoo panetuksesta päässä.

Vierailija
31/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen ! Sain aikoinaan vapautuksen rättikässästä toivottomana tapauksena ja nykyään mielummin teen reippaan metsälenkin , kuin yritän rentoutua heiluttelemalla jotain hemmetin puikkoja...

Vierailija
33/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti teet iltaisin peiton alla käsitöitä.

Vierailija
34/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän maasta ap olet kotoisin, kun tuo suomen kielikin on noin horjuvaa. Uskaltaisiko veikata peräti Helvettiä, ei siis Helvetiaa, kun tuo vsp-kieli näyttää taittuvan huomattavan sujuvasti. Jos asuisit lähelläni, tulisin juuriharjan ja mäntysuovan kanssa ja pesisin suusi niin perusteellisesti, että kitusesi pysyisivät kiinni hyvän aikaa. Kädet sitoisin selän taakse, ettet pääsisi tänne palstallekaan niitä jalkovälejäsi heittelemään. Vaihtoehtoisesti voisin tuoda virkkuukoukun ja kilon lankaa, että saat huvittaa itseäsi käsitöillä, kun kaikki älylliset laitteet katoavat oudosti.

Kyllä mieluummin leikkisin niitä f****** S/M-leikkejä, jos kerran sitomaankin ******* alat. *******. Huomattavasti antoisampaa touhua kuin ***** kutominen.

Vierailija
35/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Miksi ihmeessä?

Vierailija
36/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Miksi ihmeessä?

Mistä ***** minä tietäisin? Jonku ********* mielestä tässä on kai jotain ******** hauskaa. ****t.

Vierailija
37/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rage *******!!

Vierailija
38/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kiroileva trolli, joka joku päivä sitten raivosi jaksamattomuuttaan.

Vierailija
39/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa sitä saatanan suutasi auki niille tyrkyttäjille kun pitää täällä raivota?!

Vierailija
40/43 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kiroileva trolli, joka joku päivä sitten raivosi jaksamattomuuttaan.

En ole aloittanut sellaista ***** ketjua.. Inhoan vain käsitöitä ja hermot meni, kun puolituttu ehdotti, että alkaisin ******* neulomaan ja myymään niitä *******. MIKSI *******??! Että HV ***** fanaatikot!!