Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lintsasitko koulussa... uskallatko kertoa miten?

Vierailija
13.03.2006 |

Minä ainakin omistan kamalan suuria pyyhekumeja, joissa etenkin enkun ja ruotsin kokeessa oli aikas suuri lista jos jonkin sortin sanoja... ja penaalissa oli näppärä pitää lappua niin, ettei opettaja nähnyt kun sieltä sitten vähän katseli muistiin panojaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aikoinaan lintsasin jumppatunneilta. Meillä oli kiinteät rastit koulussa ja syksyn alussa ihmiset keräsivät tietoonsa rastit, jotta ei tarvinnut suunnistaa. Minä autoin muita yleensä teoria-aineissa, joten kaverit antoivat minulle rastit, joten lähdin suunnistustunneilla pariksi tunniksi kotia.

Kuten jo kerroin autoin yleensä muita teoria-aineissa, joten lähellä istuvat kaverit saivat minulta vastauksia tai vinkkejä oikeista vastauksista, kun opettaja ei huomannut. Kun itse olin opettajana käytin tätä tietoa hyväkseni ja otin lunttaajat yleensä kiinni. Silloin oli vielä lunttaustekniikat hyvin muistissa. Toisaalta oppilaat luulivat, etten huomaa yhtään mitään ja pettymys oli kamala, kun he eivät saaneet minua uskomaan, että he eivät ole luntanneet.

Vierailija
2/8 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sain tehdä kokeen myöhemmin yksinäni varastossa. Kappas vaan kun varaston hyllyllä oli kyseisen aineen oppikirjoja pino...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitten sain tehdä kokeen myöhemmin yksinäni varastossa. Kappas vaan kun varaston hyllyllä oli kyseisen aineen oppikirjoja pino...

Vierailija
4/8 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suuria tunnontuskia ja piti tunnustaa opettajalle.

Sitten lukion matikan kokeissa opettaja lähti AINA kahville kesken kokeen. Keskustelimme aina vastauksista sillä aikaa.

Vierailija
5/8 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei ollu mitään lappuja jemmassa vaan katoin vieruskaverin vastauksia. Ala-asteella tein ensin oman matikan kokeen ja sitten kaverin, eikä ymmärretty ollenkaan miten jäätiin kiinni.

Väitän että 90% koululaisista lunttaa joskus.

Vierailija
6/8 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan en koskaan tarvinnut sitä lappua. Asiat jäivät mieleen, kun niitä tuhrasin paperille ;)

Vierailija
7/8 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja piti tuntia toisaalla ja jätti minut yksin tyhjään luokkahuoneeseen, reppu mukanani. Ja tietenkin repussa oli kirja auki sanaston kohdalta. Ei muuta kuin reppu auki ja välillä vilkuilemaan sinne.

En uskaltanut tarkemmin tutkia, koska en tiennyt tuleeko opettaja tarkastamaan minua välillä.

Vierailija
8/8 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumissa saattoi lukea jotain, mutta eipä siihen oikeesti niin paljoa mahtunut kirjottamaan että olisi jotain hyötyä ollut. penaalissa oli joskus myös lappu.

kerran olin tehnyt jo kokeen valmiiksi, ja autoin luokkakaveria kokeessa niin että sanoin opettajalle et jään tauluun piirtelemään kokeen jälkeen. siinä sitten piirtelin ja välillä kirjoitin tauluun oikeita vastauksia ja sit taas pyyhin sienellä... oli aika yksinkertainen opettaja kun antoi jäädä tauluun piirtelemään. vähän käy sääliksi että laitettiin sitä välillä 6-0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan