IS: Danny, 74, väleistään tangokuningatar-Erikaan, 23: "Kyllä, suhde on olemassa"
Ehkä kuvottavin suhdeuutinen ikinä. Mitä mieltä te muut olette?
http://www.iltalehti.fi/viihde/201612172200042112_vi.shtml
Musiikkineuvos kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa suhteestaan Erika Vikmaniin.
Danny puhuu Ilta-Sanomille suhteestaan tangokuningattareen.
Musiikkineuvos myöntää, että suhde on olemassa.
Erika kertoi perjantaina Iltalehdelle olevansa seurustelusuhteessa.
Iskelmätähti Dannyn, 74, ja tangokuningatar Erika Vikmanin, 23, suhde on puhuttanut jo pitkään. Kumpikaan ei ole myöntänyt seurustelua, vaikka heidät on kuvattu useaan otteeseen läheisissä tunnelmissa.
Viimeisin käänne tarinaan saatiin, kun Tapani Kansa kirjoitti kotisivuillaan Dannyn ja Vikmanin suhteesta.
- Ehkä nuori 23v. Erika, hänestä hellästi hyvää huolta pitävä, tossut jalkaan tuova tyttöystävä, on antanut Ilkalle uutta virtaa, Kansa kirjoitti virallisella kotisivullaan.
Myöhemmin Iltalehden tavoittama Kansa sanoi, ettei hänellä ole tarkempaa tietoa kaksikon suhteen laadusta.
Suhdekohun noustua uudelleen otsikoihin myös Danny itse on kommentoinut asiaa Ilta-Sanomille.
- Olemme tunteneet Erikan kanssa puolentoista vuoden ajan. Hän on iloinen, energinen ja kyvykäs artisti. Viihdymme hyvin yhdessä. Ja kyllä, suhde on olemassa, Danny tunnustaa lehdelle.
Dannyn mukaan hän lähtee pian pidemmälle aurinkolomalle. Myös Erika lähtee mukaan.
- Erika ei ole minulle yhdentekevä. Lähden pitemmäksi aikaa Thaimaahan lomalle, ja Erika ehtii kiireiltään myös siellä piipahtaa luonani, Danny paljastaa.
Myös Erika Vikman kertoi suhdekuvioistaan perjantaina Iltalehdelle. Hän kertoi olevansa onnellisesti seurustelusuhteessa, muttei paljastanut kenen kanssa.
- En ole sinkku. Seurustelu on muotoutunut hiljalleen ja vakiintunut, Erika sanoi.
- Olen onnellinen. Kaikki on hyvin.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi luonnonlait tulevat vastaan, minä en voi rakastua 50 v. vanhempaan, koska mies olisi 101 v.
Kyllä ne luonnonlait tulevat jo aikasemminkin. Olen 30-vuotias ja rakkauden tunteita tunnen toki isoisääni, mutta se ei ole romanttista ja seksuaalista.
Kuten ei kenelläkään normaalilla naisella.
Tuo erika näyttää sellaiselta vatsastapuhujan nukelta.
Danny saa virtaa nuoresta naisesta. Mitähän Liisakin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Siinä edellisessä tätä aihetta käsittelevässä keskustelussa oli se Eerikan koulukiusaama nainen joka kertoi että Eerikan vanhemmat, etenkin äiti, ovat varsin tyytyväisiä siitä että Danny on Eerikan kumppani. Äiti on kova Danny-fani ja on itsekin halukas osallistumaan tangokilpailuun, tämä on selvinnyt myös tangomarkkinoiden facebooksivuilta missä äiti (olisko ollut Saija tai Silja Vikman) jatkuvasti ainakin kisojen aikaan kehui Eerikan joka välissä.
Onko Erika siis koulukiusaaja? Kerropa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin työsuhteen pakottamana Ison D:n keikalle joskus 15 vuotta sitten ja kaveri oli silloin jo niin järkyttävän elähtänyt, että huvitti. Siis vanhenevathan kaikki ihmiset toki, mutta toiset vaan osaavat tehdä sen arvokkaammin. Herralla itsellään oli valkoinen superkireä vartaloa nuoleva vaatetus ja hihaton paita, josta allit roikkuivat velttoina ja surullisina. Kaveri elvisteli kuin joku suurikin seksisymboli ja flirttaili ja iski silmää nuorille naisille katsomossa. Ympärillä oli taustatanssijoina ja -laulajina nuoria tissimissejä. Melkein samanlainen myötähäpeä iski kuin Matti Nykäsen keikalla aikoinaan, jonne myös jouduin pyytämättä ja yllättäen. Ihmetellä pitää, jos joku nuori nainen edes julkisuuden takia sekaantuu tuohon tpappaan.
Dannyssa on hulvatonta se, että hän on aina ollut tupeineen ja kokovartalonahkakondomeineen enemmän elvis, kuin Elvis ja Tomppajones yhteensä ja täysin häpeilemättä.
Enbuske jossain kolumnissaan kertoi, kuinka oli ollut vierailulla Dannyn kotona ja heti sisääntuloaulassa oli marmorilattia, johon oli kirjailtu iso D-kirjain :D
Ison talon alakerrasta löytyi Danny-huone, joka oli täynnä Danny-rekvisiittaa (fanituotteita, julisteita, kaitafilmejä esiintymisistä ym), joita hän esitteli rinta rottingilla täysin häpeilemättä :D
Tuollainen itserakkaus menee jo niin överiksi, että se on suorastaan hellyyttävää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi luonnonlait tulevat vastaan, minä en voi rakastua 50 v. vanhempaan, koska mies olisi 101 v.
Kyllä ne luonnonlait tulevat jo aikasemminkin. Olen 30-vuotias ja rakkauden tunteita tunnen toki isoisääni, mutta se ei ole romanttista ja seksuaalista.
Kuten ei kenelläkään normaalilla naisella.
No eihän tässä mistään sukurutsauksesta ole kysymys. Danny ei ole Eerikan isoisä. Miksi yleensä ikäero suhteita paheksutaan perusteluilla "voisi olla isäsi/isoisäsi"? En itse ajattele kenestäkään ihmisestä tuollaisen ajattelun kautta, joten on hyvin vaikea ymmärtää. Minulle ihminen on ihminen, ei ikävuosia. Isäni on ainoa isäni, en heijasta kehenkään muuhun hänen ikäänsä tai mitään muutakaan.. Ymmärrän että joskus hyvin suuren ikäeron ihmiset voivat tuntea yhteyttä ja olla samalla taajuudella. Oli se sitten henkistä tai fyysistä. Luulen että E ja D viihtyvät yhdessä, ovat samalla taajudella ja seksikin toimii. Antaa mennä vaan, Eerika ehtii vielä vaikka mitä ja D saa todella nauttia vielä elämästä !
Yrittihän Katri-Helenakin pimittää totuutta aikansa, nyt jo hehkuttaa kuinka on gutaa!
Rakkauden ihme saattaa kohdata hyvinkin eri ikäisen parin. Ulkopuolisten kateelliset ja katkerat kommentit ovat silloin yhdentekeviä koska tosi rakkaus kestää kaiken pahansuopaisuuden ja loanheiton.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, olen itse 50+ ja en todella voisi kuvitella naivani tyttäreni ikäistä "naista". Ei hyvää päivää mihin se pippeli miehiä vie...
Mistä ihmeen laspallosta luet noita juttujasi? Mistä tiedät toisten suhteista? Kahdenkeskisistä. Sinä profeetta 50+.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, olen itse 50+ ja en todella voisi kuvitella naivani tyttäreni ikäistä "naista". Ei hyvää päivää mihin se pippeli miehiä vie...
Tai dannyn tapauksessa tyttären tyttären ikäistä... Ugh
Suonikohjuinen D-jortikka sitä Erikaa kiinnostaa, ei maine ja mammona.
No, onhan se totuuden nimessä rehellisesti myönnettävä, että kyllä me molemmat ihan liian vanhoja olemme sentään 23-vuotiaalle tyttöselle .
Niin Danny, kuin minäkin...
terv. ällösetä,32 v., myymäläesimies,Tampere
Ei kuvota yhtään. En minä homojakaan katsele sillä silmällä että "hyi ompa kuvottavaa mitä sängyssä tekevät". Teetkö itse niin?
Mistä teitä kukkahattukatkeroita sikiää? Nouseeko oman elämänne laatu toisien onnellisia parisuhteita kritisoimalla? Dannyn suhdetta kuvoittavampaa on se miten huonosti jotkin ihmiset kohtelevat toisiaan.
Onkohan iso D hyvä nuolemaan?? Jos kerran nuoren naisen pystyy pitämään tyytyväisenä?
Ja mistä sen tietää miten paljon tuossa koko jutussa on ihan vaan jotain sen toimittajan värittelyjä ja tulkintoja (jutun myyntiä silmälläpitäen.)
Olen vaan liian turtunut tarttumaan jutun 'syöttiin' tällä kertaa ja on omia,itselle paljon tärkeämpiä maksu- ym. huolia mietittävänä ja joulukin tässä tulossa.
Tehkööt ihan mitä lystäävät,mitä se minulle kuuluu kumminkaan.
Täällä Imatralla lehdet kirjoittavat nyt vakavemmistakin asioista,kuin joidenkin viihdemaailman julkkisten toilailuista
Danny pyrkii kuulemma edistämään erikan uraa, mutta kyllä se niin on, että valitettavasti erikan "ura" oli tässä.
Tämä on ihmisille liian vastenmielinen kuvio. Danny varmasti tajuaa sen, mutta nuori liha houkuttaa liikaa vanhaa miestä. Erika sen sijaan ei todennäköisesti ymmärrä, että ura laulajana on taputeltu. Keltaista lehdistöä kiinnostaa hetken, mutta keikkamyyjien ja levy-yhtiöiden ovet menee kiinni.
-Mies musiikialalta
Voi sentään. D osaa tietysti puhua maat ja taivaat, äkkiäkös nuori tyttö siihen lankeaa. Molemmat hyötyvät toisistaan. Mitähän tämän tytön vanhemmat tuumaavat suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten naimisiin, niin on omaishoitaja!
Olen miettinyt, että ihan oikeastiko tuo nainen haluaa vaihtaa Dannylle vaippoja. O__o
Erika on nuori ja lapsellinen, eikä tajua, mutta Dannyn elämänkokemuksella pitäisi tajuta, että tällainen vie Erikan uskottavuuden ihmisten mielissä. Vaan ei selvästikään välitä, itsekäs ukko, tuhosi Armin ja nyt on vaarana, että kasaa eltaantuneella elostelullaa, mutku mä haluan-mentaliteetillaan nuoren ihmisen niskaan enemmän painolastia kuin tämä kykenee kantamaan. Rakkaudesta ei voi olla kyse, rakastava ei koskaan asettaisi rakastaamaansa ihmistä noin alttiiksi.