Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Danny, 74, väleistään tangokuningatar-Erikaan, 23: "Kyllä, suhde on olemassa"

Vierailija
17.12.2016 |

Ehkä kuvottavin suhdeuutinen ikinä. Mitä mieltä te muut olette?

http://www.iltalehti.fi/viihde/201612172200042112_vi.shtml

Musiikkineuvos kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa suhteestaan Erika Vikmaniin.

Danny puhuu Ilta-Sanomille suhteestaan tangokuningattareen.
Musiikkineuvos myöntää, että suhde on olemassa.
Erika kertoi perjantaina Iltalehdelle olevansa seurustelusuhteessa.

Iskelmätähti Dannyn, 74, ja tangokuningatar Erika Vikmanin, 23, suhde on puhuttanut jo pitkään. Kumpikaan ei ole myöntänyt seurustelua, vaikka heidät on kuvattu useaan otteeseen läheisissä tunnelmissa.

Viimeisin käänne tarinaan saatiin, kun Tapani Kansa kirjoitti kotisivuillaan Dannyn ja Vikmanin suhteesta.

- Ehkä nuori 23v. Erika, hänestä hellästi hyvää huolta pitävä, tossut jalkaan tuova tyttöystävä, on antanut Ilkalle uutta virtaa, Kansa kirjoitti virallisella kotisivullaan.

Myöhemmin Iltalehden tavoittama Kansa sanoi, ettei hänellä ole tarkempaa tietoa kaksikon suhteen laadusta.

Suhdekohun noustua uudelleen otsikoihin myös Danny itse on kommentoinut asiaa Ilta-Sanomille.

- Olemme tunteneet Erikan kanssa puolentoista vuoden ajan. Hän on iloinen, energinen ja kyvykäs artisti. Viihdymme hyvin yhdessä. Ja kyllä, suhde on olemassa, Danny tunnustaa lehdelle.

Dannyn mukaan hän lähtee pian pidemmälle aurinkolomalle. Myös Erika lähtee mukaan.

- Erika ei ole minulle yhdentekevä. Lähden pitemmäksi aikaa Thaimaahan lomalle, ja Erika ehtii kiireiltään myös siellä piipahtaa luonani, Danny paljastaa.

Myös Erika Vikman kertoi suhdekuvioistaan perjantaina Iltalehdelle. Hän kertoi olevansa onnellisesti seurustelusuhteessa, muttei paljastanut kenen kanssa.

- En ole sinkku. Seurustelu on muotoutunut hiljalleen ja vakiintunut, Erika sanoi.

- Olen onnellinen. Kaikki on hyvin.

Kommentit (268)

Vierailija
261/268 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny menee viettämään joulua ex-vaimon luokse.

Vierailija
262/268 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että molemminpuolinen ihastus ei katso ikää. Mutta kyllä kokeneemman osapuolen pitäisi tossa ajatella, että aina se pelkkä ihastus ei riitä. Jos hän aidosti välitttäisi nuorikostaan niin ei olisi aloittanut suhdetta, vaan olisi kehoittanut toista elämään ikäisensä elämää.

Vaikka suhde olisi Erikalle nyt upea juttu, niin mitä muutaman vuoden päästä, jos suhde on ohi. Pysähtyykö hän kenties miettimään, että hän todellakin seurusteli miehen kanssa, joka olisi voinut olla hänen isoisoisänsä. Hänet tullaan valitettavasti lopunikänsä muistamaan tosta suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/268 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli pikku armi

nyt on vuoro Erikan.

Dannylla on sharmi

ja se tuntuu purevan.

Mä tahdon olla hellä

hän tuumaa Erikalle.

Nyt saanhan vikitellä

oon kiltti vanha nalle.

On Katrilla jo Tommi

Katri on mun entinen.

Ja tässä uutispommi

kun Erikaa jo syleilen.

Vierailija
264/268 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut selvää jo silloin alusta alkaen että suhde on olemassa. Jos katsoitte sen haastattelun aamuteeveessä kolmoseltä niin siinäkin oli jotain outoa. Kun kysyttiin suhteen olemassa olosta niin tavallaan kiellettiin, mutta kuitenkin puhuttiin jotain ympäripyöreitä ja kun Erikalta kysyttiin: Onko teillä suhde?" niin hän vastasi että: "No miten se on Danny" ja hersyvä nauru päälle.

En vain oikein ymmärrä että miksi sitä piti peitellä, kun kuitenkaan ei peitelty sittenkään niin hyvin. Oliko kyse jostain julkisuuskikasta että vähän kiusoitellaan yleisöä? Minusta parempi olisi ollut myöntää miten asiat ovat jo paljon aikaisemmin.

Ja mitä tulee ikäeroon. No onhan se melkoinen, joten tuntuu hieman huvittavalta käyttää tässä yhteydessä lausetta: "Ei iällä ole mitään merkitystä". Olen itse yli nelikymppinen ja Danny oli aikoinaan samalla luokalla koulussa isäni kanssa. Onhan Danny ihan charmantti kuitenkin ikäisekseen mutta ei millään pahalla minä olen ollut havaitsevani jopa hieman "vanhuudenhöperyyttä" olemuksessa kun olen haastatteluja katsonut.

Eiköhän se ole Erikallekin selvää että ei tuossa ole tuleva pitkäikäinen aviomies tai lasten isä. Tai mistä sitä tietää se olisikin vasta uutispommi jos yhteinen lapsi olisi tulossa...

Vierailija
265/268 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ollut selvää jo silloin alusta alkaen että suhde on olemassa. Jos katsoitte sen haastattelun aamuteeveessä kolmoseltä niin siinäkin oli jotain outoa. Kun kysyttiin suhteen olemassa olosta niin tavallaan kiellettiin, mutta kuitenkin puhuttiin jotain ympäripyöreitä ja kun Erikalta kysyttiin: Onko teillä suhde?" niin hän vastasi että: "No miten se on Danny" ja hersyvä nauru päälle.

En vain oikein ymmärrä että miksi sitä piti peitellä, kun kuitenkaan ei peitelty sittenkään niin hyvin. Oliko kyse jostain julkisuuskikasta että vähän kiusoitellaan yleisöä? Minusta parempi olisi ollut myöntää miten asiat ovat jo paljon aikaisemmin.

Ja mitä tulee ikäeroon. No onhan se melkoinen, joten tuntuu hieman huvittavalta käyttää tässä yhteydessä lausetta: "Ei iällä ole mitään merkitystä". Olen itse yli nelikymppinen ja Danny oli aikoinaan samalla luokalla koulussa isäni kanssa. Onhan Danny ihan charmantti kuitenkin ikäisekseen mutta ei millään pahalla minä olen ollut havaitsevani jopa hieman "vanhuudenhöperyyttä" olemuksessa kun olen haastatteluja katsonut.

Eiköhän se ole Erikallekin selvää että ei tuossa ole tuleva pitkäikäinen aviomies tai lasten isä. Tai mistä sitä tietää se olisikin vasta uutispommi jos yhteinen lapsi olisi tulossa...

Mistä ihmeestä mammat päättelee, että tässä Erika olisi nyt hakemassa lapsilleen isää, tai edes pitkäaikaista suhdetta?

Mammat pohtii myös, kuinka voi olla romattiikkaa jne. Kuinkahan monet suhteet tässä maailmassa on solmittu täysin puhtaasti hyötymistarkoituksessa, tai jos ei ainakaan täysin, niin ainakin osittain.

Ei tämä neiti mikään viaton pulmunen ole joka olisi täysin vietävissä. Kyllähän tällä mimmillä on ollut ihan selkeät nuotit sille, mitä hän tältä suhteelta haluaa. Tässä viedään nyt Dannya, eikä nuorta neitiä, eli nyt on osat toisinpäin, kuin Armin tapauksessa.

Lyhyellä tähtäimellä köyhälle tytölle on ollut tarjolla Dannyn firman auto käyttöön, sekä ilmaisia etelänmatkoja. Pidemmällä tähtäimellä tietysti kuultaa isommat dollarin kuvat silmissä. Kuten jo lainaamani kirjoittaja sanoikin, tuossa ei ole pitkäikäinen aviomies. Tosin sanoisin mieluummin pitkäaikainen. Jokainen voi omassa pikku pääkopassaan miettiä, onko se nuoren neidin mielestä lainkaan huono juttu.

Vierailija
266/268 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä mammat päättelee, että tässä Erika olisi nyt hakemassa lapsilleen isää, tai edes pitkäaikaista suhdetta?

Mammat pohtii myös, kuinka voi olla romattiikkaa jne. Kuinkahan monet suhteet tässä maailmassa on solmittu täysin puhtaasti hyötymistarkoituksessa, tai jos ei ainakaan täysin, niin ainakin osittain.

Ei tämä neiti mikään viaton pulmunen ole joka olisi täysin vietävissä. Kyllähän tällä mimmillä on ollut ihan selkeät nuotit sille, mitä hän tältä suhteelta haluaa. Tässä viedään nyt Dannya, eikä nuorta neitiä, eli nyt on osat toisinpäin, kuin Armin tapauksessa.

Lyhyellä tähtäimellä köyhälle tytölle on ollut tarjolla Dannyn firman auto käyttöön, sekä ilmaisia etelänmatkoja. Pidemmällä tähtäimellä tietysti kuultaa isommat dollarin kuvat silmissä. Kuten jo lainaamani kirjoittaja sanoikin, tuossa ei ole pitkäikäinen aviomies. Tosin sanoisin mieluummin pitkäaikainen. Jokainen voi omassa pikku pääkopassaan miettiä, onko se nuoren neidin mielestä lainkaan huono juttu.

On se siinä mielessä että tämä Erika on tyrkyttänyt itseään julkisuuteen jo vuosia mutta haluaisi sen kuitenkin tapahtuvan musiikin tai näyttelemisen kautta, kuitenkin lopputuloksena on tyhjänpäiväinen tanssilavalaulajan lyhyt lento kyseenalaistettuna tangokuningattarena ja nyt senkin pilasi käytännössä Danny-papan tyttiksenä oleminen. Miettikää nyt ketkä siellä lavoilla käy tanssimassa; ikäihmiset, erityisesti naiset. Katsooko tämä asiakasryhmä pääasiassa hyvällä tätä julkisuutta? Tuskin.

Vierailija
267/268 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valaiskaa nuorta ja tietämätöntä. Miten Danny tuhosi Armin? Siten että Armi ei koskaan saanut muuta kunnon suhdetta kun Danny piti loukussa? Liittyykö tähän muuta draamaa? Armi on ilmeisesti kuollut, oman käden kauttako..

Danny, ukko-mies bokasi Armin viattoman perhetytön, 1970 luvulla.

Teki Armista itselleen kasssamagneetin, ja "jalkavaimon". 1970 luvulla ihmiset näkivät

heidän kuljeskelevan keikkojen jälkeen käsikädessä rannoilla, etelänmatkoilla ym.

Dannyt käytti Armia niin kauan, kun hänelle oli hyötyä Armista... Sitten tämä sai

jäädä oman onnensa nojaan. Dannylle oli tärkeämpää MINÄ itse, ja se että kulissit

Liisa Lipsasen kanssa pysyivät kunnossa. Danny lupasi Armille jättä vaimonsa ja

avioitua tämän kanssa. Ukkomies, joka käytti nuorta tyttöä törkeästi leikkikalunaan ja

hyödyksi.

Hyvin tiivistetty. Voisi vielä lisätä, että monelle nyt noin viisikymppiselle naiselle Armi oli suuri fanituksen kohde ja idoli, kun hänet valittiin Miss Suomeksi. Itse olen vähän nuorempi, mutta muistankin, kuinka sitten 80-luvulla nämä pikkutyttönä Armia fanittaneet eivät olivat ihan kauhuissaan Armin alamäestä. Monet eivät tätä käsittäneet, koska lehdistö suojeli vielä Dannyä, tai paremminkin varmaan Liisaa, jolla tosiaan oli rahaa ja suhteita omasta takaa. Joku kuitenkin aina "tiesi" Armin ja Dannyn suhteesta, heillä taisi esim. olla joku lämmittelykausi, kun yöpyivät meidän pikkukaupungin korpihotellissa kiertueen aikana. Samasta lähteestä vuosi myös tieto Tapani Kansan alkoholiongelmasta ja Timo T.A. Mikkosen yleisestä kuspäisyydestä. Eivät sitten nämä jutut tulleet yllätyksenä 90-luvulla "Seiskan" ilmestyessä markkinoille, ja tehdessä oikeita paljastusjuttuja.

Vierailija
268/268 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyjän seurusteli pitkään entisen taustalaulajansa kanssa, joka on nyt ehkä noin nelikymppinen. Nuoret naiset on pyörineet Dannyn mielessä ilmeisimmin koko ajan. Tuo Armin kohtalo ja nämä nuoret "autetut" naiset luo vähän perverssiä kuvaa Dannystä. Ja keitä kaikkia siellä onkaan pyörinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän