IS: Danny, 74, väleistään tangokuningatar-Erikaan, 23: "Kyllä, suhde on olemassa"
Ehkä kuvottavin suhdeuutinen ikinä. Mitä mieltä te muut olette?
http://www.iltalehti.fi/viihde/201612172200042112_vi.shtml
Musiikkineuvos kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa suhteestaan Erika Vikmaniin.
Danny puhuu Ilta-Sanomille suhteestaan tangokuningattareen.
Musiikkineuvos myöntää, että suhde on olemassa.
Erika kertoi perjantaina Iltalehdelle olevansa seurustelusuhteessa.
Iskelmätähti Dannyn, 74, ja tangokuningatar Erika Vikmanin, 23, suhde on puhuttanut jo pitkään. Kumpikaan ei ole myöntänyt seurustelua, vaikka heidät on kuvattu useaan otteeseen läheisissä tunnelmissa.
Viimeisin käänne tarinaan saatiin, kun Tapani Kansa kirjoitti kotisivuillaan Dannyn ja Vikmanin suhteesta.
- Ehkä nuori 23v. Erika, hänestä hellästi hyvää huolta pitävä, tossut jalkaan tuova tyttöystävä, on antanut Ilkalle uutta virtaa, Kansa kirjoitti virallisella kotisivullaan.
Myöhemmin Iltalehden tavoittama Kansa sanoi, ettei hänellä ole tarkempaa tietoa kaksikon suhteen laadusta.
Suhdekohun noustua uudelleen otsikoihin myös Danny itse on kommentoinut asiaa Ilta-Sanomille.
- Olemme tunteneet Erikan kanssa puolentoista vuoden ajan. Hän on iloinen, energinen ja kyvykäs artisti. Viihdymme hyvin yhdessä. Ja kyllä, suhde on olemassa, Danny tunnustaa lehdelle.
Dannyn mukaan hän lähtee pian pidemmälle aurinkolomalle. Myös Erika lähtee mukaan.
- Erika ei ole minulle yhdentekevä. Lähden pitemmäksi aikaa Thaimaahan lomalle, ja Erika ehtii kiireiltään myös siellä piipahtaa luonani, Danny paljastaa.
Myös Erika Vikman kertoi suhdekuvioistaan perjantaina Iltalehdelle. Hän kertoi olevansa onnellisesti seurustelusuhteessa, muttei paljastanut kenen kanssa.
- En ole sinkku. Seurustelu on muotoutunut hiljalleen ja vakiintunut, Erika sanoi.
- Olen onnellinen. Kaikki on hyvin.
Kommentit (268)
DANNY ON PELIMIES.. kyllä se on vaa alfauroksen merkki miehelle jos saa nuoren naikkosen.
Ylävitoset Danylle !!
Terv. Kateellinen M51
Danilla sellaista karismaa, mistä nurkkapöydän amikset voivat vain haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
DANNY ON PELIMIES.. kyllä se on vaa alfauroksen merkki miehelle jos saa nuoren naikkosen.
Ylävitoset Danylle !!
Terv. Kateellinen M51
Joo, näitä kateellisia setiä on varmaan nyt Suomi pullollaan. Lue: ne pervot jotka kuolaa lapsenlapsensa ikäisiä tyttöjä ja nimittelee näitä naikkosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Erikaa ei tule kukaan muistamaan mistään muusta kuin tästä
Ei tästäkään.
Voi ehkä olla jokin alaviite Dannyn muistelmissa kellastuneessa sivun nurkassa kirjaston kierrätyshyllyllä vuonna 2028.
Danny antaa toivoa minullekkin että löydän nuoren (16-25 vuotiaan) rakastajattaren.
On toi oma muori vaan niin kulahtanut että ei enää innosta.
M51
Hyi saakeli. Ei se ikä ole kyllä vain numero kun mennään äärimmäisyyksiin.
Perverssiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylävitoset Danylle !!
Terv. Kateellinen M51
Joo, näitä kateellisia setiä on varmaan nyt Suomi pullollaan. Lue: ne pervot jotka kuolaa lapsenlapsensa ikäisiä tyttöjä ja nimittelee näitä naikkosiksi.
Naisia biologisesti parhaassa iässä FAKTA.
Hedelmällisyys alkaa tippua jo 22v jälkeen FAKTA.
Miehet tutkitusti haluaisivat nuoria naisia iästä riippumatta 60 vuotiaan miehen preferenssit ovat samat kuin 16 vuotiaan nuoren miehen.FAKTA
Vierailija kirjoitti:
Danny antaa toivoa minullekkin että löydän nuoren (16-25 vuotiaan) rakastajattaren.
M51
Noni, tätä juuri pelkäsin. Nyt kaikki limaukkelit riemastuu ahdistemaan nuoria naisia. Kiitti Danny.
Danny on kuvotus.
Armia jallitti vuosikaudet vaikka oli naimisissa.
Ja monia muita nuoria naisia.
Jopa takavuosien pikkujulkku Jasmin Mäntystä höyläsi. Tosin taisi pian todeta tyhjäpääksi...
Armi ja Erika eivät mielestäni ole vertailukelpoisia. Dannyn ja Armin ikäero oli siedettävä 17 v. Nyt Erikan ei tarvitse tuntea huonoa omatuntoa Dannyn vaimon takia. Suhdetta ei tarvitse pitää salassa kuten Armin aikoina. Toki suhde oli julkinen salaisuus. Dannyn lapset ovat Erikaa vanhempia. Arvasin suhteen jo silloin kun oli Seiskassa juttu Rodoksen lomasta. Ei kukaan 23 v. suutele ja rasvaa pappaa, jos suhdetta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Noni, tätä juuri pelkäsin. Nyt kaikki limaukkelit riemastuu ahdistemaan nuoria naisia. Kiitti Danny.
Ole hiljaa.
Sinä et pelkää mitään muuta kuin oman paikkasi puolesta.
pelkäät että ukkosi löytää geneettisesti paremman ja nuoremman naisen.
Kateellisten vouhotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylävitoset Danylle !!
Terv. Kateellinen M51
No tämä ei kyllä ole fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Ole hiljaa.
Kateellisten vouhotusta.
Haha. Metsään meni. Minä olen onneksi jo kahdesta kusipäästä päässyt eroon itse lähtemällä lätkimään. Joten vanhojen miesten geneettiset preferenssit ovat jokseenkin itikan pierun veroisia. Harmi vaan jos saavat lisää typeriä ideoita päähänsä, niitä kun riittää muutenkin.
Jos minä alkaisin seurustella 51-vuotta nuoremman kanssa, se olisi poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylävitoset Danylle !!
Terv. Kateellinen M51
No tämä ei kyllä ole fakta.
Kyllä se muuten on
Se on kuin rahaa lompsaan laittais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Ole hiljaa.
Kateellisten vouhotusta.
Haha. Metsään meni. Minä olen onneksi jo kahdesta kusipäästä päässyt eroon itse lähtemällä lätkimään. Joten vanhojen miesten geneettiset preferenssit ovat jokseenkin itikan pierun veroisia. Harmi vaan jos saavat lisää typeriä ideoita päähänsä, niitä kun riittää muutenkin.
Ai sinä olet ollut kahden miehen kanssa yhdessä. Kummatkin niistä ei kyllä voi olla mitään kusipäitä. Ainoa yhdistävä tekijä olet sinä. Joten sinä olet se kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli. Ei se ikä ole kyllä vain numero kun mennään äärimmäisyyksiin.
Perverssiä.
Kyllä se on vaan numero kun kummatkin on aikuisia.
Katsos joillekkin merkitsee enemmän ihminen kuin kyrpä.