IS: Danny, 74, väleistään tangokuningatar-Erikaan, 23: "Kyllä, suhde on olemassa"
Ehkä kuvottavin suhdeuutinen ikinä. Mitä mieltä te muut olette?
http://www.iltalehti.fi/viihde/201612172200042112_vi.shtml
Musiikkineuvos kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa suhteestaan Erika Vikmaniin.
Danny puhuu Ilta-Sanomille suhteestaan tangokuningattareen.
Musiikkineuvos myöntää, että suhde on olemassa.
Erika kertoi perjantaina Iltalehdelle olevansa seurustelusuhteessa.
Iskelmätähti Dannyn, 74, ja tangokuningatar Erika Vikmanin, 23, suhde on puhuttanut jo pitkään. Kumpikaan ei ole myöntänyt seurustelua, vaikka heidät on kuvattu useaan otteeseen läheisissä tunnelmissa.
Viimeisin käänne tarinaan saatiin, kun Tapani Kansa kirjoitti kotisivuillaan Dannyn ja Vikmanin suhteesta.
- Ehkä nuori 23v. Erika, hänestä hellästi hyvää huolta pitävä, tossut jalkaan tuova tyttöystävä, on antanut Ilkalle uutta virtaa, Kansa kirjoitti virallisella kotisivullaan.
Myöhemmin Iltalehden tavoittama Kansa sanoi, ettei hänellä ole tarkempaa tietoa kaksikon suhteen laadusta.
Suhdekohun noustua uudelleen otsikoihin myös Danny itse on kommentoinut asiaa Ilta-Sanomille.
- Olemme tunteneet Erikan kanssa puolentoista vuoden ajan. Hän on iloinen, energinen ja kyvykäs artisti. Viihdymme hyvin yhdessä. Ja kyllä, suhde on olemassa, Danny tunnustaa lehdelle.
Dannyn mukaan hän lähtee pian pidemmälle aurinkolomalle. Myös Erika lähtee mukaan.
- Erika ei ole minulle yhdentekevä. Lähden pitemmäksi aikaa Thaimaahan lomalle, ja Erika ehtii kiireiltään myös siellä piipahtaa luonani, Danny paljastaa.
Myös Erika Vikman kertoi suhdekuvioistaan perjantaina Iltalehdelle. Hän kertoi olevansa onnellisesti seurustelusuhteessa, muttei paljastanut kenen kanssa.
- En ole sinkku. Seurustelu on muotoutunut hiljalleen ja vakiintunut, Erika sanoi.
- Olen onnellinen. Kaikki on hyvin.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny antaa toivoa minullekkin että löydän nuoren (16-25 vuotiaan) rakastajattaren.
On toi oma muori vaan niin kulahtanut että ei enää innosta.
M51
Noni, tätä juuri pelkäsin. Nyt kaikki limaukkelit riemastuu ahdistemaan nuoria naisia. Kiitti Danny.
Jes! Toivottavasti nyt nuoret naiset rohkaistuvat enemmänkin antamaan itsestään vanhoille miehille.
Kaikki kuuluu jo periaatteen vuoksi vanhoille miehille. Jämät lapsille.
Itse olen saman ikäinen kuin tuo Erika ja yllätyin kun näin kuvan, jossa on Dannyn vieressä. Näyttää meinaan todella paljon vanhemmalta. Olisin varmaan veikannut, että lähestyy 40 vuotta, ellen olisi tiennyt. Dannyn seura tuo varmaan lisää 15 vuotta, mutta näyttää silti ikäistään vanhemmalta.
Oon aina iloinen kun joku vanha vähän limaisen oloinen pappa pääsee panemaan nuorta naista, koska tiedän miten se kismittää kaikkein tyhmimpiä ja estyneimpiä suomalaisia naisia. t. mies 48.
Vierailija kirjoitti:
on se panomies
On se, voisi vähän kertoa yksityiskohtia. Ottaako hyvin suihin ja miten on sen perssimmun kanssa?
Olen itse 22v nainen, ja ajatus jostakin intiimistä suhteesta tuon ikäisen miehen kanssa... on vähintäänkin ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, olen itse 50+ ja en todella voisi kuvitella naivani tyttäreni ikäistä "naista". Ei hyvää päivää mihin se pippeli miehiä vie...
Tai dannyn tapauksessa tyttären tyttären ikäistä... Ugh
Tyttären lapsi on vasta vauva ikäinen, en tiedä onko Juhalla lasta ja Tero hmmmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä edellisessä tätä aihetta käsittelevässä keskustelussa oli se Eerikan koulukiusaama nainen joka kertoi että Eerikan vanhemmat, etenkin äiti, ovat varsin tyytyväisiä siitä että Danny on Eerikan kumppani. Äiti on kova Danny-fani ja on itsekin halukas osallistumaan tangokilpailuun, tämä on selvinnyt myös tangomarkkinoiden facebooksivuilta missä äiti (olisko ollut Saija tai Silja Vikman) jatkuvasti ainakin kisojen aikaan kehui Eerikan joka välissä.
Onko Erika siis koulukiusaaja? Kerropa lisää.
Kirjoittaja varmaan tarkoittaa minua, mutta sen verran korjaan että koulussa tämä syrjiminen, juoruaminen, nimittely ja selän takana irvaileminen ei tapahtunut vaan harrastuksen parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny pyrkii kuulemma edistämään erikan uraa, mutta kyllä se niin on, että valitettavasti erikan "ura" oli tässä.
Tämä on ihmisille liian vastenmielinen kuvio. Danny varmasti tajuaa sen, mutta nuori liha houkuttaa liikaa vanhaa miestä. Erika sen sijaan ei todennäköisesti ymmärrä, että ura laulajana on taputeltu. Keltaista lehdistöä kiinnostaa hetken, mutta keikkamyyjien ja levy-yhtiöiden ovet menee kiinni.
-Mies musiikialalta
Ja tähän lisätään vielä tangokuningatarkisan voitto, yllättäen Danny tuomaristossa.
Vaikken minäkään Dannysta ja hänen pyrkyrityttöystävästään erityisemmin pidä, niin pysytään nyt kuitenkin suhtkoht faktassa. Dannyhan ei ollut tuomaristossa, kun Vikmanin likasta tangokuningatar kruunattiin.
Isäni on lähes Dannyn ikäinen, 72 vuotta. Itse olen 49 vuotta. Minun silmissäni isäni ikätoverit ovat jo vanhuksia, tuossa 70 vuoden tienoilla tulee kaikille iso muutos vaikka olisi kuinka vetreä. En voisi kiinnostua Dannyn ikäisestä ja vielä vähemmän näkisin että kaksikymppinen voisi. Jos oma tuon ikäinen tytär haaveilisi papasta niin ajattelisin, että jotain on mennyt todella pahasti pieleen. Itseasiassa se on niin kaukaa haettua, että voiko naisen osalta olla edes ihastumisesta kyse?
Työsuhde, eihän papalla voi olla nk suhdetta nuoreen neitoseen siis sillai miten tämän nyt ilmaisisi kun niin punastuttaa.
Penis ohjaa miestä ja miehen varallisuus naista.
N24
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Erika Dannylle?
En tiedä, mutta eipä ole häävi ääni tällä Erikalla. En ymmärrä, kuinka voi edes olla tangokuningatar noin ohuella ja lapsenomaisella äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Isäni on lähes Dannyn ikäinen, 72 vuotta. Itse olen 49 vuotta. Minun silmissäni isäni ikätoverit ovat jo vanhuksia, tuossa 70 vuoden tienoilla tulee kaikille iso muutos vaikka olisi kuinka vetreä. En voisi kiinnostua Dannyn ikäisestä ja vielä vähemmän näkisin että kaksikymppinen voisi. Jos oma tuon ikäinen tytär haaveilisi papasta niin ajattelisin, että jotain on mennyt todella pahasti pieleen. Itseasiassa se on niin kaukaa haettua, että voiko naisen osalta olla edes ihastumisesta kyse?
Ei kuitenkaan kaikille, eroja on. Toiset vetelevät jo seitenkymppisinä viimeisiään, toiset taas ovat vielä hyvinkin vetreässä kunnossa. Tässä en nyt siis ottanut milläänlailla kantaa Lipsasen vetreyteen.
Kuitenkin eroja on ja syitäkin tietysti monenlaisia, joista tietysti perimä ja elintavat ne merkittävimmät.
Täytyy myös muistaa, että ihmisten elinikä on kasvanut paljon ja ihmiset on yhä terveempiä entistä vanhempina. Yleisestihän sanotaan, että tämän päivän seitenkymppinen vastaa eilispäivän kuuskymppistä. Eikä tuossa eilispäivässä tarvi mennä 50 vuottakaan taaksepäin.
Tämä ei siis ollut minkäänlainen kannanotto ketjun aiheena olevan laulajan elämään, kondikseen, tai hänen suhteisiinsa, vaan ainoastaan tuohon lainaamani tekstin boldattuun osaan.
Mick Jagger tuli isäksi vähän aikaa sitten, jotkut yli 70 v. ovat vetreitä. Kaikille naisille seksi ei ole tärkeä juttu. Siinä mielessä vanhempi mies on sopivampi. Jospa Erikalla on naissuhteita myös.
Vierailija kirjoitti:
Tai että itse ihailisi jotain isänsäikäistä tähteä jota ei voisi saada ja sitten jos tytär alkaisi sen kanssa seurustelemaan niin olisi onnellinen tyttären puolesta, vähän kuin vanhempi joka toteuttaa omia unelmiaan lastensa kautta.
Erikan siskolla on instassa kuva oman poikaystävänsä kanssa, käyvätköhän siskon ja Dannyn kanssa tuplatreffeillä 😂
sitä ollaan muka olevinaan NIIN suvaitsevaisia: homot, lesbot, mamut jne jne
sitten tuomitsette kahden aikuisen välisen rakkauden
tekopyhät mammat!
Jos joku vielä kuunneltuaan nämä Jos sielusi löydän-kappaleen versiot väittää että Erika millään lailla olisi lahjakkaampi kuin toiseksi epäreilusti tullut Nina (tai oikeastaan kuka vain viiden parhaan joukossa ollut), on joko sävelkorvaton tai valehtelee.