Joka joulu sama vaikeus... mitä lahjaksi appivanhemmille, jotka ei tarvii mitään??!
Eivät siis ole erityisen rikkaita, mutta eivät vaan kuluta mitään, eivätkä harrasta mitään, eivät lue kirjoja. Sanovat tietysti aina, että ei mitään tarvi ostaa, mutta sitten yksi joulu kun ei ostettu,niin joulupukin käytyä "vitsailivat", että onpa he nyt ollut tuhmia, kun ei tullut yhtään lahjaa.
Kaikille muille minun on aina helppo keksiä lahjat, mutta tämä sama painajainen joka joulu...
Kommentit (125)
Minä en mielestäni tarvitse nyt mitään joululahjoja, koska minulla on muutenkin liikaa tavaraa. Jos jotain lahjoja on pakko saada, niin toivottavasti ne ovat oikeasti edes hyödyllisiä, kuten sukkia, alushousuja, t-paitoja tms. Mitään koriste-esineitä en tarvitse, niitä minulla on liikaa, samoin kuin esim. kirjoja, dvd-levyjä ja cd-levyjä ja karkkia/suklaata en halua, koska minun pitää laihtua. Noita edellä mainittuja olen yleensä saanut lahjaksi. Vaatteet riittävät minulle lahjaksi. Oikeastaan tarvitsen kyllä uutta digiboksia, joka eräs henkilö on luvannut minulle hankkia ja siinä on minulle enemmän kuin tarpeeksi etukäteen saatua lahjaa. Kahvinkeitintäkin haluaisin, mutta sen hankin itse, kunhan saan säästettyä tarpeeksi rahaa siihen.
klassinen on uusimmat lasten kuvat tai sitten joku jatke keräilyharrastukseen.. eli jos on 5 pientä kissaptsasta kämpässä niin niitä sitten ellei muuten niin epävirallisesti kerätään. Viinipullo on toinen. Tai pelkät kehykset tulevaisuuden lapsikuvia varten....
Pitäisi poika/tytär joka tapaksessa tuntea vanhempiaan ~20-30v kokemuksella...
Mikä tässä oli ongelma?
Olen ostanut lahjaksi ihmisille ( jotka eivät tarvitse mitään ) mm. lahjakortteja tai laittanut lahjoituksen lahjansaajalle ja itselleni merkityksilliseen hankkeeseen.
Terv. nimimerkki Muutaman vuohen ja lasten koulumaksuja, rokotuksia ostanut (ainakin papereissa, en voi tietää, mihin nekin rahat menee...)
Anoppi täällä, joku kirja miehelle ja minulle jotain karkkeja ja vaikka punaviini pullo!!
Tee lapsenlapsista kuvakalenteri.