Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen antaisitko vastaantulevalle seksiä?

Vierailija
16.12.2016 |

Jos mies tulee teitä vastaan hymyillen ja sanoo yhdellä lauseella että hän haluaa seksiä sinun kanssasi niin onko hänellä mahdollisuus tähän? Esim jotain tämmöstä: "moi, oot aika söpö... kiinnostaiskos sua seksi?" tai "kiva peppu sulla, pääsisinkö katsomaan sitä myös paljaana?"

Ja jos hänellä on mahdollisuus seksiin niin perustele että mitkä on vaatimuksesi

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pitäisin sitä miestä jonain friikkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty edes kuvittelemaan tilannetta, jossa tulisi mieleenkään sanoa "kyllä".

Vierailija
4/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä limanen ukko.

Vierailija
5/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka mies olisi kuinka hottis. Tervejärkinen ei tuollaista ehdottele!

Vierailija
6/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh. Olen oikeasti jopa aika helppo, mutta ei nyt jumalauta yhdellekään miehelle yhdellä kysymyksellä irtoa. 

Vierailija
7/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olis hot ja olisin sheivannut, vastaisin kyllä. Tosin olen niin ruma ettei mulla oo pelkoa tollasesta. Ei oo miehet tähänkään mennessä lähestyny (edes kännissä baareissa) ni miksi lähestyisivät nytkään? N28

Vierailija
8/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vetäisin turpaan. Mä en oo mikään seksilelu, vaan ihminen.

Vierailija
9/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ehkä aikoinaan valomerkin aikaan baaritiskillä voinut onnitstuakin...eli vaatimus on 2 promillea.

Selvinpäin tarvitsen vähän enemmän lämmittelyä ja ulkonäkökeskeinen kehuminen on melkoinen turn off.

Vierailija
10/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 16 ja kyllä pakko myöntää että tämä lisääntyminen tuntuu liian monimutkaselta peliltä, vituttaa että biologiset haluni eivät anna minun vain kukistaa halujani .... :>

Vierailija
11/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se vastaantulija sattuisi olemaan yksi aivan erityisen ihana remonttimies Hgistä, niin varmaan natsais. Muiden on turha kysellä, ei TOD heruisi.

Vierailija
12/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna seksiä. Harrastan sitä miehen kanssa, mutta en anna.

Vierailija
13/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa. Jos mies on fiksun näköinen, ei liian humalassa ja osaa kysyä asian selkokielisesti, niin jos tuon asian esittää baarissa 10 naiselle, niin aina yksi lähtee mukaan. Kokemusta on vajaan 200 kerran verran. Enää ei kyseinen juttu minua kiinnosta, mutta joskus kiinnosti. M42

Vierailija
14/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  mitään mahiksia. En käsitä miten joku edes voi tehdä noin tyhmän aloituksen.

Vierailija
15/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan soittaisin poliisin paikalle. Tuo on ahdistelua ap.Ja törkeää käytöstä.

Vierailija
16/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun tepsisi paremmin: Näytät tosi kiinnostavalta tyypiltä, lähdetkö kahville? Jos mies vaikuttaisi kiinnostavalta, voisin lähteäkin. Ja jos meillä synkkaisi ja mua haluttaisi, niin kuka tietää mitä tulisi tapahtumaan. Mutta tuollainen suoraan kysyminen olisi kyllä ehdoton turn off ja kotenkin tosi ällön limaista pervoilua.

Vierailija
17/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettymys olla heteromies ja lukea tätä ketjua

Vierailija
18/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaa. Jos mies on fiksun näköinen, ei liian humalassa ja osaa kysyä asian selkokielisesti, niin jos tuon asian esittää baarissa 10 naiselle, niin aina yksi lähtee mukaan. Kokemusta on vajaan 200 kerran verran. Enää ei kyseinen juttu minua kiinnosta, mutta joskus kiinnosti. M42

Baarissa noita kysymyksiä on kuullutkin. Ehkä voisin itsekin kysyä joltain. Ajattelinkin tätä tilannetta kadulla tai muussa sellaisessa paikassa, jossa seuranhakua ei pidetä niin ilmeisenä.

Vierailija
19/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin olla niin, että yksi kymmenestä baari-iltaa viettävästä naisesta on lähtenyt juuri seksiä hakemaan tai ei ainakaan lue pois sitä, etteikö seksi jonkun fiksun oloisen miehen kanssa kelpaisi. Baarit ovat tässä mielessä aivan omanlaisiaan paikkoja, siis niitä metsästysmaita ja metsästettävänä olemisen keitaita.

Vierailija
20/55 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joku vastaavanlaisesti järjestetty tilanne voisi kyllä mennä esileikkinä oman miehen kanssa, jos vaan jaksaisi nähdä noin paljon vaivaa... lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi