Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla enää kyllä ikinä tehdä aloitetta seksiin :´(

Vierailija
13.03.2006 |

Meillä on seksiä noin kerran viikossa, itse haluaisin seksiä ainakin pari kertaa viikkoon. Olen yrittänyt vaikka mitä (paitsi päälläseisontaa), mutta mies ei lämpene seksille useammin. Ennen meillä oli seksiä noin 3 kertaa viikossa, mutta nyt se on vähentynyt, ja epäilen syyksi sitä, että olen lihonut 3-4 kiloa.. en tiedä, onko tämä se syy, mutta..

Toissa iltana menin nukkumaan ilman alushousuja (vinkvink miehelle!), mutta mies vain hymähti, kun huomasi, ettei mulla ole pöksyjä. Eilen illalla sitten sanoin, että minulla on todella kuuma, ja nukuin ilman yöpukua pelkissä stringeissä. Mutta ei, nähtävästi en vain ole miehen mielestä enää yhtään haluttava, koska ei koskanutkaan minuun :( Rupesi itkettämään, mutta itkin vasta kun mies nukahti, koska en halua painostaa häntä kuitenkaan..

Mitä minä teen? Alanko syömättömäksi, että laihdun niin luisevaksi, että hän varmasti taas haluaa minua, vai mitä kummaa..? Tuli kyllä eilen niin halpa olo, kun joutuu vonkumaan, että en kehtaa enää ikinä tehdä varmaan aloitetta torjumisen pelossa..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en siis enää ehdottele. Joskus suutun tilanteelle ja panen itseni alttiiksi ja ns. otan mieheltäni seksiä mutta aina ei itsetunto siihen riitä. Se on kyllä kumma kans että miehen mielestä seksi on tyydyttävää, minä olen maailman ihanin nainen jne. Mutta silti se ei kiinnosta.

Alkuun se oli tosi kova pala purtavaksi ja itkin sitä paljon. Nykyään siihen on niin puutunut ettei jaksa enää itkeä. Loukkaantunu olo on mutta se on varmaan loppuiän. Mies on ihana, osaa yllättää ja huomioida jos sille päälle sattuu. Mutta sen kaurapuuroseksin jälkeen on kyllä tosi ankeaa odotella viikko.

Toisaalta tulee sitten itsellekin paineita kun tietää että se tiettyyn aikaan aina ehottaa. Ja jos ei satu ite olemaan sillä tuulella nii on ns. pakko suostua kun kerranki saa.

Kerran mies suostui vähän puhumaan ja sanoi että kokee suukottelut ja halauksetkin alotteeksi seksiin. Vähän tilanne helpotti kun serroin miksi itse niitä tarvin.

Surkia soikoon että se osaa olla hankalaa!!!!

T.39

Vierailija
42/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki en varmasti seksistä kieltäydy, kun viikon puutteessa on ollut, mutta melkein joskus tuntuu, että mies laittaa kalenteriinsa sen seksinharrastuspäivän jo ennalta..

Tuntuu niin hölmöltä.. Taidan lähteä miettimään, mitä tekisin tänään ruuaksi, niin saan muuta ajateltavaa, enkä ole ihan hermoheikko kun mies tulee töistä.. Käyn tässä ohessa välillä lueskelemassa täällä kuitenkin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että jos miehesi ei jaksa juuri sen takia, kun ajattelee, että hänen täytyy sitten " hoidella" myös sinun orgasmisi. Hyvä tietty, että hän ajattelee myös sinua, mutta entä jos sanoisit, ettei hänen joka kerta tarvitse huolehtia sinun saamiseestasi, kunhan vain nautiskelisitte?

Vierailija
44/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 46, mikä tuossa oli taka-ajatuksena?

ap, joka alkoi siivoamaan ;)

Vierailija
45/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailet ja siivoat keskellä päivää? Onko teillä kenties rahahuolia?

Vierailija
46/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahahuolia. Ja kuka sanoi, että shoppailen kaiket päivät?

ap

Vierailija
47/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole rahahuolia. Ja kuka sanoi, että shoppailen kaiket päivät?

ap

Eli varmaan opiskelijabudjetista löytyy rahareikiä, mietin vaan että miehesi potenssihuolet voi johtua siitä, että on kypsynyt tilanteeseen.

Ei millään pahalla!

Vierailija
48/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sumpit kotona.

Niin siis mieheni ei ole opiskelija, vaan on töissä, ja ihan hyvät tulot (ainakin minun näkökulmastani) hänellä on. Eikä hän siis joudu elättämään minua, vaan teen itse projektiluontoisia etätöitä eräälle yritykselle aina kun koulussa on hiljaisempia jaksoja. Eli ei _pitäisi_ olla rahahuolista kyse, mutta mistäs minä toisaalta sen tiedän. Mies kun tosiaan ei puhu vapaaehtoisesti murheistaan, vaan pitää vähän lypsää tietoa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä