Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla enää kyllä ikinä tehdä aloitetta seksiin :´(

Vierailija
13.03.2006 |

Meillä on seksiä noin kerran viikossa, itse haluaisin seksiä ainakin pari kertaa viikkoon. Olen yrittänyt vaikka mitä (paitsi päälläseisontaa), mutta mies ei lämpene seksille useammin. Ennen meillä oli seksiä noin 3 kertaa viikossa, mutta nyt se on vähentynyt, ja epäilen syyksi sitä, että olen lihonut 3-4 kiloa.. en tiedä, onko tämä se syy, mutta..

Toissa iltana menin nukkumaan ilman alushousuja (vinkvink miehelle!), mutta mies vain hymähti, kun huomasi, ettei mulla ole pöksyjä. Eilen illalla sitten sanoin, että minulla on todella kuuma, ja nukuin ilman yöpukua pelkissä stringeissä. Mutta ei, nähtävästi en vain ole miehen mielestä enää yhtään haluttava, koska ei koskanutkaan minuun :( Rupesi itkettämään, mutta itkin vasta kun mies nukahti, koska en halua painostaa häntä kuitenkaan..

Mitä minä teen? Alanko syömättömäksi, että laihdun niin luisevaksi, että hän varmasti taas haluaa minua, vai mitä kummaa..? Tuli kyllä eilen niin halpa olo, kun joutuu vonkumaan, että en kehtaa enää ikinä tehdä varmaan aloitetta torjumisen pelossa..

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti teidän tilanne ei todellakaan ole huono, jos kerran viikossakin onnistuu. Lapsiperheessä tuo olisi jo paljon.

Vierailija
2/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin, että syödään ensin, sit iltakahvin aikoihin jos rohkaistuisin, ja ottaisin nämä asiat puheeksi.

Pitäkää peukkuja, jännittää kamalasti..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle tullut mieleenkään, että miehesi saattaa olla väsynyt ? Tai että hänellä on huolia ja murheita? Ei silloin seksi ole päällimmäisenä mielessä. Tuo kerta viikossakin on minusta ihan hyvä määrä. Meillä harrastellaan kerran kahdessa kuukaudessa...

Vierailija
4/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin voi olla väsynyt tai vittuuntunut (ei siis sinuun). Ei aina voi kiinnostaa. Kysy suoraan, ei kukaan osaa lukea ajatuksia.

Vierailija
5/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä harrastetaan usein seksiä. Meillä on rakasteltu tänä vuonna kerran ja viime vuonnakin kai kokonaista viisi kertaa. Ei siis edes ihan joka toinen kuukausi...

Huoh... olen jo luovuttanut asian suhteen. Mies ei suostu puhumaan asiasta eli solmu ei aukene, ei sitten millään.

Vierailija
6/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain missään nimessä halua, että miehelle tulee jokin riittämättömyyden tunne minun vuokseni, ja olen tässä mietiskellyt vähän, mitä asioita kannattaa sanoa, ja mitä ei.. Toivottavasti keskustelu tepsii. Ja jos ei tepsi, niin sitten täytyy miettiä jotain muuta. Millekään tyrkky-linjalle en enää ala, enkä suostu hyökkäämään kaluun kiinni (jos siitä ei mitään apua ole)..

Tsemppiä 52 sulle, en voi rehellisesti sanottuna edes kuvitella tilannettasi, on tämä kerran viikkoon tosiaan jo " hyvin" tuohon verrattuna..

ap

Vierailija
7/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se meidän suhteessa joka on koko ajan että :ei nyt, älä viitti jne..

Kaikki on muuten aivan hyvin, mitään vikaa ei ole missään, mutta minä vaan en syty yhtään enkä lämpene ajatukselle. En tiedä. Miestäni rakastan yli kaiken, mutta ollaan välillä mietitty ihan yhdessä että mihin ne meikäläisen himot on hävinny. Ehkä miehelläsi on myös semmoinen selittämätön väsymys jota ei tiedä mistä se johtuu, ei silloin vain kiinnostu seksistä..

Vierailija
8/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloitteen tekeminen on kyllä mun mielestä ihan muuta kuin nukkuminen ilman vaatteita! Rohkeasti miehen kimppuun vaan, meillä ainakin mies on heti valmis jos alan kiusoitella esim. suulla...suuseksillä miehen saa takuuvarmasti mukaan.

Eikä parin kilon lihominen voi ola syy, paitsi jos mies on tosi idiootti eikä rakastakaan sinua. Itse olen lihonut 10kg ja edelleen mies lämpiää erittäin helposti!

Vierailija
9/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetämään käteen vaan säästää kaikki sulle.

Vierailija
10/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin voi EI =/

Onhan noita kausia ettei seksiä ole pariin viikkoon!

enää en siitä hätkähdä, sitten kun sitä joskus on niin se on sitäkin parempaa...

jos mies on vaan väsynyt, eikä vaan jaksa.

Ei se syy sinussa ole, ei varmasti ole, älä ala uskoa niin.

Mä luulen tietäväni miltä susta tuntuu.

Mä jopa olen saanu itku raivarin miehelle kyseisestä asiasta, mut tuli selväksi että vika ei ole minussa...

anna ajan kulua, kyllä se siitä ;)

Vierailija
11/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pelottaa se, että jos menen sanomaan tästä asiasta, niin mies sanoo jotain tyyliin " Noh, kai sitä seksiä on sitten harrastettava, otas vaatteet pois" .. Siis en tosiaan haluaisi mitään velvollisuusseksiä, vaan haluaisin saada miehen syttymään samoin kuin ennenkin. Tuntuu vain niin nihkeältä. En tajunnut ennen tätä, että oma ' naisellisuuden tunne' on tosiaan kiinni siitä, haluaako mies kotona minua vai ei..

Jos tästä keskustelisi, niin mitä minä sanoisin? Kysynkö suoraan, miksei enää halua minua?

ap

Vierailija
12/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimittäin nukutaan aina alasti tai pelkät alushousut jalassa ja vielä sylikkäin..

Vierailija
13/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäselväksi. Tähän asti olen ajatellut, että vihjailemalla esim. vähillä vaatteilla annan miehelle mahdollisuuden ilmaista, jos häntä kiinnostaisi rakastella, enkä ota sitä itseeni niin pahasti. Nyt vain ei enää toimi sekään, alkaa oikeasti syödä jo naista..

ap

Vierailija
14/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain muutakin aloitetta seksiin löytyy, kuin joko nukkuminen ilman vaatteita tai seksin vaatiminen suoraan.

Miten olis jotain siltä väliltä..?

Vierailija
15/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle tuli jossain vaiheessa vaihe ettei se tehnyt aloitteita vaikka makoilin kuinka viettelevästi. Kun vihdoin sain suuni auki ja kysyin miksi en enää kelpaa kertoi mies että on kyllästynyt tekemään aina aloitteen ja että hänestä tuntuu etten minä halua häntä kun en tee aloitetta.

Mun mielestä olin tehnyt aina aloitteen keimailemalla mutta mies siis tosiaankin halusi ihan konkreettisia aloitteita kuten joku jo aiemmin tässä pinossa mainitsi, eli kiinni vaan mieheen. Miehet ei voi vastustaa naista jotka todella HALUAVAT häntä.

Vierailija
16/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi on ihan jotain muuta hätänä.

Jos on jotain stressiä esim. niin ei silloin tee pillua mieli.

Vika ei ole seksissä vaan jossain muualla.

Näköjään teillä ei puheyhteys toimi, itse en haluaisi sekstailla ihmisen kanssa joka ei puhu kanssani eikä ymmärrä.

Vierailija
17/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa omistaa ihana mies!

Vierailija
18/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota tulosta.

Minun mielestäni ongelma ei nyt ole siinä, etteikö mieheni ymmärtäisi, että haluan seksiä. Ongelma on siinä, että jostain syystä hän ei enää halua :(

ap

Vierailija
19/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kiinnosta, mutta jos tekee edes silloin kerran viikossa niin älä aina suostu, siitä tulee just sellanen halpa olo.

Asiasta täytyisi kyllä puhua, sanot suoraan että kerta viikossa ei sinulle riitä. Meillä on vähän samaa, miehelle riittäisi vähempi kuin mulle

Vierailija
20/48 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan johdu sinun parista kilosta.itse lihonut viisi kiloa ja seksi kukoistaa paremmin kuin koskaan.sinuna juttelisin ja kysyisin että missä mättää nyt koko homma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän