Haluatteko kuulla vitsin?
160cm pitkä mies
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kommentit (16)
Luulin että täällä olisi joku oikea vitsi, mutta eiii, taas tämä "lyhyet miehet on noloja"-jauhanta. Juu terve. Mikä lyhyissä miehissä niin naurettaa, että pitää tehdä tällainen keskustelu?
Hannu haluaa kaiken olevan täydellistä, kun hän ja hänen vaimonsa menevät juhlistamaan 30-vuotishääpäiväänsä samaan hotelliin, jossa he viettivät kuherruskuukauttaan. Siksi hän menee sinne päivän aiemmin valmistelemaan juhlaa.
Illalla hän lähettää vaimolleen sähköpostin, mutta kirjoittaa osoitteen väärin, ja viesti menee vastikään leskeksi jääneelle naiselle.
Seuraavana päivänä lesken poika löytää äitinsä pyörtyneenä tietokoneen äärestä.
Ruudulla näkyy viesti: "Vaimokulta, olen juuri saapunut tänne ja kaikki on valmista, kun saavut huomenna. Toivottavasti matkasi sujuu yhtä hyvin kuin omani. P.S. Täällä on tosi kuumaa."
Tässä on parempi vitsi:
Kolme ruotsalaista meni saunaan.
Varttitunnin päästä he huomasivat, että venäläinen oli pöllinyt kiukaan.
Mies valitti toiselle: Kun mentiin naimisiin niin muijalla ei ollut kuin vittu
ja virsikirja ja nyt on kakarat repinyt kummatkin.
Kiitos pankeille opintolainoista, autolainoista ja asuntolainoista, jotka auttoivat minua selviämään elämässä.
En tiedä pystynkö ikinä maksamaan teille takaisin
isä oli pienen tyttärensä kanssa saunassa. Suihkun puolelle tytär alkoi katsella isänsä jalkojen välissä heiluvaa, keskimittaa pidempää, elintä.
-“Isi, mikä tuo on?”
-“Öö… Se on minun joutsen. Isin oma lemmikkijoutsen.”
Sitten mentiin nukkumaan.
aamulla isä heräsi ja alkoi valittamaan poltetta mikä tuntui haaroissa ja alkoi tuskaisena valittamaan että mitä helvettiä, sattuu niin saatanasti ja koko kalu punoittaa ja on turvoksissa.
Tyttärellä oli tarjota selitys isälleen.
-“No kun minulla ei tullut uni silmään illalla niin ajattelin tulla vähän leikkimään joutsenesi kanssa.
Ensin silittelin sitä ja se nosti päätään oikein uljaasti.
Sitten sen niska jäykistyi kun silittelin ja rapsuttelin sitä. Sitten kun annoin sille pari pusua niin se sylkäisi minua suuhun, joten taitoin siltä niskat.”
Nainen on biologinen ihme. Siinä on puoleksi koiraa ja puoleksi
arkeologia. Jos se ei hauku, se kaivelee menneitä.
Maailman nopein muurari on nainen. Heti kun hän ottaa kivet käteen, piippu on jo pystyssä.
No olipa hauska