Olen keski-ikäinen rasvanahkaduunarimies ja aion ensi vaaleissa äänestää feministipuoluetta. Onko kysyttävää?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko saavasi piparia feministiä äänestämällä?
En. Saan sitä ihan riittävästi muutenkin.
No hitto. Olen nyt täysin ymmälläni. Onko ollut mielenterveysongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kirjoitus- ja kielioppivirhettä uskot kirjoittaneesi jo tähän ketjuun?
Ei mitään hajua. Ykkösprioriteettina on selvitä tästä kysymystulvasta edes jotenkin. Mutta voin toki delegoida sinulle kirjoitusvirheideni tarkkailutehtävän, niin pysytään molemmat sen asian suhteen paremmin kartalla ;)
Voisitko seurustella diplomi-insinöörinaisen kanssa vai kokisitko naisen 'superaivojen' uhkaavan miehisyytyäsi? Ex-mieheni, joka on duunari, ei ikinä kutsunut minua kaveriporukkansa illanviettoon. Kun kaverit vihdoin sanoivat ettei ex saa tulla tupareihin ilman minua, mies valisti minua matkalla juhlapaikalle etten saa häikäistä muita superaivoillani. Tuntui, että jotain pientä särkyi sisältäni. Varsinkin, kun pidin miestä täysin vertaisenani ja aivan yhtä älykkäänä, tosin eri asioista kiinnostuneena kuin itse olen. Suhde päättyi 5 vuoden jälkeen miehen alemmuuden tunteisiin.
Oletko opiskellut aikaisemmin yliopistolla?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että useimmat rasvanahkaduunarit äänestävät jotain persuja eivätkä tajua feminismistä mitään (anteeksi karkea yleistys)?
Sitä tietysti pitäisi kysyä näiltä persuja äänestäviltä rasvanahkaduunareilta. Veikkauseni on pelko. Pelko oman aseman heikkenemisestä. En usko, että he näitä asioita kykenisivät ymmärtämään, vaikka sen ratakiskosta heille vääntäisi. Itse en tunne ainuttakaan rasvanahkapersua, joten konkreettisia esimerkkejä minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto. Olen nyt täysin ymmälläni. Onko ollut mielenterveysongelmia?
Ei. Nuppi on hyvässä tikissä.
Onko feministipuolueella mitään talouspoliittisia linjauksia? Miten tästä lamasta päästäisiin ylös, heidän mielestään? Vai saako jokainen puolueessa ajatella niistä asioista miten haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella diplomi-insinöörinaisen kanssa vai kokisitko naisen 'superaivojen' uhkaavan miehisyytyäsi? Ex-mieheni, joka on duunari, ei ikinä kutsunut minua kaveriporukkansa illanviettoon. Kun kaverit vihdoin sanoivat ettei ex saa tulla tupareihin ilman minua, mies valisti minua matkalla juhlapaikalle etten saa häikäistä muita superaivoillani. Tuntui, että jotain pientä särkyi sisältäni. Varsinkin, kun pidin miestä täysin vertaisenani ja aivan yhtä älykkäänä, tosin eri asioista kiinnostuneena kuin itse olen. Suhde päättyi 5 vuoden jälkeen miehen alemmuuden tunteisiin.
Voisin toki ja pari dippainssinaista tunnekin. En ole vielä tavannut sellaista naista, jonka "superaivot" olisivat latistaneet minut ja miehisyyteni ;)
Minulla ei ole mitään ongelmia naisen koulutuksen suhteen, eikä se määritä suhtaumistani naisiin millään tavoin. Minä itse siis olen käynyt ainoastaan ammattikoulun ja lähes kaikki entiset tyttöystävät ja avokit ovat olleet minua koulutetumpia. Edellinen oli kasvatustieteen maisteri ja toimi kansankynttilänä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko opiskellut aikaisemmin yliopistolla?
En. Olen aivan puhdas rasvanahkaduunari ja ihan ammattikoulupohjalta. Edellisissä vaaleissa äänestin Anna Kontulaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko feministipuolueella mitään talouspoliittisia linjauksia? Miten tästä lamasta päästäisiin ylös, heidän mielestään? Vai saako jokainen puolueessa ajatella niistä asioista miten haluaa?
Onhan heillä. Vannovat ns kestävän hyvinvointitalouden nimiin, jossa julkisia varoja satsattaisiin erityisesti koulutukseen ja hoivaan. Tutkimusten mukaan juuri hoiva työllistää enemmän kuin investointi teihin ja rakentamiseen. He kannattavat myös työn jakamista.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko taiteita?
En erityisemmin
Vaikutat hauskalta ja fiksulta, pakko kysyä oletko helsinkiläinen? Siellä asuessani tunsin monia duunareita, jotka tajusivat jopa feminismin päälle. Siis mielestäni sielläpäin oli yleisempää tunnustaa feminismiä.
Onko taustalla ehkä halu saada tämä mätäjärjestelmä nopeammin nurin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli jo heti aloituksesta sellainen kuva, että ap saattaisi helposti kaataa minutkin... :) harvoin näkee palstalla noin miehisyydestään positiivisella tavalla itsevarmoja miehiä!
Olen tällä hetkelläkin lievästi ihastunut yhteen kouluttamattomaan tosi köyhään duunarimieheen. Olen itse akateeminen feministinainen.
Onko sinulla muita mielenterveysongelmia?
Nykyään kyllä valitettavan vähän.