Osa nuorista ei pääse kyykkyyn!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005008856
Mitä Me olemme lapsille tekemässä. Ja mitä tulisi tehdä, jotta tilanne paranee.
Kommentit (28)
No huh. Ilmeisesti mun 49 kyykkyä (syvää)/ min on hyvä tulos tällaiselle 50+ jäykkäkoipiselle mammalle:)
Pilateksen ja joogan syvät kyykyt ja niissä pysyminen on ihan helppoa. Ja pääse vielä ylöskin;D
Sak kirjoitti:
Vain köyhät menee kyykkyyn
Omalla kohdallani totta. Erityisesti nuorempana oli yksi lempiasentojani istua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n linkki ei toimi.
Hesarissa oli kuva siitä kyykistyksestä. Se ei siis ollut varsinainen kyykky, vaan loivempi kyykistys, jossa polvet olivat koukussa 90 asteen kulmassa ja kädet sojottivat yläviistoon. Todella huolestuttavaa, jos lapset eivät sellaiseen asentoon pääse... Meillä jokaisella aikuisella on tässä peiliin katsomisen paikka. Me olemme tehneet jotain väärin, jos lasten tilanne on tällainen?
Näköjään poistivat sivun :o
Eikä poistanu, puuttuu vaan toi .html
Kiitos 😘
Ei sinne kyykkyyn tarvitse päästäkään. Tulevaisuudessa aivan turha taito!
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kyykkyyn tarvitse päästäkään. Tulevaisuudessa aivan turha taito!
No Olipa siitä sitten mitä mieltä vaan, totuus on, että jos ei tilanne parane ovat pulassa vielä tuki-ja liikuntaelinsairaiden kanssa tuossa noin 2047
Kyykkyyn pääsen mutta ylos en tahdo enää päästä. Aina on polvet olleet huonot ja liikkunut olen paljon ja hoikka ollut aina. Jos se johtuu polvista. Kyllä lapset kyykkyyn pääsevät. Kaikki eivät myöskään koulussa viitsi osallistua näihin tosissaaan.
Minä kans en oikein jaksa uskoa tuloksiin. Niiden mukaanhan kolmasosa lapsista ja nuorista ei pääsisi kyykkyyn. Siis haloo! Jotenkin en purematta niele tuota tulosta. Jos meikäläinen liikuntaa vähäisesti harrastava reumaatikkokin pääsee, niin miten kolmasosa lapsista ei pääsisi? Olen melko varma että lapset ja nuoret eivät joko ole viitsineet tehdä liikkeitä, tai sitten liikkeitä ei ole ohjeistettu tekemään kunnolla, tai sitten ne, jotka ovat arvioineet liikkeet, eivät ole olleet tehtävän tasalla.
Taisi Bulli tukehtua bullaan kun tämän luki.