Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää!!! Olen 42v ja minulta jouduttiin poistamaan hammas

Vierailija
15.12.2016 |

Se oli niin huonossa kunnossa.
Hävettää ihan sikana.
Kolo näkyy osittain kun nauraa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hammas lähti n 20 v enkä hävennyt asiaa ollenkaan. Hyvin kelvannut mallimaailmaan ilmankin.

Vierailija
2/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on poistettu kaksi, ei hävetä yhtään muuta kuin sen hammaslääkärin takia joka ei tunnistanut purentaongelmaani ja ehdin purra kaksi hammasta rikki. En teettänyt uusia tilalle koska eivät näy. Nyt on kiskot eikä enää hajoile hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota implantti tilalle.

Vierailija
4/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä jenkki purkka siihen kuoppaan.

Vierailija
5/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota implantti tilalle.

Ei valitettavasti ole rahaa, muuten kyllä ottaisin.

En ole hymyillyt poiston jälkeen.

Ap

Vierailija
6/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin vuosi sitten poskihammas, olen nyt 21v. Oli aikaisemmin paikattu päin helvettiä jonka johdosta juuri tulehtui, kuume nousi ja poskeni turposi tennispallon kokoiseksi paiseeksi, ei pystytty juurihoitamaan kun röntgenissä näkyi miten vinossa hammas on.

En ole hankkinut mitään implanttia kun ei ole rahaa. Kyllähän se harmittaa kun on iso kolo hammasrivissä mutta ei voi mitään, lääkäri sanoi silloin ettei ole muita vaihtoehtoja.

Vierailija
7/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla on tuossa iässä implantteja... toisaalta moni on ihan haudassakin, eli aika pieni ongelma kuitenkin 1 hammas? Säästä implanttiin, ei 1 nyt niin paljon maksa.

Vierailija
8/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin juuri oikomisraudat. Ikää 44v.

Vierailija
9/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh.. Kaksi hammasta poistettu, koska 14-v teininä juurihoidetut jampaat tulehtuivat. Nyt 26v. Ei hävetä. Ei juurikaan näy hampaan paikat hynyillessä.

Välillä on vaikea syödä kovia ruokia kun tuppaavat jäämän väleihin, mutta näillä mennään..

Vierailija
10/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tossa. Olin 35v kun multa vietiin kaikki hampaat yläleuasta. Luonnollisesti minulla on nyt proteesi. Ja seuraavaksi ko alaleuassa joudutaan jotain tekeen niin poistatan sieltä kaikki ja otan proteesin sinnekin. Ja suomalainen hammaslääketiede suksikoon kuuseen uusine tekniikoineen.

Eikä hävetä yhtään.

Vierailija
11/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kunnallinen hajotti hampaan kuukausi sit , ja iha oho katekoriiaan meni.olen 45v n.

Meinas et juuretkin pitää posistaa. Olen menos 2v päästä yksitysielle, saa nähdä mitä tuumaa.

T. Hammas puuttuu.

Vierailija
12/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on hävettävää jos hampaita puuttuu v 2016. Rumaa myös. Itsellä on lohjannut pari hammasta mutta siihen laitettiin jatkoa niin näyttää oikeelta hampaalta. Mikäli lähtee koko helahoito pois niin täytyy saada implantti tai mikä ne laittaakaan, makso mitä makso. 

Vierailija
13/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota implantti tilalle.

2700e. Helppo juttu..,,,

Vierailija
14/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin helvettiin te käytätte rahanne, jos ette yhtä tai kahta implanttia pysty hommaamaan?! Niitä saa osamaksullakin ja Virossakin voi laitattaa, saa halvemmalla. Suomalaiset ei kyllä yhtään piittaa kalustonsa ulkonäöstä. Jos kaikki hampaat olisikin tallella, niin ovat keltaisia tai vinossa. Hyi olkoon!

Vierailija
15/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin poistettiin alaposkihammas hammaslääkärin virheen takia. Kerkesi tulehtua kun hän ei huomannut mistä hampaasta kyse kun kipua valitin ja sitten juurihoito joka sekin oli hutiloitu, pari vuotta siitä poistettiin koko hammas. Näkyy kasvojen ilmeissä että yksi puuttuu, toinen poski on hieman lommolla. Hävettää etten ole pienenä huolehtinut hampaistani riittävästi, vaikka vanhempien ohjaustahan siinä olisi kaivattu.. Joka hammasta on paikattu, no ainakin joka toista.. Juurihoito jäi möröksi. Iso asia hampaat ihmiselle, itseäni ainakin masentaa joka reikä niin että tekisi mieli kuolla. N25v.

Vierailija
16/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa vedettiin 3-kymppisenä. Minuakin hävetti. Se on 5-hammas, alhaalla. Teetätin implantin, maksoi 2000 euroa Mehiläisessä vuonna 2006. En ole katunut, vaikka ei se kolo niin pahasti näy kun kuvittelin, mutta kuitenkin. Olin mielestäni niin nuori vielä että saa hyvin rahoillekin vastinetta...

Luulin ettei kellään varakkaalla sivistyneellä ihmisellä puutu hampaita suusta, kunnes tuon jälkeen vasta osasin katsoa ja huomasin isoäitini suussa puuttuvan 4-hampaan ylhäällä, vaikka olen melkein häneltä perinyt ajatuksen siitä, että on rumaa jos hampaita puuttuu...! Eli ei se ollutkaan maailmanloppu, hyvin isoäiti puuttuvan hampaan suun "kantoi", tyylillä edelleen. Tosin ehkä 80-vuotiaalle se sallittaneen muutenkin helpommin?

Vierailija
17/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin helvettiin te käytätte rahanne, jos ette yhtä tai kahta implanttia pysty hommaamaan?! Niitä saa osamaksullakin ja Virossakin voi laitattaa, saa halvemmalla. Suomalaiset ei kyllä yhtään piittaa kalustonsa ulkonäöstä. Jos kaikki hampaat olisikin tallella, niin ovat keltaisia tai vinossa. Hyi olkoon!

En ainakaan ole tuollainen mätäpaise, joka laukoo mitä sylki suuhun tuo. 

Vierailija
18/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan ole tuollainen mätäpaise, joka laukoo mitä sylki suuhun tuo. 

Totuus tekee kipeää, kun hampaat mätänee suuhun.

Vierailija
19/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
20/30 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D haluuko pulimummi ottaa nuorelta pojalta poskeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi