Miksi naiset pelkäätte meitä älykkäitä miehiä?
Kommentit (42)
Älykkäänkin miehen äly laskeutuu kullin tasolle kun tarpeeksi vetävä kinkku tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos älykäs mies on myös komea, niin ei se silloin ole yhtään pelottava.
Kuten Laasanen?
Ei ole kovin älykästä tulla AV:lle provosoimaan! 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää vaan etsin sellaista! Olen sapioseksuaali ja sytyn älystä. Mistä sut ap löytää, mä oon Tampereen Okcupidissa.
Kuulin ensimmäistä kertaa sapioseksuaalisuudesta ja osui kyllä. En ollut aikaisemmin ajatellut asiaa, mutta älykkyydeltään keskinkertaiset ei kiinnosta/kiihoita yhtään, mutta älykkäät sitäkin enemmän sukupuolesta riippumatta (miehet platonisesti).
M37 ÄO163
Ostitko samalla diplomin 10 dollarilla kun teit nettitestin?
Akateemisesti ja sosiaalisesti älykkäät miehet (siis samassa pakkauksessa) ovat parhaita! En koskaan voisi rakastua ns. yksinkertaiseen miheen. Onneksi oma mieheni on moinen ja vieläpä ihan komeakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten Laasanen?
Laasanen on todellinen adonis.
Mitä, onko älykkäitä miehiä muka olemassa? Olen saanut palstalla sellaisen kuvan, että miehiä on kahta sorttia, kilttejä ja jänniä. Siis omg eikö tämä pidäkään paikkaansa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää vaan etsin sellaista! Olen sapioseksuaali ja sytyn älystä. Mistä sut ap löytää, mä oon Tampereen Okcupidissa.
Kuulin ensimmäistä kertaa sapioseksuaalisuudesta ja osui kyllä. En ollut aikaisemmin ajatellut asiaa, mutta älykkyydeltään keskinkertaiset ei kiinnosta/kiihoita yhtään, mutta älykkäät sitäkin enemmän sukupuolesta riippumatta (miehet platonisesti).
M37 ÄO163
Ois ihanaa tutustua! Mistä päin oot? Mä tosiaan siellä Treen OkCupidissa. Tosin mun ÄÖ ei oo noin korkea, mutta en silti pelkää sinua. Mikään ei oo niin ihanaa kuin kahden älykkään välinen keskustelu, jos heillä synkkaa ja tajuavat toisiaan. Parasta elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten Laasanen?
Laasanen on todellinen adonis.
Ei vedä vertoja opetuslapselleen.
Ap. Oletko jännä vai ulilassukka? Nämä kaksi asiaa määrittelevät palstalla älykkyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37 ÄO163
Ois ihanaa tutustua! Mistä päin oot? Mä tosiaan siellä Treen OkCupidissa. Tosin mun ÄÖ ei oo noin korkea, mutta en silti pelkää sinua. Mikään ei oo niin ihanaa kuin kahden älykkään välinen keskustelu, jos heillä synkkaa ja tajuavat toisiaan. Parasta elämässä.
ÄÖ....
Mitä aloittaja tarkoittaa älykkyydellä?
Albert Einstein 160. Palstauli 163.
Tiesittekö muuten, että Marilyn Monroen ÄO oli jotain 160? Liitto Arthur Millerin kanssa saattoi siis olla älyllisesti molemminpuolinen. Ei ollut mikään bimbo blondi.
Mutta kysymykseen: pelkään tyhmiä miehiä. Sellaisia maastohousuissa kulkevia rasisteja ja persuja, jotka haluavat suojella Suomi-naistaan. Suojelu kuulostaa väkivaltaiselta ja pelottavalta.
Epäilen suuresti aloittajan älykkyyttä. Älykkäät miehet eivät tehtaile näitä "miksi naiset sitä" ja "miksi naiset eivät tätä" -aloituksia.
Mutta joo. Älykkäät ihmiset eivät pelota. Olen sellainen itsekin, samoin lähipiirini. (Miksi luen tätä palstaa, sitä sopiikin kysyä. :P )
Onko tämä nyt jatkoa väitteelle, jonka mukaan naiset eivät kiinnostu kilteistä ja kunnollisista miehistä? Vastaan samalla tavalla kumpaankin väitteeseen: se, etteivät naiset kiinnostu, johtuu jostain muusta. Mutta omaa itseä kohtaanhan on tietenkin helpointa uskotella, että on vain liian kiltti ja liian älykäs. :D
Kyllä ne varmaan pelkää sen älykkään ihmisen tylyä luonnetta enemmänkin..
Älykkäät ovat harvoin oikeasti sydämellisiä. Silloin kun ovat, ovat he kuuminta kamaa markkinoilla. Äly ei pelasta itsekästä tai epäkohteliasta käytöstä! Ystävällisellä hymyllä pääsee jo pitkälle.
Vielä edellistä kommenttia jatkaakseni: ylimielisyys ei sytytä naisia sen enempää kuin miehiäkään.
Minä taas etsin itseäni älykkäämpiä miehiä, mutta niitä vain ei tule millään vastaan. Jos naisella äo on yli 120, niin sinkuksi jää. Ne älykkäämmät miehet tuppaavat olemaan jo sitten semmoista professorikansaa, ettei niitä naismaailma ja sosiaalinen elämä kiinnosta, vaan ovat naimisissa sen tieteen kanssa. Työkaverina on tämmöinen vähän reppana kaveri, joka on huippuälykäs, mutta sosiaaliseti kömpelö. Afterworkseille tulee mukaan, kun vaan käsketään. Juo yleensä pienen oluen ja lähtee sitten hihitellen ratikalla kotiin. On elämässään huolissaan 2 kissastaan ja laitostuneesta äidistään. Harrastaa luontokuvausta ja pyöräilyä, että harrastusten puolesta olis minun makuun, mutta se omassa maailmassa eläminen on jotenkin nou nou.
Emme pelkää. Koemme teidät tylsinä. Usein älykkäät miehet ovat sosiaalisissa tilanteissa tumpeloita ja mielenkiinnottomia hissukoita. Sorry vaan.