Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pelkäätte meitä älykkäitä miehiä?

Vierailija
15.12.2016 |

Eikö itsetuntonne kestä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pelkää. Koemme teidät tylsinä. Usein älykkäät miehet ovat sosiaalisissa tilanteissa tumpeloita ja mielenkiinnottomia hissukoita. Sorry vaan.

Vierailija
22/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäänkin miehen äly laskeutuu kullin tasolle kun tarpeeksi vetävä kinkku tulee vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos älykäs mies on myös komea, niin ei se silloin ole yhtään pelottava. 

Kuten Laasanen?

Vierailija
24/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin älykästä tulla AV:lle provosoimaan! 😃

Vierailija
25/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää vaan etsin sellaista! Olen sapioseksuaali ja sytyn älystä. Mistä sut ap löytää, mä oon Tampereen Okcupidissa.

Kuulin ensimmäistä kertaa sapioseksuaalisuudesta ja osui kyllä. En ollut aikaisemmin ajatellut asiaa, mutta älykkyydeltään keskinkertaiset ei kiinnosta/kiihoita yhtään, mutta älykkäät sitäkin enemmän sukupuolesta riippumatta (miehet platonisesti).

M37 ÄO163

Ostitko samalla diplomin 10 dollarilla kun teit nettitestin?

Vierailija
26/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti ja sosiaalisesti älykkäät miehet (siis samassa pakkauksessa) ovat parhaita! En koskaan voisi rakastua ns. yksinkertaiseen miheen. Onneksi oma mieheni on moinen ja vieläpä ihan komeakin :)

Vierailija
27/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Laasanen?

Laasanen on todellinen adonis.

Vierailija
28/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, onko älykkäitä miehiä muka olemassa? Olen saanut palstalla sellaisen kuvan, että miehiä on kahta sorttia, kilttejä ja jänniä. Siis omg eikö tämä pidäkään paikkaansa?!

Vierailija
29/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää vaan etsin sellaista! Olen sapioseksuaali ja sytyn älystä. Mistä sut ap löytää, mä oon Tampereen Okcupidissa.

Kuulin ensimmäistä kertaa sapioseksuaalisuudesta ja osui kyllä. En ollut aikaisemmin ajatellut asiaa, mutta älykkyydeltään keskinkertaiset ei kiinnosta/kiihoita yhtään, mutta älykkäät sitäkin enemmän sukupuolesta riippumatta (miehet platonisesti).

M37 ÄO163

Ois ihanaa tutustua! Mistä päin oot? Mä tosiaan siellä Treen OkCupidissa. Tosin mun ÄÖ ei oo noin korkea, mutta en silti pelkää sinua. Mikään ei oo niin ihanaa kuin kahden älykkään välinen keskustelu, jos heillä synkkaa ja tajuavat toisiaan. Parasta elämässä.

Vierailija
30/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Laasanen?

Laasanen on todellinen adonis.

Ei vedä vertoja opetuslapselleen.

Vierailija
31/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oletko jännä vai ulilassukka? Nämä kaksi asiaa määrittelevät palstalla älykkyyden.

Vierailija
32/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37 ÄO163

Ois ihanaa tutustua! Mistä päin oot? Mä tosiaan siellä Treen OkCupidissa. Tosin mun ÄÖ ei oo noin korkea, mutta en silti pelkää sinua. Mikään ei oo niin ihanaa kuin kahden älykkään välinen keskustelu, jos heillä synkkaa ja tajuavat toisiaan. Parasta elämässä.

ÄÖ....

Vierailija
33/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja tarkoittaa älykkyydellä?

Vierailija
34/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albert Einstein 160. Palstauli 163.

Vierailija
35/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että Marilyn Monroen ÄO oli jotain 160? Liitto Arthur Millerin kanssa saattoi siis olla älyllisesti molemminpuolinen. Ei ollut mikään bimbo blondi.

Mutta kysymykseen: pelkään tyhmiä miehiä. Sellaisia maastohousuissa kulkevia rasisteja ja persuja, jotka haluavat suojella Suomi-naistaan. Suojelu kuulostaa väkivaltaiselta ja pelottavalta.

Vierailija
36/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen suuresti aloittajan älykkyyttä. Älykkäät miehet eivät tehtaile näitä "miksi naiset sitä" ja "miksi naiset eivät tätä" -aloituksia. 

Mutta joo. Älykkäät ihmiset eivät pelota. Olen sellainen itsekin, samoin lähipiirini. (Miksi luen tätä palstaa, sitä sopiikin kysyä. :P )

Vierailija
37/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jatkoa väitteelle, jonka mukaan naiset eivät kiinnostu kilteistä ja kunnollisista miehistä? Vastaan samalla tavalla kumpaankin väitteeseen: se, etteivät naiset kiinnostu, johtuu jostain muusta. Mutta omaa itseä kohtaanhan on tietenkin helpointa uskotella, että on vain liian kiltti ja liian älykäs. :D

Vierailija
38/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne varmaan pelkää sen älykkään ihmisen tylyä luonnetta enemmänkin..

Älykkäät ovat harvoin oikeasti sydämellisiä. Silloin kun ovat, ovat he kuuminta kamaa markkinoilla. Äly ei pelasta itsekästä tai epäkohteliasta käytöstä! Ystävällisellä hymyllä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
39/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä edellistä kommenttia jatkaakseni: ylimielisyys ei sytytä naisia sen enempää kuin miehiäkään.

Vierailija
40/42 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas etsin itseäni älykkäämpiä miehiä, mutta niitä vain ei tule millään vastaan. Jos naisella äo on yli 120, niin sinkuksi jää. Ne älykkäämmät miehet tuppaavat olemaan jo sitten semmoista professorikansaa, ettei niitä naismaailma ja sosiaalinen elämä kiinnosta, vaan ovat naimisissa sen tieteen kanssa. Työkaverina on tämmöinen vähän reppana kaveri, joka on huippuälykäs, mutta sosiaaliseti kömpelö. Afterworkseille tulee mukaan, kun vaan käsketään. Juo yleensä pienen oluen ja lähtee sitten hihitellen ratikalla kotiin. On elämässään huolissaan 2 kissastaan ja laitostuneesta äidistään. Harrastaa luontokuvausta ja pyöräilyä, että harrastusten puolesta olis minun makuun, mutta se omassa maailmassa eläminen on jotenkin nou nou.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi