Midtä lähtien parturiajan on voinut varata myös netin kautta?
Kommentit (10)
On osassa ollut jo pitempään, osassa ei vieläkään.
No huh huh.. riippuu parturi-kampaamosta. Joissakin se on ollut mahdollista jo monia, monia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä ekan kerran varasin. mitä siitä,teetkö tutkimusta?
En tee tutkimusta. Kyselen vaan, kun vissiin näissä suuremmilla paikkakunnilla on enemmän partureita, joille voi varata ajan myös netissä.:)
Ap
Meijän pikkukylällä on voinut tilata vähän toista vuotta.
Mä varasin keskikokoisessa kaupungissa ajat netissä jo joskus varmaan 6 vuotta sitten kun viimeksi parturissa kävin.
Olen varannut kampaamoaikani netistä jo lähes 5 vuotta. Valitsin kampaamon sillä perusteella ja jäin kanta-asiakkaaksi koska löytyi samalla mäihällä todella pätevä vakkarikampaaja :)
Olen varannut ekan kampaamoajan (netistä) 2012. Sitä ennen frendi leikkasi hiukset, kaipa tuo on ollut mahdollista aiemminkin.
Mun kampaajalle varmaan jotain melkein kymmenen vuotta. En muista aikaa ettei voinut.
Tosin joskus silti soitan, koska leikkaus ja väri ottaa sen 2 h ja varausjärjestelmä ei anna tietenkään varata kuin ihan täysiä aikoja. Mutta puhelimella varaamalla kampaaja ottaa välillä silleen, että tekee toisen asiakkaan valmiiksi sillä aikaa kun väri on päässä.
2009 muistan varanneeni netistä. Muistan vuoden kun vaalensin mustasta blondiin.
Kesällä ekan kerran varasin. mitä siitä,teetkö tutkimusta?