Haluatteko kaikkialle unisex-vessat? Voi olla tulossa Linkki
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201612152200041282_uu.shtml
Itse en halua. Olin opiskeluaikana sellaisrssa työssä kesän, jossa jouduin siivoamaan naisten- ja miestenvessoja. Mietin jo silloin, että hyi yök, onneksi en ole mies.
Lisäksi saisi olla tarkkana rinkulan suhteen ja olisi tippoja rinkulalla, mikäli se olisi paikallaan.
Kommentit (19)
Haluan unisex-vessoja, sillä tuppaan saada naisten vessoissa turpaani.
M65
No, milloin se linkki tulee, lupailit että voi olla tulossa?
En todellakaan halua. Miettikää baarissa semmoinen iso unisex-vessa. Paljonkohan raiskaukset lisääntyisi.. Yksittäiset pikkuvesaat saavat kyllä olla unisex.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua. Miettikää baarissa semmoinen iso unisex-vessa. Paljonkohan raiskaukset lisääntyisi.. Yksittäiset pikkuvesaat saavat kyllä olla unisex.
No paljonko ne raiskaukset sitten lisääntyisivät? Onko tutkimuksia?
Nopeat pisuaarit sitten varmaan poistuis miehiltä, joten keskimäärin tarvittaisiin enemmän pyttyjä ja aikaa käytettäisiin keskimäärin enemmän vessassa.
Ei tosiaankaan. En haluaisi joutua mamulauman ahdistelemaksi unisex vessassa :) Sori vaan, mutta kouluissakin poikien vessoilla meno on kun villissä lännessä. EHDOTON EI.
Kokemusta on Junibackenista Tukholmasta. Ei ollut minusta mukavaa. Kiva saada olla ihan vaan naisten tilassa välillä. Tykkään puuteroida ja olla naisten kesken, välillä ravintolassakin menee aina kaverin kanssa samaa matkaa lörpöttelemään.
Ihmetyttää tarve kieltää kahden valtasukupuolen olemassaolo.
Ylä-asteella ja lukiossa oli lähes kaikki vessat unisex. Kaikki vessat olivat yksitellen vierekkäin käytävässä. Näin oli siis ollut jo rakennuksen valmistumisesta lähtien, eli 50-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Nopeat pisuaarit sitten varmaan poistuis miehiltä, joten keskimäärin tarvittaisiin enemmän pyttyjä ja aikaa käytettäisiin keskimäärin enemmän vessassa.
Pisuaareihinkin on mahdollista rakentaa sermit ympärille ja näin on unisex-vessoissa tehtykin.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on Junibackenista Tukholmasta. Ei ollut minusta mukavaa. Kiva saada olla ihan vaan naisten tilassa välillä. Tykkään puuteroida ja olla naisten kesken, välillä ravintolassakin menee aina kaverin kanssa samaa matkaa lörpöttelemään.
Ihmetyttää tarve kieltää kahden valtasukupuolen olemassaolo.
Lakkaatko olemasta nainen, jos et pääse naisille erilliseen vessaan? Ei yleisimpien sukupuolten olemassaoloa kielletä, vaan otetaan muutkin vain huomioon.
Tuntus oudolta olla kakalla, ku vieraat miehet kuulee.
Ap ei voi lentää lentokoneessa kun ei ole erikseen vessoja miehille ja naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tuntus oudolta olla kakalla, ku vieraat miehet kuulee.
Kantaahan pieru kerrostalossakin vieraiden miesten korviin. Maailman luonnollisin asia.
Yksittäiset pikkuvessat voi olla unisex, mut joukkovessat omille sukupuolille.
Sellainen yksittäinen vessa, jonka ovi on suoraan yleiseen tilaan on joskus pakon sanelemana (esim lentokone) ok, muut ei.
En tykkäisi vessaosastosta, joka on unisex. Eli sellaiset vessaosastot, joissa heiveröiset ovet, jotka ylhäältä ja alhaalta auki olis kamalia unosexinä.
Kusen haju saa mulla aikaan yökkäysrefleksin. Edes paskan haju ei tee sitä. Kusi haisee miesten vessoissa ja perheissä joissa on paljon poikia. Kuolisin jos mulla olisi poikalapsi. Epähygieenisyys ja sottaisuus on istutettu poikien geeneihin.
Kävin kerran Pariisissa hienon tavaratalon unisex-vessassa. Hyi helvetti sitä kusenhajua ja tahmaisuutta. Silloin päätin että en mene unisex-vessoihin. Okei, lentokoneessa olen käynyt, ja ihmeen siistiä siellä.
Kannatan unisex-vessoja. Siivousta voidaan tihentää, se työllistääkin. On syrjintää siistejä miehiä kohtaan, että miestenvessaa pidetään jotenkin luonnostaan sottaisena paikkana. Todennäköisesti unisex-vessat myös kohentavat miesten vessatapoja yleisesti, harvan kodin vessassa on kustu lattialle.