Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan jatkuvasti flirttejä kuvattomilta ja muutenkin tyhjiltä profiileilta suomi24 treffeissä

Vierailija
15.12.2016 |

Mitä ihmeen järkeä on ylipäätänsä olla kuvattomalla ja tyhjällä profiililla tollasessa?Puhumattakaan että lähettelee jotain typeriä flirttejä tollasella profiililla :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen huonoitsetuntoinen ja jotenkin hävettää mikään deittipalvelun käyttö joten kuvaani en laita. Teksti tosin monipuolinen ja kuvaileva. Tulee kuvallisilta ja kuvattomilta ja ei haittaa jos on kuvaton. Yhden sellaisen tapasin ja oli aivan ok-näköinen. Ei mitään vikaa pärstässä. N24

Vierailija
2/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattomuus ei mua siellä koskaan häirinnyt (ihan parhaat tyypit löytyi kuvattomista, mm. nykyinen mieheni) eikä itse asiassa sekään, jos se profiili oli melkein tyhjä, mutta sellaisella profiililla on oltava itse todella aktiivinen ja panostaa siihen ekaan viestiin. Noita flirttejä ei vielä silloin ollut, mutta esim. jos aloitusviesti on pelkkä moi, ja profiilista ei saa mitään irti, niin olihan se ihan roskiskamaa. Ihme, ettei sitä vieläkään ole tajuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen huonoitsetuntoinen ja jotenkin hävettää mikään deittipalvelun käyttö joten kuvaani en laita. Teksti tosin monipuolinen ja kuvaileva. Tulee kuvallisilta ja kuvattomilta ja ei haittaa jos on kuvaton. Yhden sellaisen tapasin ja oli aivan ok-näköinen. Ei mitään vikaa pärstässä. N24

Huoh...

Vierailija
4/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on muutenkin surkea tarjonta.Samat naamat pyörii kuukaudesta toiseen.Siellä sanotaan että joka kuukausi syntyy 1500 rakkaustarinaa.Pah siellä ei ole edes noin monta aktiivista käyttäjää..

Vierailija
5/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wouwou vähön liian nuorena

Vierailija
6/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wouwou vähön liian nuorena

Oletko ala-asteella?

Ap

Vierailija
7/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään laittanut kuvaani. Minusta deittailu on sen verran yksityisasia, että en nyt halunnut kaikkien uteliaiden kurkistelijoiden näkevän kuvaani. Vaikka eivät minua tuntisikaan. Eikä haitannut vastapuolen kuvattomuuskaan. Aika pian vaihdeltiin kuvia jos alettiin kirjoitella. Ei ollut yhdenkään kuvattoman ulkonäössä vikaa. Yksi mies ei suostunut lähettämään kuvaansa, olisi halunnut ihan sokkotreffit. Sen jätin välistä, oli jotenkin outoa.

Vierailija
8/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat irtoseksiä tai ovat pettämässä kumppaniaan. Hävettäähän sellainen, ei sitä omalla naamalla viitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi