Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuuteni oli ongelma toimittajille

AaaPee
15.12.2016 |

Minua haastateltiin ammattilehteen työstäni ja menin haastattelua varten toimitukseen. Huoneessa istui haastattelijan lisäksi 4 muuta toimittajaa. Siinä työhommien selittelyjen jälkeen toimittaja kysyi parisuhdetaustaani (demografisia tietoja varten). Hän jäi suu auki, kun kerroin olevani sinkku. Samoin ne 4 muuta heräsi ja katsoi pitkään, ja sitten yhdeltä pääsi spontaanisti kysymys, että Miksi?. Kerroin sitten vaan, ettei ole tarvetta ollut ja viime suhteesta jäi paha maku suuhun. Minusta ei ole 42-vuotiaana uusioperhekuvioihin. Minulla ei myöskään ole aikaa parisuhteelle nyt. Odotan, että lapset lentävät pesästä, niin sitten ehkä aikaa

Voi että osaa ärsyttää se asenne, että miksi tämmöinen nainen voi olla yksin. Se on lisäksi todella monen miehen ongelma, koska sitäkin miehet joskus suoraan kysyy. Heidän ilmeestään näkee, että minussa on varmaan joku vika, kun minua ei huolita. Mikä siinä parisuhteissa elävillä on ongelmana, jos nainen on sinkku??

Osaisko joku pariskunta antaa näkemyksensä, miksi se on ongelma? MIksi siitä pitää pariskuntien keseken keskustella jne.?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi