Mies torjui ehdotukseni sängyssä pari kertaa - halut katosivat itseltäni kokonaan?
Mies on torjunut muutamia kertoja sängyssä avoimet seksiin kutsuni, ja nyt näiden torjuntojen ja kieltäytymisten jälkeen minusta tuntuu, että olen kuin kadottanut kaikki seksihaluni.
Tuntuu etten enää ns. uskalla lähestyä miestä ollenkaan eikä toisaalta mulla ole enää tarvettakaan, kun haluni ovat kadonneet. Kun mies vuorostaan ehdottelee, en vaan enää pysty, en halua. Tuntuu kuin kaikki seksuaaliset haluni olisivat kadonneet jonnekin.
Mistä tämä voi johtua? Jotakin psykosomaattista? :(
Kommentit (23)
Vai niin. Olen lähes 60-vuotias mies. Jokainen mies saa yhden ravintolaillan aikana useita tai useita kymmeniä pakkeja. Esim kun hakee naista tanssimaan tai menee juttelemaan. Lisäksi pakkeja tulee nettimaailmassa nykyään.
Sitten kun päätyy parisuhteeseen, niin taas saa pakkeja jos ei ole ansainnut seksiä.
Tämä on ihan tavallista miehen elämää ja tilanteita joissa asettaa itsensä sen riskin alle, että pakit tulee. Silti ei olla menetetty hermoja, vaan totuttu asiaan.
Kerran olin istunut uuden naisen kanssa ravintolassa, ja en ymmärtänyt naisen toiveita. Sanoin sitten, että 'ei meistä pariskuntaa taida tulla'. Nainen suuttui ja lähti samantien.
Toisen kerran kysyin eräältä naiselta, että miltä hänestä tuntuisi, jos hän hakisi jotain miestä tanssimaan ja mies ei lähtisi. Nainen vastasi, että sehän olisi AIVAN KAMALAA.
Ihmiset reagoivat eri lailla stressiin, väsymykseen ja huoliin - toiset eivät kykene seksiin, toisille se helpottaa oloa. Parisuhteessa on otettava myös kumppaninkin halut huomioon ja ymmärrettävä, että joskus ei välttämättä pysty puuhastelemaan vaikka kuinka rakastaa. Sukupuolesta riippumatta. Jos tilanne pahenee ja torjuminen lisääntyy, sekä seksittömyyden aika pidentyy, on kyse isommasta ongelmasta. Silloin kenenkään, ei miehen eikä naisen, ole kestettävä omien halujensa laiminlyömistä. Tarpeen vaatiessa keskustelkaa asiasta lisää.
Itse olen ollut suhteessa, jossa ensin kuoli läheisyys ja sen jälkeen seksi. Päätin jatkaa eteenpäin ja olen nyt sellaisen miehen kanssa joka osaa rakastaa ja arvostaa aloitteellista sekä halukasta naista.
Toinen kappaleesi käsitteli eri asiaa, eikä minulla ollut siihen kommentoitavaa, niin en sitä mukaan ottanut.