Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua, elämä lopussa enkä tiedä mitä tehdä!

Vierailija
15.12.2016 |

Olen tänne useasti kirjottanut vasemman rinnan oireistani.
Nännistä lähtee ajoittain nahkaa ja kauhukseni huomasin että kerran puristamalla tuli kellertävää nestettä ja sen jälkeen on tullut kirkasta itsestäänkin:( Puristelmalla en saa mitään tulemaan. Lisäksi puristelun jälkeen nännin sivuun tuli pieni ihorikko mutta pelkään että sekin jotain Pagetin tautiin viittaavaa kuitenkin:(

Mulla on ollut ajoittain alaselkä ja jalat jomottavat ja nyt pelkään että syöpä levinnyt jo sinnekkin.
Jouduin jäädä töistä pois ja mieliala lääkkeen vaihto on menossa rauhottavia menee päivittäin.
Lähinnä makaan peiton alla itkemässä tai sitten wc:ssä tutkimassa rintaa:(
Olen ihan hukassa enkä pysty enää arkitoimiin.
Maanantaina mammo ja ultra enkä tiedä kuinka mun psyyke kestää sen. Jos uskaltaisin niin hyppäisin junan alle.

Miten muut ikinä olette selvinneet tutkimusten odottelusta saati sitten diagnoosista?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopeta. Tää on kiusallista. Harmi että psyyken puolen rahoista leikataan, koska sun suurin ongelma taitaa olla siellä.

Vierailija
42/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä yksi juttu. Ajoittain tulee rinnan alueella kutisevia punasia näppyjä joissa valkoinen pää.

En uskalla googlata onko sekin oire. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ihmeessä. Tee siitä sitten aloitus, koska se jos mikä on ihan fataali oire. Olethan tehnyt jo testamentin?

Kato vaikka kissavideoita ja linkkaa niit. Pliis.

Vierailija
44/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet tutkituttanut itseäsi jo aiemnin yksityisellä, mutta mitään ei löytynyt?

Siis olet luulosairas, saisitkohan siihen jotain apua?

Vierailija
45/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet tutkituttanut itseäsi jo aiemnin yksityisellä, mutta mitään ei löytynyt?

Siis olet luulosairas, saisitkohan siihen jotain apua?

En ole! Ihan muita juttuja ollut sillon. ap

Vierailija
46/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bingbing kirjoitti:

Kuulostat ihan multa. Olen itse myös luultavasti luulotautinen. Aina kun tulee joku oire, menen paniikkiin, googlaan, googlaan, ahdistun, googlaan. Olen ollut varma että minulla on syöpä viisi kertaa, ollut varma että minulla on parkinson, ALS, huntington, epilepsia, silmänpainetauti, harvinainen loinen silmässä yms. Luulot herää kun on stressiä ja ahdistusta elämässä, ja joku pienen pieni oireen kaltainen esiintyy. Joka kerta olen ollut aivan vakuuttunut sairaudestani. Siis täysin varma, ja kokoajan olen löytänyt "uusia oireita" jotka täsmäävät "sairauteeni.

Naureskelijoille, se on myös sille kärsivälle henkilölle todella kamala, väsyttävä ja rankka kokemus epäillä. Hallinnan tunne on jännä juttu. Sen kun kaltaiseni henkilö menettää epäillessään sairautta, ahdistus on suuri. Minulla on todella halu olla kontrollissa, se ei ole mikään vitsi eikä se ole hauskaa.

No nyt sinun juttuusi. Mene lääkäriin. On hyvä selvittää mistä vuoto johtuu, voi olla ihan oikeesti myös hormoniperäistä vuotoa, tai jotain ihan muuta.

Kiitos myötätunnosta:)

Ja maanantaina on kohtalon päivä. ap

Vierailija
47/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita johonkin kriisipuhelimeen, jotta saat apua. Tee jotain mukavaa ja mieti miten olet aiemmin selvinnyt yhtä ahdistavista tilanteista. Vaikka kyseessä olisikin syöpä, niin parantumismadollisuudet ovat hyvät. Nännistä voi ihan hyvin tulla nestettä ja kyseessä ei läheskään aina ole syöpä. Itsellänikin on tullut ja se nimenomaan liittyi siihen nännin puristelemiseen. Sen kun lopetti, loppui myös nesteentulo.

Vierailija
48/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niin paljon alapeukkuja aloitukselle????

Vierailija
49/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta exitus,niin muuta ei tarvitse enää googlata.

Vierailija
50/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen harvalla ollut mitään epäilyjä kun noin suhtaudutte.

Vierailija
51/67 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne selviää varmasti tutkimisen jälkeen. Omadiagnoosien teko on harvoin kannattaaa.

Olen selvinnyt tähän mennessä aivoaneurysmaleikkauksesta ja syövästä, vaikka minulla on erittäin huono ennuste. Uskon, että muillekin voi käydä yhtä hyvin ja saat apua oireisiisi, jotka voivat olla syöpää tai ovat jotain paljon lievempää.

Älä rutistele rintaasi,koska rutistelusta ei ole mitään apua. Ärsytät vain kipeää aluetta.

Toivotan sinulle parempaa vointia ja mahdollisimman hyviä tuloksia tutkimuksista. 

Vierailija
52/67 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea sinulta on tutkittu?

Vierailija
53/67 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enmg on tehty kun pelkäsin alsia, luomia tutkittu jne.

Vierailija
54/67 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisen harvalla ollut mitään epäilyjä kun noin suhtaudutte.

Voi kuule. Moni on ihan oikeasti vakavasti sairas. Sinä sen sijaan jaksat provota. Tai sitten sulla on psykiatrian puolelle asiaa.

Vierailija
55/67 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ois provo? Varmaan aika yleisiä rintaoireet kuitenkin?

Ihan totista totta tää on, ikävä kyllä.

Vierailija
56/67 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha oot ap? Mä täällä pohdin että miten ihmeessä sulla on aikaa tuollaiseen vouhotukseen. Opiskeletko / käytkö töissä? Vaikuttaa siltä että sulla on oman navan tutkiskeluun määrättömästi aikaa.

Vierailija
57/67 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muut ole sen onnellisempia. Suurimmalla osalla ihmisistä aivan paska elämä, mutta näillä se on vaan mentävä. Masennusta pukkaa täälläkin päin.

Vierailija
58/67 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla saattaa olla OCD:n oireita.

Vierailija
59/67 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vanha että syöpä ihan todennäköinen (alle 40 kuitenkin)

Ihan näennäisesti normaali ja työssäkäyvä mutta nyt ouduin jäämään sairauslomalle. Ja kaikki aika kieltämättä menee tarkkailuun ja etenkin googlaamiseen. ap

Vierailija
60/67 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Kuolema on kyllä joskus niin armollinen. Voit ajatella kuinka paljon helpompi on sekä sinulle että omaisillesi kun et jää sairaalaan sängyn pohjalle kitumaan vaan nukut hiljaa pois tuonpuoleiseen. Voit valmistautua tämän jälkeiseen elämään irrottautumalla turhasta maallisesta ja keskittymällä hnegelliseen valmentautumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi