Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärit löivät ja kutsuivat hoitajia orjiksi ja elukoiksi

Vierailija
15.12.2016 |

Tapahtui Taysissa, saavat yhä jatkaa työssään eikä heille koitunut seurauksia.

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201612152200040942_uu.shtml?ref=juurinyt_…

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
82/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta touhua sairaaloissa, kun lukee näitä viestejä. Suoranaista väkivaltaa ja sadismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain sairaalamaailmasta otetaan näitä juttuja..? Todella törkeää työpaikkakiusaamista löytyy ihan jokaiselta alalta. Turhaan sitä nyt haukkuu vaan kaikki lääkärit ja hoitajat, kun niitä kpäitä löytyy ihan joka ammattiryhmästä ihan johtotasolta lähtien ja sellainen käytös on työpaikalla aina väärin ja tuomittavaa oli se sitten Tays:ssa tai Uudenkaupungin autotehtaalla.

Vierailija
84/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei hoitsu läsäyttäny kunnolla takas?

Vierailija
85/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Öhman yksi kiusaajista??

Kuka Öhman?

Vierailija
86/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäpuolella olin kerran tuttuni tukena. Jotain todella omituista oli meneillään yhden lääkärin ja hoitajien välillä.

Kerrohan tarkemmin, alkoi nimittäin kiinnostamaan! :D

Samma här. Missä sairaalassa? Tiedän ainakin yhden syöpäpolin, jossa oli todella suuria ongelmia eräällä lääkärillä muun henkilökunnan kanssa.

Vierailija
87/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimainen lääketiede on tasoltaan heikko/erittäin heikko. Kuten olen lukemattomia kertoja kirjoittanut tälläkin palstalla niin isoin ongelma ovat kaikki krooniset sairaudet, ne ovat kaikki infektioperäisiä ja tulisi hoitaa mikrobilääkkein. Ei esimerkiksi i lääkkein. Hammaslääkärit myös myrkyttävät amalgaamipaikoillaan, jotka vieläkin sallittuja Suomessa.

Tehohoidossa on myös vakavia puutteita; pitäisi käyttää tiamiinia, C-vitamiinia, ja alfalipoiinihappoa suonensisäisesti aina. Muuten on riskinä esim. tiamiininpuute: metabolinen asidoosi, sydämen hapenpuute, neurologiset ongelmat jne. C-vitamiinia pitää aina antaa suonensisäisesti verenmyrkytystapauksissa ja aina, jos CRP kohoaa.

Ilman alfalipoa maksa voi pettää, helppoa estää jos tietää mitä tekee.

Kaikki tämä heikko hoito ja pseudotiede, jota lääketiede harjoittaa, näkyy myös sisäisenä jännitteenä, kun asiat eivät toimi läheskään niin hyvin kuin voisivat. Ikävää on myös että potilaat ovat aina täysin pihalla, ja eivät osaa varoa huonoa hoitoa. Mutta ainakin voisivat kuunnella riippumattomia asiantuntijoita, kuten minua.

Vierailija
88/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimainen lääketiede on tasoltaan heikko/erittäin heikko. Kuten olen lukemattomia kertoja kirjoittanut tälläkin palstalla niin isoin ongelma ovat kaikki krooniset sairaudet, ne ovat kaikki infektioperäisiä ja tulisi hoitaa mikrobilääkkein. Ei esimerkiksi i lääkkein. Hammaslääkärit myös myrkyttävät amalgaamipaikoillaan, jotka vieläkin sallittuja Suomessa.

Tehohoidossa on myös vakavia puutteita; pitäisi käyttää tiamiinia, C-vitamiinia, ja alfalipoiinihappoa suonensisäisesti aina. Muuten on riskinä esim. tiamiininpuute: metabolinen asidoosi, sydämen hapenpuute, neurologiset ongelmat jne. C-vitamiinia pitää aina antaa suonensisäisesti verenmyrkytystapauksissa ja aina, jos CRP kohoaa.

Ilman alfalipoa maksa voi pettää, helppoa estää jos tietää mitä tekee.

Kaikki tämä heikko hoito ja pseudotiede, jota lääketiede harjoittaa, näkyy myös sisäisenä jännitteenä, kun asiat eivät toimi läheskään niin hyvin kuin voisivat. Ikävää on myös että potilaat ovat aina täysin pihalla, ja eivät osaa varoa huonoa hoitoa. Mutta ainakin voisivat kuunnella riippumattomia asiantuntijoita, kuten minua.

Nyt selain teki jonkun tempun: piti olla "Ei esimerkiksi immunosuppressiivisin lääkkein"

Vierailija
89/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreistä on Suomessa ilmeisesti niin älytön pula, että on aivan sama miten paljon lääkäri töissään perseilee. Ei edes varoitusta uskalleta antaa, potkuista puhumattakaan. Mutta hei... älkää vain nostako lääkiksen aloituspaikkojen lukumäärää. Älkää ihmeessä!

Vierailija
90/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa

Vierailija
91/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
92/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
93/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoitajat ei mene uvalittamaan ammattiyhdistysmiehelle/naiselle? Onko oikeesti edes tapahtunut. Joku kostaa jollekin. 

Ehkä ovat menneetkin, mutta asia ei ole edennyt mihinkään.

Vierailija
94/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut potilaana taysissa, kyllä siellä osataan kiusata.

Vierailija
95/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämän noston tarkoitus on kun kyse on 10 vuoden takaisesta tapauksesta, ja otsikon monikkokin oli virheellinen?

Vierailija
96/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo uutta, eikös joskus ysärilläki Helsingin Isossa Sairaalassa sydänosastolla lääkärit nimittelivät hoitajia tavalla joka ei kestä päivänvaloa. Ihan perussettiä tolla alalla--- ja lisää liksaa pitäis saada koko populaatiolle - no ei latiakaan, ennenkuin sisäinen sekoilu on selvitetty.

Vierailija
97/106 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut potilaana taysissa, kyllä siellä osataan kiusata.

-----

Minä myös olen ollut siellä potilaana. Ilman lääkäreitä en olisi enää elossa. Kaikki olivat hyviä ja kohteliaita. Samoin hoitajat olivat ammattitaitoisia. Kiitos kaikille!

Vierailija
98/106 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei enää yllätä kun kyse lääkäreistä

Vierailija
99/106 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikunta on sellainen missä ei yhtään saisi olla tilaa sadismille.

Jouduin kidutuksen kohteeksi ulkomailla yksityisen lääkärin ja hoitajan toimesta. Vaikea saada mistään apua Suomessakaan, koska ei ole ollut voimia hakea poliisilta apua ja pelottaa ettei sanaani uskota, koska olen jo saanut paljon vihaa ja torjuntaa osakseni kaivatessani apua.

Vierailija
100/106 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä epäkohtia tuodaan julki, hyvät ammattikunnan harjoittajat toivottavasti heräävät ja tekevät nollatoleranssin vääryyksille. Se paha joukko tekee paljon pahaa ja pilaa hyvien mainetta. Se ei ole oikein. Ammattikunnan on suojeltava hyviä erottamalla heti huonot!