Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärit löivät ja kutsuivat hoitajia orjiksi ja elukoiksi

Vierailija
15.12.2016 |

Tapahtui Taysissa, saavat yhä jatkaa työssään eikä heille koitunut seurauksia.

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201612152200040942_uu.shtml?ref=juurinyt_…

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nuo lääkärit ole saaneet potkuja? Huhhuh en haluaisi ikinä olla taysissa potilaana tai työntekijänä. Kertoo jotain koko sairaalasta jos ei tuollaisella käytöksellä tule potkuja. Olen varma että monessa paikassa olis potkut tullu. Kättärillä 4 kätilöä sai kenkää ilokaasun vetämisestä työajalla.

Vierailija
42/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinne lääkikseen ole mitään soveltuvuuskokeita?!? Olen aina ihmetellyt, mitä hittoa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit luulevat olevansa jumalasta seuraavia, vaikka oikeasti heillä on vain lupa kirjoittaa reseptejä. Osaisin tehdä työn paremmi itse, siis jos saisin kirjoittaa itselleni tarvittavat reseptit. 

Vierailija
44/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet julki! Siis toivottavasti tämän julkisuuden myötä kyseiset sankarit saisivatkin kenkää

Vierailija
45/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit aina kuvittelevat olevansa jotakin muuta maailmaa suurempaa. Olen jonkin verran mukana kunnallispolitiikassa ja siellä kaikki lääkärit ovat aina laukomassa mielipiteitään opetuksesta, tienrakennuksesta tai museon tilinpäätöksestä ikäänkuin suuretkin asiantuntijat mutta saavat heti totaalisen itkuraivarin jos joku ei-lääkäri sanoo sanankin terveydenhuollosta. Heidän mielestään maallikko ei voi kommentoida heidän alaansa mutta he voivat maallikkoina kommentoida vapaasti kaikkia muita aloja.

Joskus on vaikeaa pidätellä naurua noiden lääkärien kanssa...:D

Juuri tällainen kuva minullakin on lääkäreistä. Ylimielisiä, katsovat maallikkoja alaspäin, arvostavat vain ja ainoastaan lääkäreitä, oikislaisia ja kauppakorkean käyneitä, muiden terveydellä/sairauksilla ei ole niin väliä. 

Vierailija
46/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sh- opiskelija enkä ole kokenut työharjoitteluissani ikinä minkäänlaista nöyryytystä. Ihan asiallista on aina ollut ja mukavaakin, hyvä työilmapiiri. Minua ei kyllä muutenkaan voi simputtaa, uskallan todellakin sanoa takaisin jos tarve tulee!

Se, ettei sinulle ole tätä tapahtunut, ei poissulje sitä tosiasiaa, että tätä tapahtuu ja PALJON sairaanhoitotyössä. Itsekin olen työpaikkakiusattu ja todella suututtaa tällaiset asiat. En voi ymmärtää, että lääkärit ei ymmärrä omaa vastuutaan ollenkaan. Tai sitä ei oikeasti ole. Kovaa palkkaa maksetaan, mutta ei hajuakaan, mistä. Ei ainakaan vastuun vuoksi. Palkanalennus voisi tehdä hyvää, koska rahanahneus on selvästi este hyvälle ja turvalliselle potilastyölle.

Vierailija
47/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalat on vittumaisia työpaikkoja. Siellä on se jäykkä hierarkia ja paska valuu aina alaspäin. Tiedän lääkäreitä, jotka eivät edes suostu puhumaan esim. osastonsihteereille, koska nämä ovat jotain ihmisroskaa ilmeisesti.

No, lääkärit nyt saavat tehdä oikeastaan mitä tahansa, joten voivat olla avoimesti kusipäitä eikä ole pelkoa irtisanomisesta tai muustakaan.

Vierailija
48/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Taysissa on myös erittäin ihanaa henkilökuntaa, kokemusta on! Ihania hoitajia ja lääkäreitä löytyy myös, kiitos heille. Minulla Taysista vain hyviä kokemuksia. Se on todella iso sairaala, valitettavasti sinne mahtuu väkisinkin myös idiootteja. Toivoisin potkuja näille kyseisille lääkäreille, todella epäammattimaista ja kamalaa toimintaa. Ei sovi lääkäriksi tuollainen persoona.

Vierailija
49/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimet julki! Siis toivottavasti tämän julkisuuden myötä kyseiset sankarit saisivatkin kenkää

Eivät varmasti saa potkuja, vaikka tulisi varoitus. Lääkärit saavat juuri ja juuri varoituksen, vaikka olisivat surmanneet potilaan. Vakuutusoikeuden päätöksethän eivät ole julkisia, sillä ne eivät kestä päivänvaloa. Olisi kansalaisilla ihmeteltävää, jos saisivat lukea, millaisia virheitä sairaaloissa tapahtuu ja mitkä ovat potilaiden oikeudet. Sori, meni vähän asian vierestä.

Vierailija
50/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisia alfa-uroksia. Ei noita kullinlutkuttajia saa tai tarvitse päästää helpolla. Normaali hoitusulla on aina haaveena päästä lääkärin rouvaksi. Kun noita hoitsuja on tuhottomasti, niin pitää vähän heikompia karsia.

ULIULIULI

Kiusaajalääkärit ovat kyllä yleensä naisia. Tosin nykyään voi päästä myös naislääkärin rouvaksi.

Vierailija
51/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalat on vittumaisia työpaikkoja. Siellä on se jäykkä hierarkia ja paska valuu aina alaspäin. Tiedän lääkäreitä, jotka eivät edes suostu puhumaan esim. osastonsihteereille, koska nämä ovat jotain ihmisroskaa ilmeisesti.

No, lääkärit nyt saavat tehdä oikeastaan mitä tahansa, joten voivat olla avoimesti kusipäitä eikä ole pelkoa irtisanomisesta tai muustakaan.

Olen työskennellyt osastonsihteerinä pk-seudulla isossa sairaalassa, en kokenut minkäänlaista huonoa käytöstä kenenkään taholta. Asiallisia lääkäreitä ja hoitajia, oli ihan mukava työpaikka kaiken kaikkiaan. Nykyään teen oman alani töitä, mutta ihan hyvällä muistelen. Myös Lääkärit ja hoitajat tuntuivat puhaltavan yhteen hiileen ja olivat hyviä työkavereita, asiallinen meininki kaikin puolin.

Vierailija
52/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaana olen tuntenut olevani ihmisroskaa, kun olen mennyt lääkäriin. 

Vierailija
53/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh miten tällä palstalla puhutaan lääkäreistä ja hoitajista. Oletteko tehneet esim sairaanhoitajan työtä yhtään päivää? :D kummasti se sairaanhoitajan linja on yksi halutuimpia linjoja amk:ssa ja myös valmistumisprosentit ovat suuria.

Vierailija
54/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoitajat ei mene valittamaan ammattiyhdistysmiehelle/naiselle? Onko oikeesti edes tapahtunut. Joku kostaa jollekin. 

Vierailija
55/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista yleistymistä. Lääkärit ja hoitajat ovat ihmisiä eli hyvin hyvin hyvin erilaista persoonaa löytyy laidasta laitaan, aivan kuten kaikissa muissakin ammateissa.

Vierailija
56/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen itse terveyskeskuksessa, miljoona kertaa mukavampi työpaikka kuin sairaala. Myös yksityiset lääkäriasemat, poliklinikat ja kotisairaanhoito ovat ok.

- Sh

Vierailija
57/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ja hoitajat on tärkein ammattikunta. Niin se vaan menee, hyväksykää se :D heidän arvoa ei pois saa vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija
58/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit ja hoitajat on tärkein ammattikunta. Niin se vaan menee, hyväksykää se :D heidän arvoa ei pois saa vaikka kuinka yrittäisi.

Monikin pärjää elämässään pitkälle ilman lääkäreitä. Mutta ilman ruokaa ei pärjää. Joten ruokakaupan myyjät, elintarviketyöläiset, maanviljelijät ja kalastajat ovat tärkeämpiä. Ei voi mitään.

Vierailija
59/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoa muokattu klo 10.18: Aamulehti täsmensi juttuaan. Vain yksi lääkäri on nimitellyt hoitajia orjiksi ja elukoiksi.

Vierailija
60/106 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpäpuolella olin kerran tuttuni tukena. Jotain todella omituista oli meneillään yhden lääkärin ja hoitajien välillä.

Kerrohan tarkemmin, alkoi nimittäin kiinnostamaan! :D